Gjest Bruker-292501 Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 (endret) At dem viste sykkel på tv framfor home and away. Jeg hadde kjøpt mat og skulle legge meg ned og hygge meg men så... Jeg er så lei av at dem plutselig viser sport istedenfor serier jeg følger med på. Har dem glemt av at vi har en egen sportskanal hvor dem kan sende slikt? Endret 22. april 2015 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Det mener jeg også, men si det til venner og familie, som nå har bestemt seg for at jeg SKAL være med på reiser og turer rundt om i gokk. Vil ikke virke som en for stor grinebiter ved å plent nekte heller, men faen, jeg hadde store planer om ikke å gjøre noe annet enn å sende i vei jobbsøknader i hytt og gevær det neste halvåret. Ikke dra til naturskjønne omgivelser rundt om i Norig, til York og Edinburgh, til Berlin, eller Barcelona. Jeg har ikke noe i mot de stedene, men jeg ville helst ha dratt dit på eget initiativ, om noen år. Når jeg er voksen og ansvarsbevisst og slike ting som voksne sannsynligvis er.Er ikke du godt over voksen allerede? Ikke si slikt! Bare fordi jeg er 28,5 år gammel, betyr ikke det at jeg er voksen! 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Du er en voksen mann. Gjør som du vil så lenge det ikke går på bekostning av andre. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Du er en voksen mann. Gjør som du vil så lenge det ikke går på bekostning av andre. Ikke alltid like lett det med famile og sånt. De spør, de forventer, skal ha forklaring på ditt og på datt blablabla. Vet hva det der er. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 (endret) Når dagens Nemi-stripe bare er et teit sitat. Jeg tror Lise er tom for ideer... Endret 22. april 2015 av Mannen med ljåen 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 At netflix ikke har HD på linux. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Lise Myhre har vært tom for idéer siden begynnelsen. Nemi er den nye Dagros. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Du er en voksen mann. Gjør som du vil så lenge det ikke går på bekostning av andre. Er ikke som om jeg har noe valg. Jeg kan bli kasta ut, da. Det er jo et valg. Jeg har ikke nok penger i måneden til å bo for meg selv, og er for tiden mellom arbeid, som det så fint heter. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Skulle skrive på et komfirmasjonskort til søndag 26.04, og så skriver jeg 26.05. Fordømte idiot. Nå må jeg dra og kjøpe et nytt kort.Fordømt dritt altså. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 At netflix ikke har HD på linux. Er netflix i det hele tatt tilgjengelig på linux? Uten at man trenger silver(moon)light? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Er netflix i det hele tatt tilgjengelig på linux? Uten at man trenger silver(moon)light? Ja. Netflix bruker ikke Silverlight lenger (Hallelujah!) Du må bruke den proprietære Chrome-nettleseren da, siden Chromium ikke har HTML5-DRM. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 En ting som har og vil alltid irritere meg noe grenserløst er..... Paradise hotel! Seriøst, hva ser folk i det mølet av et program? De som er med er jo helt sprengt i hodet, jeezes... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 At dem viste sykkel på tv framfor home and away. Jeg hadde kjøpt mat og skulle legge meg ned og hygge meg men så... Jeg er så lei av at dem plutselig viser sport istedenfor serier jeg følger med på. Har dem glemt av at vi har en egen sportskanal hvor dem kan sende slikt? Takk joa, jeg husker f.eks tilbake i de dager på TV, da jeg skulle kose meg med Babylon 5 på søndager, bare for å bli møtt med noe helvetes håndballdritt i stedet. Men TV2 var (er de fortsatt?) sportsfanatikere. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 At dem viste sykkel på tv framfor home and away. Jeg hadde kjøpt mat og skulle legge meg ned og hygge meg men så... Jeg er så lei av at dem plutselig viser sport istedenfor serier jeg følger med på. Har dem glemt av at vi har en egen sportskanal hvor dem kan sende slikt? Takk joa, jeg husker f.eks tilbake i de dager på TV, da jeg skulle kose meg med Babylon 5 på søndager, bare for å bli møtt med noe helvetes håndballdritt i stedet. Men TV2 var (er de fortsatt?) sportsfanatikere. Etter de sendte 3 sports folk på tur i bobil til vm i falun så var det ingen tvil om at dem er ekstremt sports fan Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 At netflix ikke har HD på linux. Er netflix i det hele tatt tilgjengelig på linux? Uten at man trenger silver(moon)light? Ja, men jeg måtte kompilere noe DRM-lib. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 En ting som har og vil alltid irritere meg noe grenserløst er..... Paradise hotel! Seriøst, hva ser folk i det mølet av et program? De som er med er jo helt sprengt i hodet, jeezes... Er du lam fra halsen og ned, så kan du være med Lars Monsen på lang fjelltur. Er du lam fra halsen og opp, så kan du vinne heile Paradise Hotell. 3 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Når vaskemaskinen sier at den er ferdig, men ikke faen om du får lov til å åpne døra før det har gått 2 minutter til. 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 En ting som har og vil alltid irritere meg noe grenserløst er..... Paradise hotel! Seriøst, hva ser folk i det mølet av et program? De som er med er jo helt sprengt i hodet, jeezes... Er du lam fra halsen og ned, så kan du være med Lars Monsen på lang fjelltur. Er du lam fra halsen og opp, så kan du vinne heile Paradise Hotell. Det er den beste kommentaren jeg har sett av deg Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Må nevnes at Home and Away er like møl som Paradise Hotel. 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 (endret) Begge seriene er jo såpe Endret 23. april 2015 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå