Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

DNB liker å drive humbug og komme med random unnskyldninger.

Som da de "antok" at jeg ville ha papirfaktura hver måned etter at jeg ordnet alt på nettet. Noe forslag om verken efaktura eller avtalegiro kom heller ikke opp etter første innbetaling, slik som det gjør hos de fleste selskap. Prøvde å legge det inn manuelt, men deres kontonummer fantes ikke på deres egen liste. Til svar fikk jeg:

"Vi haropplever at mange kunder foretrekker å få faktura på papir, så det er standard. Skal du legge inn avtalegiro må du endre en 3'er til en 4'er i kontonummeret bare, da finner du den i listen!"

Jaha, jeg som bruker nettbanken flere ganger i uka har sikkert lyst til å betale 35 spenn for papirfaktura og trykke inn ting manuelt! Og hvordan i svarte skal jeg vite at det er "bare å endre det ene sifferet" så funker ting?

De tjener jo penger på at man ringer til 5-sifret nummer, så skulle ikke forundre meg at de lar folk sitte på hold for å dra inn penger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

En "venn" av meg gjør meg så irritert , "du skal få de 400 jeg skylder !"........dette har foregått i ukesvis så i kveld skyldte jeg sigarettene hans i dass. Hele tida når vi skal se film så skal han ut & røyke den skiten , nok er nok !

Når tobakken tar over livet så er det i prinsippet som å være narkoman : eneste han tenker på natt til man er å dra ut og kjøpe sigg for da kommer penga.

Minner meg om en slektning , hans far sa at han ikke fikk lov til å kjøpe gotteri.....de gikk rett i dass.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Snipp!

Helt sykt med tanke på den vanvittige servicen jeg har opplevd fra dem. Har bare positive ting å si. Sto fast i Spania etter at flyet vårt (min egen feil altså..) hadde gått dagen før! Kodebrikken min ville ikke fungere lenger (før mobilbank kom til Netcom) og der sto jeg uten penger. Ringte inn og via telefon gikk de inn på kontoene mine og overførte penger til brukskontoen min. Lån har de også vært snillest på av samtlige banker jeg har vært innom. 

Svarte får fins vel hos alle. 

Lenke til kommentar

En "venn" av meg gjør meg så irritert , "du skal få de 400 jeg skylder !"........dette har foregått i ukesvis så i kveld skyldte jeg sigarettene hans i dass. Hele tida når vi skal se film så skal han ut & røyke den skiten , nok er nok !

Når tobakken tar over livet så er det i prinsippet som å være narkoman : eneste han tenker på natt til man er å dra ut og kjøpe sigg for da kommer penga.

Minner meg om en slektning , hans far sa at han ikke fikk lov til å kjøpe gotteri.....de gikk rett i dass.

Min mor lånte 200 kroner av meg til røyk for noen år siden. Har enda ikke fått dem igjen. :p

Jeg klarte å ødelegge håndtaket på sandwichmakeren min. :(

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Jeg røyka før (damper nå), og vet at det bare er unødvendig å gå ut flere ganger i en film. Det holder lenge med en før, og en etter. Drittsekk ja. Men du var ikke bedre selv siden du skylte dem i do...
Lenke til kommentar

Jeg blir irritert over ubrukelige hjelpetiltak i Windows:

1. Du kan ikke koble til internett. Trykk her for hjelp. 

2. *Jeg trykker hjelp*

3. Siden kan ikke vises, da du ikke er koblet til internett.

Jeg regner med at dette ikke er en original irritasjon. Men det er irriterende å måtte koble til internett for å få hjelp til å koble til internett. 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ååå kom på noe annet som er sykt irriterendes, hver gang det snør, uansett om det bare er noen få snø fnugg så dupper kanalene av og forsvinner til slutt!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Naboer som klager på bråk.

Hehe ja det er irriterendes med hvis det skjer hele tiden over små ting :p

Det som irriterer meg grenseløst med bråkete naboer er når dem har så høy musikk på at det høres ut som telenor arena er rett ved siden av :p

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...