Kea Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 (endret) Jeg kommer aldri mer i mitt liv til å røre CDON med en meterstokk!Du kjøpte et skjermkort til 5400 kroner? Og så bruker du en jallasjappe som CDON? Hva i alle dager er galt med deg?Den som bare visste det, du. - Ikke noen stor nyhet, det ligger jo strødd saker der folk er misfornøyde med cdon på forumet her... CDON er en fantastisk butikk, om man holder verdien under 500 kroner. Unngå varer som skaper retursaker der tvil kan settes rundt varens stand. Selv har jeg brukt CDON mye på kabler, adapter og andre små-elektriske ting. De leverer raskt og er ofte billigere på enkelte varer. Bare husk å unngå dyre varer.Skulle ønske noen hadde fortalt meg det før jeg kjøpte det. Endret 10. april 2015 av Therawyn Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Jeg har heller aldri hatt noen problemer med CDON. Men jeg har stort sett bare kjøpt bøker, filmer eller musikk da. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Det som irriterer meg er folk som jobber i serviceyrker og som ikke gidder å sette seg inn i hva problemet er. På jobben må vi bruke en skriftlig form for å rapportere feil, ergo legge inn tickets. For eksempel: gåen lyspære = lag ticket. Menneskene på andre siden er bare opptatt av å få lukket disse / markere dem som "problem løst" ASAP, uten å fikse noe som helst. Hjelper ikke å beskrive problemet i detaljer eller komme med tillegsinfo, det blir ikke lest uansett. For å toppe det hele så foregår kommunikasjonen mellom de som leser om problemet ditt og de som skal fikse det ved hjelp av jungeltelegrafen der minst 50% av infoen du har formidlet går tapt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Det som irriterer meg er folk som jobber i serviceyrker og som ikke gidder å sette seg inn i hva problemet er. På jobben må vi bruke en skriftlig form for å rapportere feil, ergo legge inn tickets. For eksempel: gåen lyspære = lag ticket. Menneskene på andre siden er bare opptatt av å få lukket disse / markere dem som "problem løst" ASAP, uten å fikse noe som helst. Hjelper ikke å beskrive problemet i detaljer eller komme med tillegsinfo, det blir ikke lest uansett. For å toppe det hele så foregår kommunikasjonen mellom de som leser om problemet ditt og de som skal fikse det ved hjelp av jungeltelegrafen der minst 50% av infoen du har formidlet går tapt. Minner meg om jobben min innimellom Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Når det er sol og nesten 20 grader og folk går med tjukke jakker og skjerf. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Det er 8 grader og kveld her. Jeg gikk til butikken i t-skjorte og shorts. Må utnytte kulden så lenge den varer. Lenke til kommentar
cocos Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Det er enkelte ting som irriterer meg. 1) I butikken. En middelaldrende dame står foran meg i køen, har en full vogn og det båndet ved kassen er tomt så hun kan bare legge på varene. Neida, her skal det ventes til hun i kassen sier hei, og da begynner legge på varene. Mens denne kassadamen skanner varene står hun der og ser seg rundt omkring og venter. Når kassadamen har 5 varer igjen finner denne damen på å fylle opp i poser, hva pokker er poenget med det da? Det kunne hun startet med i det varene ble skannet. Det førte til at kassadamen nevnte sluttsummen 3 ganger før hun kom tilbake. Og da hadde hun fått tid til å fylle en pose. Også kommer hun frem og sier; " Hva kom det på? " Da begynte jeg å bli ganske irritert, og kassadamen ble nok smått irritert selv. Så er det opp med vesken, finne lommeboken, finne kortet, for så å betale. Løsning; Hvorfor ikke fylle på varer mens hun i kassen holder på, og når man ser det er noen varer igjen går frem og tar opp kortet. Hva pokker er det hun tror? At hun skal være kunde nummer 1 million og få varene gratis? Hun VET hun skal betale, ha det fordømte kortet klart. Da vil opplevelsen i butikken bli kjappere og bedre for alle. Og den lommeboken var så godt gjemt nede i vesken at til og med en proff tyv ville fått problemer med å finne den. 2) Bussen; Folk står på busstoppet og venter. Man vet sånn ganske sikkert at bussen kommer, og ja, jeg vet det finnes unntak. Men hvorfor ikke ha kortet eller pengene klare? Hvorfor MÅ folk bestandig ta det opp mens de er inne på bussen? Det er irriterende, fordi det går unødvendig mye tid som de kunne gjort mens de ventet. 3) Fifa 15; Ja, det er fotballspillet som jeg spiller på Xbox 360. Sikkert ikke noens feil utenom min, men noen ganger føler jeg at det er en jinx i spillet som vil at jeg ikke skal vinne. Spilte mot Man United, jeg var Spurs (selvsagt) og kampen gikk på Old Trafford. Jeg hadde sjanse på sjanse, stolpeskudd, langskudd i tverrligger, og ble grisetaklet av keeper, men ingen straffe. Jeg var alene med keeper flere ganger, skudd fra distanse, men neida.. Ingenting ville inn.. 67 minutter og Man United kommer på et sjeldent besøk. Deres første skudd på mål i hele kampen som går via min spiller og dermed lurer keeperen min og i mål. Presset mitt fortsetter, men selvsagt til ingen nytte. Den siste store sjansen jeg hadde (Man United klarte å holde på ballen fra 87 minutt ca) var da jeg traff stang til den andre stangen ut i ryggen på keeper som var på 6-7 meter, og like utenfor. Skal ikke være mulig å misse sånne sjanser, og det gjør jeg sjelden også. Tap 0-1, men burde hatt minst 3-4 mål før det. 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 (endret) Når det er sol og nesten 20 grader og folk går med tjukke jakker og skjerf.Denne eksakte setningen ble sagt i fjor også. Hvorfor irritere seg over hva andre går med? Det påvirker da ikke deg på noen som helst måte. Alle fucked up drømmene jeg hadde i natt irriterer meg. Ja, og at jeg bestilte en pakke som, til tross for at jeg valgte eksakt utleveringssted i bestillingsprosessen, er havnet i nabobyen. Så nå må jeg bruke masse unødvendige penger på å hente noe som ikke kostet 300 kroner engang. Kommer til å koste det dobbelte nå. Endret 11. april 2015 av Therawyn Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Jeg hadde faktisk en jævlig drøm i natt jeg også. Innebærer et sykkelritt hvor fire/fem syklister trynet maksimalt i en nedoverbakke, og TV-bildene viste de sprengte hodene deres. Det som var irriterende er at jeg våknet av drømmen, og lå kvalm uten å klare å sovne igjen. Nå bærer det forøvrig ut på sykkeltur! Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Når det er sol og nesten 20 grader og folk går med tjukke jakker og skjerf.Denne eksakte setningen ble sagt i fjor også. Hvorfor irritere seg over hva andre går med? Det påvirker da ikke deg på noen som helst måte. Det påvirker meg på den måten at det irriterer så grenseløst! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Når det er sol og nesten 20 grader og folk går med tjukke jakker og skjerf.Denne eksakte setningen ble sagt i fjor også. Hvorfor irritere seg over hva andre går med? Det påvirker da ikke deg på noen som helst måte. Alle fucked up drømmene jeg hadde i natt irriterer meg. Ja, og at jeg bestilte en pakke som, til tross for at jeg valgte eksakt utleveringssted i bestillingsprosessen, er havnet i nabobyen. Så nå må jeg bruke masse unødvendige penger på å hente noe som ikke kostet 300 kroner engang. Kommer til å koste det dobbelte nå. Ring posten, de sender den videre Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Øs pøs regn i denne jævla byen. Aldri en dag med fint vær neida Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 (endret) Ring posten, de sender den videre Sikker på det? Det samme skjedde min mor i fjor, hun ringte posten (altså 04004), de kunne ikke gjøre noe. Ringte butikken (post-i-butikk), de kunne heller ikke gjøre noe. Kan jo prøve på mandag, men har mine tvil om at det vil hjelpe. Endret 11. april 2015 av Therawyn Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Ring posten, de sender den videre Sikker på det? Det samme skjedde min mor i fjor, hun ringte posten (altså 04004), de kunne ikke gjøre noe. Ringte butikken (post-i-butikk), de kunne heller ikke gjøre noe. Kan jo prøve på mandag, men har mine tvil om at det vil hjelpe. Siden det er posten sin feil så får dem jaggu ordne opp! 1 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Når du setter alle varene på kassabåndet med strekkoden mot skanneren og mennesket i kassa spinner alle sammen 360 grader før det sier "pip". Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Ring posten, de sender den videre Sikker på det? Det samme skjedde min mor i fjor, hun ringte posten (altså 04004), de kunne ikke gjøre noe. Ringte butikken (post-i-butikk), de kunne heller ikke gjøre noe. Kan jo prøve på mandag, men har mine tvil om at det vil hjelpe. Siden det er posten sin feil så får dem jaggu ordne opp! Ja men det er de da forpliktet til etter loven også det tror jeg? Har du betalt frakt og varen er kommet til feil adresse, kan du vel kreve at de videresender den til deg. Vet ikke, men kan ikke tenke meg annet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Ring posten, de sender den videre Sikker på det? Det samme skjedde min mor i fjor, hun ringte posten (altså 04004), de kunne ikke gjøre noe. Ringte butikken (post-i-butikk), de kunne heller ikke gjøre noe. Kan jo prøve på mandag, men har mine tvil om at det vil hjelpe. Jeg har gjort det 3 ganger, to av de gangene var fordi jeg hadde skrevet feil. Skulle egentlig betale for videresending, men det ble aldri spurt om betaling i noe ledd. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Øs pøs regn i denne jævla byen. Aldri en dag med fint vær neida Flytt? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Øs pøs regn i denne jævla byen. Aldri en dag med fint vær neida Bergen? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Øøøøh, det er for varmt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå