Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hater når jeg sovner mens jeg ser på film. Skulle se Interstellar i går kveld. Så frem til de hadde ankommet vannplaneten, så våknet jeg akkurat da rulleteksten kom. Så er det jo typisk og enda mer irriterende at jeg sitter og ikke klarer å holde øynene oppe når jeg er foran TVen, men idet hodet treffer puten, er jeg plutselig lys våken.

Endret av Therawyn
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vet ikke om dette er blitt nevnt siden jeg ikke orker å lese gjennom alle postene på alle 2556 sidene.

Blir så sykt irritert når folk sier de skal gi 110% før en konkurranse eller at et person stoler 110% på en annen.

Når jeg tenker meg om så er det så irriterenes at jeg blir nesten sint.

Lenke til kommentar

Kan nesten aldri spise mat til tv jeg, pga ansikter og grelle farger. Unntaket er cowboyfilmer og enkelte annet med natur eller dunkle bilder. Og hvis de spiser stekt mat ute med dis, røyk eller sånt.

Til bøker derimot passer mat. Kan lett få matkick når jeg leser bøker.

Lenke til kommentar

Jeg henter all underholdningen min fra Torrent-sider. Bedre bildekvalitet, bedre lydkvalitet, kan starte og stoppe visningen akuratt når det passer meg, og sist, men ikke minst, INGEN REKLAME! Jeg hater reklame som pesten! Rett og slett nekter å se på TV. Bortsett fra NRK, selvsagt.

PS: TV-serier og filmer jeg liker, kjøper jeg.

#MinMåteÅGjøreTingPåErBest

Endret av Skurupu
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Digg å kunne sette på film akkurat når man vil uten de jævla reklamepausene ja, og i tillegg ha bluray kvalitet og ordentlig lyd. Nærmer meg 1500 nedlastede filmer hvor de alle fleste er i bluray, så å se film på TV3 f.eks kommer aldri til å skje, de voldtar jo hele filmen med reklamepauser hvert 17min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...