Quote Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Moderatormelding Jeg splittet ut en diskusjon rundt overvekt til følgende tråd: "Skam å være overvektig?". Den diskusjonen kan fortsettes der. Kommentering av moderering tas på PM. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Du må bruke vanlig jack, ikke mini jack. For your reference: Hijack Exhaust Jack Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Personer med ekstremt behov for å fremstå som mer kunnskapsrike enn de er, som fremstiller sine feilaktige teorier som fakta. Jeg jobber for øyeblikket med en sånn person, og vi andre må kaste bort vanvittig mye tid på å forklare hvorfor så mye av hans "nye funn" bare er tull. 3 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Personer med ekstremt behov for å fremstå som mer kunnskapsrike enn de er, som fremstiller sine feilaktige teorier som fakta. Jeg jobber for øyeblikket med en sånn person, og vi andre må kaste bort vanvittig mye tid på å forklare hvorfor så mye av hans "nye funn" bare er tull. Eller hva med de som benekter forskning og kommer med en påstand som begynner med: "Jeg mener at...." Ofte brukt som argument i vaksinedebatten (en debatt som jeg ikke ønsker å gå inn i her) "Jeg mener at sykdommer er der for en grunn.... bla. bla..." Da lukker jeg ørene og hører på noe annet.... 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 At den ene matchen på tinder som ikke hadde likt meg bare for bekreftelse og faktisk ville chatte forsvant etter tinder oppdateringen, damn you tinder! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 At den ene matchen på tinder som ikke hadde likt meg bare for bekreftelse og faktisk ville chatte forsvant etter tinder oppdateringen, damn you tinder! Haha den oppdateringen var krise.. Må passe på å få snap e.l før begynner å chatte nå nesten.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 At den ene matchen på tinder som ikke hadde likt meg bare for bekreftelse og faktisk ville chatte forsvant etter tinder oppdateringen, damn you tinder! Haha den oppdateringen var krise.. Må passe på å få snap e.l før begynner å chatte nå nesten.. Og før oppdateringen så gikk det ikke an å sende melding eller få match... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Folk som er helt ubrukelige på jobb, men som er immune mot å bli sparket fordi de er kompis med sjefen. 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Man må vel ha dokumentert brudd på regler eller noe for å sparke folk uansett? Hvis man har kontrakt hertfall. Ikke nok å si de er "ubrukelige". Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 (endret) Jeg jobber ikke i norge. Her er det ingen slike regler. Vi har sendt mange klager, men ingenting skjer. Endret 17. april 2015 av Skurupu Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 At fotballkommentatorer skal spoile resultatet i kamper som går samtidig. Som om det ikke er nok med pling. Da kan man i det minste se bort. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 De kommende månedene med varme, for varmt ute allerede nå. Hadde jeg bare hatt en grunn til å flytte til Svalbard eller noe lengre nord... 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Tusen takk din kvitre-jævel som vekket meg lenge før jeg skulle ha stått opp og ikke holdt kjeft på lenge. Må huske å stenge alle dører og vinduer heretter så man får litt stillhet om morgenen. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 At det allerede i april er uutholdelig varmt på toget. Holdt på å svime av istad pga. varme. Hvordan toget kunne være så ekstremt varmt sammenligna med trikken, som sommerstid er mye varmere, forstår jeg ikke. Kjenner jeg NSB rett hadde de sikkert på varmeapparatene, det hender titt og ofte selv på sommeren. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 (endret) Nrk licensen, ikke alle som har lyst på den kanalen... Endret 20. april 2015 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Elektriske ferjer som skal revolusjonere ferjesamband, men som ender opp med store forsinkelser pga. at de må lade. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 kommer vell med seil også tipper jeg. hvorfor ikke bare dra den helt ut? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Det er temmelig irriterende med folk som ikke gidder å rydde opp etter hundene sine, og i stedet lar hundedritten ligge igjen midt i veien... 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Det er temmelig irriterende med folk som ikke gidder å rydde opp etter hundene sine, og i stedet lar hundedritten ligge igjen midt i veien... Æsj! Bruk spoiler tag når du poster slike sykt ekle bilder... Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Ga turbeskrivelse til to stykker og så glemte jeg å ta med to kryss hvor man kan gå feil.. Irriterende å tenke at jeg kan ha villedet dem rundt i skogen i potensielt lengre tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå