Kea Skrevet 28. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2015 Ha. Ha. Ha. Plagget var ikke til meg, men takk for den. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2015 Annonser som ligger ute etter at tingen er solgt. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2015 Annonser som ligger ute etter at tingen er solgt. hat Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 28. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2015 Det er vel et kompliment for damer, men ikke for menn. Så du mener det er om å se så gammel og sliten ut som overhodet mulig i tjueårene? Det er kjipt for en mann i slutten av tjueårene å se ut som en tenåring. Så er jeg ikke enig i at man må se "gammel og sliten ut", for å se ut som man er gammel nok til å kjøpe øl. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2015 Annonser som ligger ute etter at tingen er solgt. Vi skulle handle noe fra en Facebook-gruppe, avtalte pris med selger og alt var på G, før kona dukker opp i kommentarfeltet og sier noe som "Jamen, jeg solgte jo den til XX i dag tidlig.." 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2015 Fordømte klokkestilling igjen. Her sitter jeg i mørket og drikker gravøll, og så er klokka plutselig 4 . jovel Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 29. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2015 Det hørtes jo veldig deprimerende ut. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2015 Ahh, klokka stilte seg i dag! Derfor jeg sov lenger altså Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 29. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2015 Har plutselig glemt koden på shell kortet mitt.. Har prøvd 2 koder ved to forskjellige annledninger. Har brukt kortet i et halvt år, er det mulig?! Må bruke privat kort, også må jeg levere kvitering på jobben så jeg får igjen ved neste lønning, blæ!! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2015 Der døde laptopen min gitt, etter 4,5 år med trofast tjeneste. Ante det var noe da jrg fikk 2 blåskjermer i går. ventet ikke den skulle ta kvelden så fort før jeg fikk feilsøkt ordentlig. Attpåtil helt ræva timing da jeg har påskeferie nå og fikk ikke tatt med meg gamle jobb-pcen siden jeg ikke fikk den nye i tide. Vet ikke om jeg skal lage innsendingssak eller bare bestille ny med en gang heller. Får ikke sendt inn til rep før etter påske uansett og umulig å vite hvor lang tid reppen vil ta. En hel uke med bare Ipaden blir litt i drøyeste laget. Faen for en herlig start på ferien. FMLTH Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 29. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2015 Å dø i Bloodborne. Helvetes jævla møkkaspill til tider! :-p Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2015 Folk som ikke skjønner forskjellen på methodology og method. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 30. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2015 Buss for tog Ble såpass irritert på opplegget i dag at jeg har sendt en klage til NSB. Fanken meg håpløst når det skal ta 45 minutter mer enn i fjor (da det også var buss for tog) å komme seg til/fra jobb. 1 Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 30. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2015 Folk som ikke skjønner forskjellen på methodology og method. I hvilken forbindelse mener du? Det er sikkert mange som ikke er så kompetente i engelsk. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2015 Folk som ikke skjønner forskjellen på methodology og method. I hvilken forbindelse mener du? Det er sikkert mange som ikke er så kompetente i engelsk. De som snakker engelsk som morsmål og har studert på engelsktalende universitet bør i hvert fall være det. Sist jeg så det var her: https://www.khanacademy.org/computing/computer-programming/programming-natural-simulations/programming-randomness/a/probability-non-uniform-distributions Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2015 Misbruk av "bokstavelig talt". 1 Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 30. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2015 Folk som ikke skjønner forskjellen på methodology og method. I hvilken forbindelse mener du? Det er sikkert mange som ikke er så kompetente i engelsk. De som snakker engelsk som morsmål og har studert på engelsktalende universitet bør i hvert fall være det. Sist jeg så det var her: https://www.khanacademy.org/computing/computer-programming/programming-natural-simulations/programming-randomness/a/probability-non-uniform-distributions Det kan jeg være enig i. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2015 Har glemt koden min til dnb (ikke kortet) og trenger det for å kjøpe noe fra en nettside.. Var hos kundesenteret på økern og spurte om de kunne hjelpe. Da sa han bare at det var best om jeg ringte isteden siden de var veldig opptatt akkurat da (midt på dagen, null kunder..) Så ringte jeg, da fikk jeg beskjed om at jeg måtte gå til kundesenter igjen, og han la på før jeg rakk å si noe. Så jeg gikk til kundesenteret på Ullevaal. Der ble kundebehandleren utrolig sint og nekta å hjelpe meg. Jeg forklarte situasjonen, men nei det skulle ikke han hjelpe med... Hva er det meningen at jeg skal gjøre da? Aldri opplevd dårligere kundebehandling.. 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2015 Bli sint tilbake. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå