Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel et kompliment for damer, men ikke for menn.

Så du mener det er om å se så gammel og sliten ut som overhodet mulig i tjueårene?

Det er kjipt for en mann i slutten av tjueårene å se ut som en tenåring. Så er jeg ikke enig i at man må se "gammel og sliten ut", for å se ut som man er gammel nok til å kjøpe øl.

Lenke til kommentar

Der døde laptopen min gitt, etter 4,5 år med trofast tjeneste. Ante det var noe da jrg fikk 2 blåskjermer i går. ventet ikke den skulle ta kvelden så fort før jeg fikk feilsøkt ordentlig. Attpåtil helt ræva timing da jeg har påskeferie nå og fikk ikke tatt med meg gamle jobb-pcen siden jeg ikke fikk den nye i tide. Vet ikke om jeg skal lage innsendingssak eller bare bestille ny med en gang heller. Får ikke sendt inn til rep før etter påske uansett og umulig å vite hvor lang tid reppen vil ta. En hel uke med bare Ipaden blir litt i drøyeste laget. Faen for en herlig start på ferien. FMLTH

Lenke til kommentar

Folk som ikke skjønner forskjellen på methodology og method.

I hvilken forbindelse mener du? Det er sikkert mange som ikke er så kompetente i engelsk.

De som snakker engelsk som morsmål og har studert på engelsktalende universitet bør i hvert fall være det.

Sist jeg så det var her: https://www.khanacademy.org/computing/computer-programming/programming-natural-simulations/programming-randomness/a/probability-non-uniform-distributions

Lenke til kommentar

Folk som ikke skjønner forskjellen på methodology og method.

I hvilken forbindelse mener du? Det er sikkert mange som ikke er så kompetente i engelsk.

De som snakker engelsk som morsmål og har studert på engelsktalende universitet bør i hvert fall være det.

Sist jeg så det var her: https://www.khanacademy.org/computing/computer-programming/programming-natural-simulations/programming-randomness/a/probability-non-uniform-distributions

Det kan jeg være enig i.

Lenke til kommentar

Har glemt koden min til dnb (ikke kortet) og trenger det for å kjøpe noe fra en nettside..

Var hos kundesenteret på økern og spurte om de kunne hjelpe. Da sa han bare at det var best om jeg ringte isteden siden de var veldig opptatt akkurat da (midt på dagen, null kunder..)

Så ringte jeg, da fikk jeg beskjed om at jeg måtte gå til kundesenter igjen, og han la på før jeg rakk å si noe.

Så jeg gikk til kundesenteret på Ullevaal. Der ble kundebehandleren utrolig sint og nekta å hjelpe meg. Jeg forklarte situasjonen, men nei det skulle ikke han hjelpe med...

Hva er det meningen at jeg skal gjøre da? Aldri opplevd dårligere kundebehandling..

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...