Espp Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Liverpool supportere, ikke alle vel og merke, men noen jeg henger med støtt og stadig. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Fotballsupportere generelt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Generelt generelt Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Øs pøs regn i denne jævla byen. Aldri en dag med fint vær neida Flytt? Joa men ikke bare bare å flytte pga dårlig vær Øs pøs regn i denne jævla byen. Aldri en dag med fint vær neida Bergen? Stemmer stemmer! Stedet gud glemte... Irriterer meg at de studiene jeg vil inn på kreve den forpulte R2 matten. Har R1 men det gikk såvidt, så R2... Hva er livet! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 (endret) Stekte 800g karbonadedeig med løk og hjemmelaget tomatsaus, kokte også opp 200g pasta, fordelte det i to bokser som jeg skal ha til lunch på jobb i morgen og tirsdag. Lot de stå å kjøle seg ned før de skulle i kjøleskapet. Jeg glemte selvfølgelig at de sto der, så nå har katta vært og forsynt seg i begge boksene! Jeg kan jo ikke kaste all den maten, så da får jeg bare nyte det med en litt annen bakterieflora enn hva jeg er vandt med Endret 12. april 2015 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Såkalte "half and half" eller "friendship" skjerf Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 At man ikke kan åpne sider i ny fane på VG pluss. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 At det skal være så jævlig vanskelig å få riktig resept da . Sef pause på kontoret også nå.... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Overdrevne animasjoner i brukergrensesnitt. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Bussen har endret rutetid ser jeg nå, på Ruterappen. Rutetabellen ved bussholdeplassen er ikke oppdatert, overhodet ingen informasjon om endringene. Irriterende å kaste bort et kvarter på en bussholdeplass, etter en lang dag på skolen. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Ikke NMBU kan svare meg litt kjapt på spørsmålet om en studie jeg spurte om på lørdag. Helvete tar 2 min for de å svare! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Når du får eksemutbrudd på håndflaten og moren din ber deg ta på vanlig håndkrem... 'TAR DU VANLIG HÅNDKREM PÅ SÅR KANSKJE??'Sa unnskyld etterpå da, til mitt forsvar var det veldig vondt! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Når dama vil ommøbelere hjemme.. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Når du får eksemutbrudd på håndflaten og moren din ber deg ta på vanlig håndkrem... 'TAR DU VANLIG HÅNDKREM PÅ SÅR KANSKJE??' Sa unnskyld etterpå da, til mitt forsvar var det veldig vondt! Kan fungere om eksemen ikke vesker, men av egen erfaring er det stortsett bare steroidekrem som fungerer. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Grønnsåpebad for hendene samt en dyyyyr håndkrem for irritert og ødelagt hud senere så er smerten borte <3 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Kommer vel litt an på hva som forårsaker eksemen. For min del så må jeg holde området så tørt som mulig, og påføre steroidekrem et par ganger i løpet av dagen så forsvinner det stort sett ganske fort. Og selvfølgelig det viktigste av alt, ikke klø! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå