kris98 Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Familiebesøk. Ugh. 2 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Væpnet ran i Oslo - Det er snakk om tre-fire personer av utenlandsk opprinnelse. På tide å kopiere den nye loven til Sveits? 7 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 PC-en støyer dobbelt så mye etter at jeg satt inn det trådløse nettverkskortet. ASDASDASD Lenke til kommentar
Andressen Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Irriterer så grenseløst når jeg ikke finner ut svaret på dette: Er i krisestuasjon nå, MÅ vite hva en "koblingsvarsel" er! Kan man ha jobb på et tog som koblingsvarsel? Vet det høres merkelig ut, men er så mange intelligente personer på dette forumet at jeg prøver likevel! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Familiebesøk. Ugh. Familiebesøk er noe jeg kunne klart meg fint foruten, hadde det ikke vært for mine to onkler. En hakkspinna galen nordlending og en usannsynlig høy bergenser. Det som irriterer meg nå er at det er familiebesøk imorgen... Uten mine to onkler. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Høy som i stein som en røys eller høy som i høyde? 3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Høy som i stein som en røys eller høy som i høyde? Eventuelt høy som i det hester spiser? 1 Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Reklame når jeg hører på Tommy på Sporify! Nok er nok, jeg kjøper premium. Hvor mye koster det for et år? Samt at jeg har lyst til å snope meg en Kindle for julepengene, men det betyr at jeg faktisk må begynne å KJØPE bøker. fml Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Skulle bestille tilgang hos Teoritentamen.no, og sendte en melding med kodeordet. Syntes det tok veldig lang tid før de svarte, så jeg prøvde en gang til. Nå fikk jeg faen med 2 meldinger tilbake, som betyr at jeg har betalt dobbel pris; Altså 60kr :wallbash: :realmad: :wallbash: Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Høy som i stein som en røys eller høy som i høyde? Eventuelt høy som i det hester spiser? Så det var det Ikea-puta var så spesiell med ja Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Reklame når jeg hører på Tommy på Sporify! Nok er nok, jeg kjøper premium. Hvor mye koster det for et år? Samt at jeg har lyst til å snope meg en Kindle for julepengene, men det betyr at jeg faktisk må begynne å KJØPE bøker. fml 100 per måned og det er 12 mnd i et år...Du kan få lov til å regne det ut. Spotify unlimited (uten spotify på mobil og offlinelister) koster 50 spenn i mnd da, så det bli jo bare 600 kr. Hvis nettet ditt er som mitt vil jeg virkelig anbefale deg å få premium. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Reklame når jeg hører på Tommy på Sporify! Nok er nok, jeg kjøper premium. Hvor mye koster det for et år? Samt at jeg har lyst til å snope meg en Kindle for julepengene, men det betyr at jeg faktisk må begynne å KJØPE bøker. fml Koster ca 999 kroner atm. Førpris var 1188.Gjelder kun til 31 December Endret 25. desember 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Skulle bestille tilgang hos Teoritentamen.no, og sendte en melding med kodeordet. Syntes det tok veldig lang tid før de svarte, så jeg prøvde en gang til. Nå fikk jeg faen med 2 meldinger tilbake, som betyr at jeg har betalt dobbel pris; Altså 60kr :wallbash: :realmad: :wallbash: Lulz, sært... Det er verdt pengene dog Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Helvete. Faen. Fitte. Satan. Røret på kjøkkenet er tett, og kummene tømmer seg ikke. Åssen får jeg fiksa dette når jeg ikke har sånn sugekopp på pinne eller plumbo? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Putt munnen inntil og sug! 1 Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Spilt turnering på pokerstars i to og en halv time og hadde full kontroll helt til jeg fant ut at jeg skulle by alt jeg hadde.. Hadde sabla gode kort, men løken jeg spiller mot guller som bare faen. Han hadde fått 2 par og jeg 3 like, men siste kortet som blei lagt ut gjorde at han fikk fullt hus... Gullekukfaen Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Helvete. Faen. Fitte. Satan. Røret på kjøkkenet er tett, og kummene tømmer seg ikke. Åssen får jeg fiksa dette når jeg ikke har sånn sugekopp på pinne eller plumbo? Prøv lutefisk. Den dritten trenger gjennom alt. 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg har tydeligvis begynt å se utydelig når jeg blir trøtt. Er ikke engang 24 timer siden sist jeg la meg. 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Skulle bestille tilgang hos Teoritentamen.no, og sendte en melding med kodeordet. Syntes det tok veldig lang tid før de svarte, så jeg prøvde en gang til. Nå fikk jeg faen med 2 meldinger tilbake, som betyr at jeg har betalt dobbel pris; Altså 60kr :wallbash: :realmad: :wallbash: Lulz, sært... Det er verdt pengene dog Definitivt. Fant også ut at prøvetiden ikke blir aktivert før man har brukt koden første gang, så da har jeg 48 timer på teoritentamen. Egentlig bare bra Endret 26. desember 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Irriterer meg over over folk som sier "w00t" og mener det betyr "what". Spesielt når de skal kverulere på det 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå