Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan lede en hest til vann og alt det der. Det som er irriterende er at de ikke kom til meg før de gikk til flaska. Veldig skuffende, og ekstremt irriterende da vi egentlig hadde planer i dag. Liker veldig lite å bli ditcha til fordel for rus (opplevde det med en eks da jeg var i tenårene, never again, selv om dette er kompis ikke type). Hva skal jeg gjøre? Dra dit og slå ut hver eneste drink i hånden hans?

Poenget er: folk kan ikke hjelpes hvis de ikke ønsker hjelp, dessverre. Veldig veldig irriterende.

Edit: Sier ikke at han ikke har ett problem, det har han jo, men det er fremdeles veldig veldig veldig veldig irriterende

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er en nær venn som sliter, så jeg får ikke si ''greit ikke mitt problem drikk deg ihjel du hvis du vil'' og jeg kan ikke heller vokte over han 24/7 som om jeg skulle vært helikoptermoren hans heller, og da blir jeg veeeeldig frustrert og det er sååå irriterende!

Det forstår jeg.

Lenke til kommentar

Det er en nær venn som sliter, så jeg får ikke si ''greit ikke mitt problem drikk deg ihjel du hvis du vil'' og jeg kan ikke heller vokte over han 24/7 som om jeg skulle vært helikoptermoren hans heller, og da blir jeg veeeeldig frustrert og det er sååå irriterende!

Uff, føler med deg! Hadde en sånn venn selv. En gang h*n kranglet med kjæresten sin, ringte h*n til meg og ba meg komme bort med en flaske fra polet. Jeg sa nei, men h*n maste og fikk meg til å synes synd på vedkommende, så jeg gjorde det til slutt. Skulle jo selvfølgelig ikke gjort det, men jeg er ikke noe flink til å takle press. Ellers pleide h*n å ta til flaska og stenge seg inne og meg ute i ukesvis etterpå når h*n hadde problemer. Det er utrolig frustrerende. En ender opp med å føle at en ikke strekker til som venn - ikke er god nok. Og det er ikke bare bare å komme til dem heller, for det er ikke alltid de slipper en inn. Og selv om de gjorde det, kan man ikke gå rundt og passe på dem 24/7 hele tiden heller. Det gagner ingen av partene. Det beste en kan gjøre er å være der så ofte en kan, og minne dem på at alkoholen ikke er en venn, alkoholen er ikke glad i dem, det er det du som er. Endret av Therawyn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

At dem har sluttet å selge mer drikken, det var favoritt leskedrikken min ):

Kjenner følelsen.... *savner shio og Pepsi twist (og nei. Pepsi max lemon var ikke i nærheten så god) *

Jeg googla pepsi twist, ser ut som en veldig god drikke å drikke når man er tørst og det er varmt ute og ta seg en stor slurk av den :) Jeg irriterer meg også litt nå fordi jeg tror dem har slutta å selge bamser potetegull og de nonstop i slike lange runde blå rør, har vokst opp til de så trist hvis de er vekke ):

Lenke til kommentar

har de sluttet med pepsi twist i sverige også? brusen jeg savner er pepsi raw. det var en spennende cola. irriterer meg over at det ikke ble en hitt

Vet ikke om de har sluttet med det. Er uaktuelt for meg å krysse landegrenser for en brus :-P

Var raw den brune utgaven?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...