Pokey Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Hvilket forum ville vært mest korrekt å spørre om hjelp til ny Mp3-spiller i? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Det irriterer meg at hver gang jeg kjøper en PC, følger Windows med. Pengene mine skal gå til PC-produsenten, ikke Microsoft! Hvorfor skal MS ha penger hver gang noen kjøper en PC? Jeg installerer jo Linux første gang jeg starter den uansett. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Det irriterer meg at hver gang jeg kjøper en PC, følger Windows med. Pengene mine skal gå til PC-produsenten, ikke Microsoft! Hvorfor skal MS ha penger hver gang noen kjøper en PC? Jeg installerer jo Linux første gang jeg starter den uansett. 99% gör icke det. 99% tycker om windows Vill du inte att MS skall ha dina pengar, köp då inte datorer ifrån företag som samarbetar med windows. Ingen tvingar dig. Endret 25. desember 2010 av Eysteinn inn illráði Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Ingen tvinger deg til å spise snop eller kjøre bil heller. Men livet er vanskelig uten. I praksis, kommer du ikke utenom visse fakta her i livet. At Windows følger med laptopen du kjøper på Elkjip, er ett av disse faktumene. EU har for en gangs skyld gjort noe nyttig, da de påtvang MS nettleservalgskjermen. De burde gjøre noe liknende med PC-salget. Din påstand om at 99% liker Windows er feil. Folk flest er sauer, og bruker det som følger med. Microsofts avtale med alle PC-produsentene unntatt Apple hindrer fri konkurranse. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Hvorfor kjøper du en PC med Windows på dersom du ikke vil betale for Windows? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Fordi alle PCer leveres med Windows, enten man vil ha det eller ikke. Hvis man absolutt ikke vil ha Windows, finnes det riktignok en mulighet. Enkelte spesialbutikker selger PCer uten Windows. Men disse er mest sannsynlig ganske dyre, ukjent for folk flest, har ikke den PCen du ønsker, og henvender seg til et annet marked enn forbrukermarkedet. Det blir altfor mye styr for de fleste kundene, også de som ønskr å installere Linux. Så de ender opp med å kjøpe en PC med Windows, kun for å slette det. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Hvor kjøper du PC? Jeg trodde man kunne velge det meste selv så lenge man ikke kjøpte fra scrubbutikker som Elkjøp og Expert, samt holdt seg unna Dell. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Maskina mi kommer fra Elprice. Men det er det samme over alt. Maskina leveres med Windows. Det burde virkelig ikke være nødvendig å lete grundig for å finne en leverandør som ikke tvinger på meg Windows. Man burde kunne velge det bort, samme hvor man kjøper PC. Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 men det finnes da en masse hardware butikker hvor man kan bestille deler og bygge i løsvekt om man vil UTEN windows. så hva er problemet? 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg skjønner ærlig talt ikke problemet, du har mange nettbutikker der du kan bestille PC uten operativsystem. At du kjøper en ferdig-PC på en shitty butikk er ditt problem. 2 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 09.09.10 Sendingen er ankommet mottakerlandet 16.11.10 Avvik i produksjonen. Årsak: Feilsendt. Tiltak: Vidersendt 17.11.10 Sendingen er ankommet lokalt postkontor 03.12.10 Avvik i produksjonen. Årsak: Ikke hentet. Tiltak: Returnert FUUUUUUUUUUuuuuuuu Fikk bare en hentelapp i september, jævla posten. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 hvorfor er itunes dårlig? funker fint for meg 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Mine innlegg bugget seg og sier at det er over 20k sider i en tråd jeg nettopp postet -.- 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) FUCK DEG OG DEN JULEAVATAREN JULAFTEN ER OVER FOR FAEN Endret 25. desember 2010 av Kaymeerah 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Det er første juledag i dag. Julen er ikke over enda, den varer helt til påske Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Julen varer kanskje helt til påske, det vet jeg. Nå var det mer julaften jeg pekte på da så jeg får vel redigere innlegget. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) hvorfor er itunes dårlig? funker fint for meg Å si at iTunes funker fint fordi det KAN spille av musikk enkelt og greit, er som å si at Lada funker fint fordi den kjører fremover. Endret 25. desember 2010 av Gavekort 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 hvorfor er itunes dårlig? funker fint for meg Å si at iTunes funker fint fordi det KAN spille av musikk enkelt og greit, er som å si at Lada funker fint fordi den kjører fremover. Men hva foreslår du er bedre? Spotify? Hva er egentlig forskjellen hvis du bare holder deg sangene du har på pc? (Altså jeg vet at du kan høre på mye som du ikke har, men hvis vi ser bort fra det.) Forskjellen på en Lada og en annen bil er jo motoren, hastighet, kvalitet osv. Dette er ikke ment som en "Itunes er bedre enn blabla". Dette er bare ett spørsmål. Ikke misforstå. Jeg har ikke noe imot spotify, jeg lurer bare på hva som er hovedforskjellen Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Ikke ta sammenligningen min så grusomt bokstavelig! Først og fremst kan du ikke spille av FLAC i iTunes, samt at det maser konstant om å konvertere filene dine til ACC, som ødelegger kvaliteten betraktelig. Jeg vet ikke hvordan det er per idag, men før var det ihvertfall dårlig overgangs-metode for sanger, og du får ikke slik sømløs sangskifting slik som Mediamonkey har. iTunes fungerer heller ikke uten Quicktime, noe som er en grunn i seg selv. Hvorfor skal jeg snakke? Hør heller på alle andre. http://www.webmonkey...s_itunes_sucks/ Endret 25. desember 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå