BuffyAnneSummers Skrevet 1. april 2015 Rapporter Del Skrevet 1. april 2015 Nyrestein 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. april 2015 Rapporter Del Skrevet 1. april 2015 "Bøye seg i hatten". Den var småkomisk da den ble sagt, men nå er den blitt en hest som har blitt banket ned til de enkelte atomer. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. april 2015 Rapporter Del Skrevet 1. april 2015 Enig der. Weng var blitt irritert selv og håpte folk kunne gi seg å mase om det. Forståelig det. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. april 2015 Rapporter Del Skrevet 1. april 2015 Ja, nå er det nok. Nå må folk gi seg, eller så skal jeg gi dem så støvet passer! Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 1. april 2015 Rapporter Del Skrevet 1. april 2015 (endret) Folk som stopper foran parkeringsautomaten for å trekke lapp, og med det stopper opp hele parkeringshuset i samme slengen. Endret 1. april 2015 av Hakonnn Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. april 2015 Rapporter Del Skrevet 2. april 2015 Nyrestein Hvert i gjennom det selv. Svært smertefult. "Bøye seg i hatten". Den var småkomisk da den ble sagt, men nå er den blitt en hest som har blitt banket ned til de enkelte atomer. Aldri hørt noen si det. 1 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. april 2015 Rapporter Del Skrevet 2. april 2015 (endret) Naboer som klager på bråk. Hehe ja det er irriterendes med hvis det skjer hele tiden over små ting Det som irriterer meg grenseløst med bråkete naboer er når dem har så høy musikk på at det høres ut som telenor arena er rett ved siden av Hadde tre slike naboer etter hverandre her jeg bor. (leilighetskompleks). På det verste sto musikken på full guffe fra kl 7 om morgenen til 24 på natta, kun avbrutt av da de var ute av huset. Ble pottesure da det pent ble påpekt for dem at de forstyrret folk, de skrudde av, men neste dag var det blanke ark med fargestifter til, akkurat som ingenting hadde blitt sagt. Utrolig at noen kan mene at de har rett til å holde på slik. Selv bruker jeg headsett av respekt til privatlivet til naboene mine. Endret 2. april 2015 av Smirnoff 2 Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 2. april 2015 Rapporter Del Skrevet 2. april 2015 jeg bodde også i et leilighetskompleks, det var ikke så mye lyden som plaget meg. men musikk smaken dems. og butikken i bunnen som kjørte med jekketralle på flisgulv. gjerne 6:10 (betong bygg, så lyden resonnerte godt) glad jeg bare har 1 nabo nå, og de er nesten ikke hjemme heller. så jeg får spille mye høy musikk. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. april 2015 Rapporter Del Skrevet 2. april 2015 Noen idioter har laget stor ståhei over ingenting på Facebook, i en svartmalingskampanje. Og alle som ikke er enige med dem står automatisk i ledtog med "motparten", og skriver til som "ikke er relevant for saken". At det går an. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. april 2015 Rapporter Del Skrevet 2. april 2015 (endret) Paraide hotel irriterer meg noe grenseløst nå for tiden også Hadde tre slike naboer etter hverandre her jeg bor. (leilighetskompleks). På det verste sto musikken på full guffe fra kl 7 om morgenen til 24 på natta, kun avbrutt av da de var ute av huset. Ble pottesure da det pent ble påpekt for dem at de forstyrret folk, de skrudde av, men neste dag var det blanke ark med fargestifter til, akkurat som ingenting hadde blitt sagt. Utrolig at noen kan mene at de har rett til å holde på slik. Selv bruker jeg headsett av respekt til privatlivet til naboene mine. Har vi samme naboer? Begynner å lure på fordi de jeg har har musikk på hele tiden O: Endret 2. april 2015 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. april 2015 Rapporter Del Skrevet 2. april 2015 At jeg spiste litt av en sjokolade bolle med et uhell, grr! Jeg har ikke spist godteri denne uka, ingen potetegull, drops, smågodt, brus og sjokolade og alt det av godteri men i går så kjøpte jeg 5 rosinboller og 5 vanlige og tydeligvis så tok jeg 2 med sjokolade uten å vite så nå har jeg fått i meg sjokolade, neiii! Nå må jeg starte på nytt igjen neste uke og kan ikke skryte til meg selv at jeg klarte meg 5 dager uten godteri ): Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. april 2015 Rapporter Del Skrevet 2. april 2015 Rosinboller er vel ganske nære godteri? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. april 2015 Rapporter Del Skrevet 2. april 2015 Ja men siden det teknisk sett ikke er det så går det fint for meg akkurat nå når jeg skal venne meg til å ikke spise godteri midt i uka. Får håpe sjokolade boller ikke teknisk sett er godteri, er lei av boller nå uansett så blir ikke noe av det på en stund Tvangstanker kan være noe skit /: Noe som bringer meg over til det neste irriterendes, alle de tvangstankene jeg har som kommer og går siden jeg var liten, ting må ligge på en bestemt plass. Jeg driver og skal ha fjernkontrollen på en korrekt måte slik den peker rett fram mot veggen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. april 2015 Rapporter Del Skrevet 3. april 2015 Naboer som klager på bråk. Hehe ja det er irriterendes med hvis det skjer hele tiden over små ting Det som irriterer meg grenseløst med bråkete naboer er når dem har så høy musikk på at det høres ut som telenor arena er rett ved siden av Hadde tre slike naboer etter hverandre her jeg bor. (leilighetskompleks). På det verste sto musikken på full guffe fra kl 7 om morgenen til 24 på natta, kun avbrutt av da de var ute av huset. Ble pottesure da det pent ble påpekt for dem at de forstyrret folk, de skrudde av, men neste dag var det blanke ark med fargestifter til, akkurat som ingenting hadde blitt sagt. Utrolig at noen kan mene at de har rett til å holde på slik. Selv bruker jeg headsett av respekt til privatlivet til naboene mine. Ja , å bo i leilighetskompleks er ikke bare bare , spes ikke hvis eiern er en bitch (pun very much intended) , *humrer* Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. april 2015 Rapporter Del Skrevet 3. april 2015 Fordomsfulle drittkjerringer ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. april 2015 Rapporter Del Skrevet 3. april 2015 "Bjarte Fagerlid • for 9 måneder siden er milionær her i Danmark, har ung uføre trygd, mistet ung ufør tilegg 3.500 kr i mnd, betaler dobbel skatt til Norge og Danmark, totalt mistet jeg 70.000 i året, så gikk danske spill inn med 7 rette i lotto, 3.5 milioner kroner ha-ha-ha, drit å dra jævla Norge, med hilsen i fra Bjarte fagerlid i Vejle i danmark" Jeg vil oxo bli miljonær Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. april 2015 Rapporter Del Skrevet 3. april 2015 Du kommer ikke sååå langt med 3,5 millioner da. Hvor mye fikk han faktisk utbetalt? Ha hørt at de summene er mye lavere enn man skulle tro.. skal han leve på de 3 millionene resten av sitt liv da eller? Du får knapt en grei leilighet til den prisen, og han forventer å kunne leve fett av dem lenge eller? 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. april 2015 Rapporter Del Skrevet 3. april 2015 Det er en god hjelp i alle fall. Man kan leve veldig bra i et par år, eller så kan man spare elller investere i noe Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 3. april 2015 Rapporter Del Skrevet 3. april 2015 mange land man kan leve godt resten av sitt liv på 3.5 mill. om jeg ville nok bare fortsatt jobben og bodd i norge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. april 2015 Rapporter Del Skrevet 3. april 2015 Han trollet seff.....aldri hørt om sarkasme eller ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå