BuffyAnneSummers Skrevet 25. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2015 Hvorfor må alt være så unødvendig fisefint? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2015 Det "må" ikke, men Toalett og WC var vanlige ord. Syns det gjør seg bedre med litt moderne utviklede navn, enn gå tilbake til å prate som tilbakestående halvaper? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2015 Hva gjør 'toalett' mer fint enn 'do'? Vi vet jo alle hva du skal inne der og.. så hvorfor prøve å pynte på det? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2015 (endret) Det er vel dere som har kalt det "fint", jeg kaller det bare bedre. Det klinger langt bedre, og har mer stil. Endret 25. mars 2015 av Delvis Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2015 Jeg bruker "CR" for "Comfort Room". Det å si "toilet" er sett på som uskikket her. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2015 Jeg bruker "CR" for "Comfort Room". Det å si "toilet" er sett på som uskikket her. Det er sant. toilet blir noe annet på enn Engelsk enn Toalett er på norsk Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2015 Av og til sletter mobilen min hele kontaktlista Lenke til kommentar
Quote Skrevet 25. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2015 Det "må" ikke, men Toalett og WC var vanlige ord. Syns det gjør seg bedre med litt moderne utviklede navn, enn gå tilbake til å prate som tilbakestående halvaper? Enig. Det er så underligt hvorledes disse plebeierenes talemaal på uafhængigt vis har skitnet til språget i Kongeriget Norge. 6 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 25. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2015 Altså, "toalett" er noe man sier når man er på resturang og må spørre pent etter veien. Du sier ikke seriøst "jeg må på toalettet" til kompiser? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2015 Altså, "toalett" er noe man sier når man er på resturang og må spørre pent etter veien. Du sier ikke seriøst "jeg må på toalettet" til kompiser? Toalett eller WC Nei, det har du forsåvidt rett i. Men det var når det skrives "do" rundt om på medier, man sier det på tv og sånt jeg tenkte på egentlig Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 25. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2015 Kommer hjem fra en lang dag, med to tunge forelesinger og lesing på lesesalen. Glemmer å påpeke til kjæresten at hun vasker risten til ovnen. Gjør også den store feilen og sier ´´Du har jo lagd middag de siste dagene, så lager gjerne middag idag jeg´´ Fy faen, skulle blitt på lesesalen til 9 som planlagt. Deilig å kunne lufte frustrasjonen litt.. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 25. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2015 "Hvor mye koster det? Sånn ca 600 kr?" "Nei, det koster 580 tror jeg" 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2015 At Jula har akkurat sånne spikrer jeg skal ha i rette størrelse, men kun 500 pk. Trenger bare 10 -20 stk. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 25. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2015 De kunne sikkert ha solgt det i 50pk for 50 spenn, men da hadde du klaget på at de koster for mye per stykk. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 26. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2015 Litt irriterende at GET har stengt av internettet mitt. Visste ikke at jeg var kunde av de engang. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2015 @Kjøleskap: Han mener sikkert slike: "Du, kan du gjøre..", "Du, hør nå her...", "Du, bla bla..". Kjenner bare en som snakker slik iblant, og har egentlig ikke imot det. Enda verre når man klarer å glemme og låse døren når man er på do.. Edit: Også irritert over tregheten enten på Diskusjon eller mail-serveren. Fikk ikke varsel om PM jeg har mottatt i går før nå. Jeg har ingen problemer i alle fall. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 26. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2015 (endret) For et ufattelig dårlig veinett det er i oslo. Flaut. Brukt 20 min på 50 meter nå, og jeg har 5 mil hjem.. Litt snø, og alt Er kaos fra kl 7 og utover.. Hjelper ikke at utallige lastebiler ikke holder seg på veien. Edit: 1 time har jeg kjørt nå, om jeg snur nå så vil det ta ca 3 min før jeg kan fortsette å jobbe. Komisk:p Endret 26. mars 2015 av Kjetil_90 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 26. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2015 Nordlendinger som slenger med leppa hver gang store snøfall skaper problemer i sør. Som om det aldri har vært "snøkaos" i nord. Tydeligvis vanskelig å forstå at en halvmeter på én dag ikke akkurat er vanlig. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2015 Hjelper jo ikke at østlendinger generelt er ræva på å kjøre. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå