Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det "må" ikke, men Toalett og WC var vanlige ord. Syns det gjør seg bedre med litt moderne utviklede navn, enn gå tilbake til å prate som tilbakestående halvaper? :)

Enig. Det er så underligt hvorledes disse plebeierenes talemaal på uafhængigt vis har skitnet til språget i Kongeriget Norge.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Altså, "toalett" er noe man sier når man er på resturang og må spørre pent etter veien. Du sier ikke seriøst "jeg må på toalettet" til kompiser?

 

Toalett eller WC :) Nei, det har du forsåvidt rett i. Men det var når det skrives "do" rundt om på medier, man sier det på tv og sånt jeg tenkte på egentlig

Lenke til kommentar

Kommer hjem fra en lang dag, med to tunge forelesinger og lesing på lesesalen. Glemmer å påpeke til kjæresten at hun vasker risten til ovnen. Gjør også den store feilen og sier ´´Du har jo lagd middag de siste dagene, så lager gjerne middag idag jeg´´ Fy faen, skulle blitt på lesesalen til 9 som planlagt. Deilig å kunne lufte frustrasjonen litt..

Lenke til kommentar

@Kjøleskap: Han mener sikkert slike: "Du, kan du gjøre..", "Du, hør nå her...", "Du, bla bla..". Kjenner bare en som snakker slik iblant, og har egentlig ikke imot det.

 

Enda verre når man klarer å glemme og låse døren når man er på do..

 

Edit: Også irritert over tregheten enten på Diskusjon eller mail-serveren. Fikk ikke varsel om PM jeg har mottatt i går før nå.

Jeg har ingen problemer i alle fall.
Lenke til kommentar

For et ufattelig dårlig veinett det er i oslo. Flaut. Brukt 20 min på 50 meter nå, og jeg har 5 mil hjem..

 

Litt snø, og alt Er kaos fra kl 7 og utover..

Hjelper ikke at utallige lastebiler ikke holder seg på veien.

 

Edit: 1 time har jeg kjørt nå, om jeg snur nå så vil det ta ca 3 min før jeg kan fortsette å jobbe. Komisk:p

Endret av Kjetil_90
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...