Gavekort Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 Nope! En pisk er egentlig ganske ubrukelig og lite gjennomtenkt. Humorgave antar jeg. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Fikk også to andre gaver fra samme butikk av han. Humorgave til 200 kr når jeg fikk han til å sverge å ikke kjøpe noe derfra til meg Edit: Skal ta å piske han skikkelig godt Endret 24. desember 2010 av The Barnacle Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 Folk som skal truge frem hoste når de først starter. Det hjelper ikke på hosta om man først starter så fortsetter man og la den komme. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 ...At jeg la inn bud på eBay uten å høre med selger om han kunne merke pakken som gave og med lavere verdi, og det er 30 min igjen av auksjonen. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 DETTA! SÅ FÖRBANNAT JAG BLIR. http://www.youtube.com/watch?v=tI0hbQeHZ4k&feature=player_embedded Detta är typiskt beteende för dessa vildar. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Vil ut på byen. Er trapped med slekt i et par dager. Oh well! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 At jeg hele tiden får så innihelvettes rævva gaver av foreldrene mine. Hvis de nekter å gi meg det jeg ønsker meg så kan de heller kjøpe noe god mat. 4 Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 At jeg hele tiden får så innihelvettes rævva gaver av foreldrene mine. Hvis de nekter å gi meg det jeg ønsker meg så kan de heller kjøpe noe god mat. Det kunne vaert verre. På min burdag nor jeg fylte 17 fikk jeg 10 pakker nudler. Var fornöjd med gaverne dine. 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Bare myke pakker i år. Det faktum at jeg er fornøyd, skremmer meg litt. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Nudler kan spises, vil heller ha det. Altså, vi har ikke sånn sinnsykt god råd akkurat, så at de bruker penger på tull plager meg. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Ikke kjøp en billig MP3-spiller, kjøp en skikkelig. Pfft. 4 gb er for pingler. MINST 70. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Min er 6 år gammel, og stadig i bruk. 1 GB, men den ligger godt i hånda, så jeg slipper å se på den mens jeg skifter sang. Jeg simpelthen elsker designet, særlig scrollespaken på siden. Perfekt å høre på mens jeg kjører hvitløkbaguettralla mi langs E39. Trenger ike å se ned for å skifte sang. Endret 25. desember 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Min er 6 år gammel, og stadig i bruk. 1 GB, men den ligger godt i hånda, så jeg slipper å se på den mens jeg skifter sang. Jeg simpelthen elsker designet, særlig scrollespaken på siden. En sån har jag. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 at hver eneste hd fil jeg rendrer med sony vegas lagger.... Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Dra til helvete hipsterprogram. Fuck det så jævlig, kan det ikke si ifra om sånt først? Jævla dritt. 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Lite vits å bruke iTunes. Selv hardbarka Apple-elskere, innrømmer at iTunes er dårlig. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Itunes er noe helvetes crap, men hva er alternativene? Winamp er enda verre. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Foobar2k Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Mange skryter av MediaMonkey. Men det er lenge siden jeg fulgte med på Windows-programvare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå