Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Reklame når jeg hører på Tommy på Sporify! Nok er nok, jeg kjøper premium. Hvor mye koster det for et år?

 

Samt at jeg har lyst til å snope meg en Kindle for julepengene, men det betyr at jeg faktisk må begynne å KJØPE bøker. fml

100 per måned og det er 12 mnd i et år...Du kan få lov til å regne det ut. Spotify unlimited (uten spotify på mobil og offlinelister) koster 50 spenn i mnd da, så det bli jo bare 600 kr. Hvis nettet ditt er som mitt vil jeg virkelig anbefale deg å få premium.

Lenke til kommentar

Reklame når jeg hører på Tommy på Sporify! Nok er nok, jeg kjøper premium. Hvor mye koster det for et år?

 

Samt at jeg har lyst til å snope meg en Kindle for julepengene, men det betyr at jeg faktisk må begynne å KJØPE bøker. fml

 

Koster ca 999 kroner atm. Førpris var 1188.Gjelder kun til 31 December

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Skulle bestille tilgang hos Teoritentamen.no, og sendte en melding med kodeordet. Syntes det tok veldig lang tid før de svarte, så jeg prøvde en gang til. Nå fikk jeg faen med 2 meldinger tilbake, som betyr at jeg har betalt dobbel pris; Altså 60kr :wallbash: :wallbash: :realmad: :realmad: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Lulz, sært... Det er verdt pengene dog :)

Lenke til kommentar

Spilt turnering på pokerstars i to og en halv time og hadde full kontroll helt til jeg fant ut at jeg skulle by alt jeg hadde.. :dontgetit:

Hadde sabla gode kort, men løken jeg spiller mot guller som bare faen. Han hadde fått 2 par og jeg 3 like, men siste kortet som blei lagt ut gjorde at han fikk fullt hus... :cry:

Gullekukfaen :mad:

Lenke til kommentar

Skulle bestille tilgang hos Teoritentamen.no, og sendte en melding med kodeordet. Syntes det tok veldig lang tid før de svarte, så jeg prøvde en gang til. Nå fikk jeg faen med 2 meldinger tilbake, som betyr at jeg har betalt dobbel pris; Altså 60kr :wallbash: :wallbash: :realmad: :realmad: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Lulz, sært... Det er verdt pengene dog :)

Definitivt. Fant også ut at prøvetiden ikke blir aktivert før man har brukt koden første gang, så da har jeg 48 timer på teoritentamen. Egentlig bare bra :)

Endret av NothinDoin™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...