kjeLL// Skrevet 20. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2015 det irriterer meg at det er så dårlig vær på solformørkelsen! 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 20. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2015 Det ringer på telefonen på jobb, hvorpå jeg svarer: "Hei du har kommet til butikken butikkensen, du snakker med XXX, hva kan jeg hjelpe deg med?" Person i andre enden av røret: "Hei, hvor har jeg kommet sier du??" Dette skjer MINST 10 ganger daglig! Er det bare jeg som hører etter hva som blir sagt i andre enden når røret blir løftet av? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2015 Fatter ikke hvordan noen kan poste på facebook om sitt familiemedlem/venns dødsfall samme dagen som det skjer, og få masse likes, "hvil i fred" og hjerter... Nesten som om det er et "life event" som bare må postes på sosiale media. Dersom et familiemedlem eller noen nær meg hadde dødd ville jeg blitt innesluttet i en periode og tatt avstand fra alt sånt, men det er kanskje bare fra person til person... Eller de som tok med seg sin døde baby hjem i 10 dager, tar masse bilder og går ut i media med dem. Hva faen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2015 Det ringer på telefonen på jobb, hvorpå jeg svarer: "Hei du har kommet til butikken butikkensen, du snakker med XXX, hva kan jeg hjelpe deg med?" Person i andre enden av røret: "Hei, hvor har jeg kommet sier du??" Dette skjer MINST 10 ganger daglig! Er det bare jeg som hører etter hva som blir sagt i andre enden når røret blir løftet av? Er det mulig du bør snakke litt tydligere og/eller langsommere? De som svarer slike tlf, syns jeg ofte babler det de sier så utydelig og kjapt at du ikke får med deg hva de sier. Veldig vanlig. 2 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 20. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2015 SAP, for de som har brukt/bruker programmet kjenner seg kanskje igjen. Når du skal gå ut så sier den at all data som ikke er lagret vil gå tapt og spør om du vil gå ut likevel. Hvis du da velger å gå tilbake og så trykke på "lagre" for å være sikker så sier den at det ikke er noe nytt å lagre! Hvorfor faen spør du meg om jeg er sikker på om jeg vil gå ut uten å lagre når du vet at alt er lagret?! Evil bastard! 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 20. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2015 Det ringer på telefonen på jobb, hvorpå jeg svarer: "Hei du har kommet til butikken butikkensen, du snakker med XXX, hva kan jeg hjelpe deg med?" Person i andre enden av røret: "Hei, hvor har jeg kommet sier du??" Dette skjer MINST 10 ganger daglig! Er det bare jeg som hører etter hva som blir sagt i andre enden når røret blir løftet av? Jeg ville også lurt på hvor jeg hadde kommet om jeg hadde snakket med en som kalte seg for XXX. 2 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 20. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2015 Det ringer på telefonen på jobb, hvorpå jeg svarer: "Hei du har kommet til butikken butikkensen, du snakker med XXX, hva kan jeg hjelpe deg med?" Person i andre enden av røret: "Hei, hvor har jeg kommet sier du??" Dette skjer MINST 10 ganger daglig! Er det bare jeg som hører etter hva som blir sagt i andre enden når røret blir løftet av? Er det mulig du bør snakke litt tydligere og/eller langsommere? De som svarer slike tlf, syns jeg ofte babler det de sier så utydelig og kjapt at du ikke får med deg hva de sier. Veldig vanlig. Visste jeg burde skrevet "Inb4: Ja, jeg snakker tydelig og langsomt". Hvis du ringer til et sted med samme gjenkjennelige klang som feks. Shell eller DNB eller Jula, og har problemer med å fatte hva som blir kommunisert til deg via denne fantastiske nyskapningen vi idag kaller telefonen, så er det fader meg ikke mitt problem. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2015 Aner ikke når det gjelder deg ( og hva som gjør at 10 om dagen får problemer oppfatte deg).Men ofte er det som jeg sa. Og det går ikke på telefonlinja, men folk som virker mest opptatt av å vise hvor trent de er i å si den svarfrasa (type lik din) i rasende fart. Og på toppen mumler når de gjør det. Og det irriterer ja. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 20. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2015 Jeg har slengt på et sånt klistremerke på postkassen for at jeg skal slippe å få uadressert reklame. Men nå kommer de faen meg nesten hver dag og slenger reklame på dørmatta mi. Jeg har fortsatt til gode å registrere hvem som reklamerer, de ender rett opp i dyngen med reklame. Javel, det har jeg ikke opplevd. satt også sånn klistrelapp på kassen for noen mndr siden, det fungerer bra. Men du kan vel gi beskjed til de eller sette lapp på døra også? Hvem er det som leverer reklamen? Postmannen eller et eget reklamebud? Jeg har satt opp et klistermerke om at jeg ikke ønsker uadressert reklame, men det blir ikke alltid respektert. Hvis det er Posten som leverer dritten, skal de få den tilbake i de røde postkassene. Hvis det er et reklamebud som leverer det så sender jeg det ufrankert, adressert tilbake til leverandøren. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 20. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2015 Når TV3-play henger seg opp når det er 1 sekund igjen av reklamen. Så du me laste siden inn på nytt og få med deg 2 nye minutter med reklame. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 20. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2015 Spilleren til Tv3 er not good.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2015 Ski på alle kanalene til NRK, nesten hele døgnet. Er det dette man betaler NRK-lisensen for? 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 21. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2015 Ski på alle kanalene til NRK, nesten hele døgnet. Er det dette man betaler NRK-lisensen for? NRK.no eller en NRK app på smarttv eller appletv gir deg fri tilgang til mesteparten av NRK sine sendinger. Bruker dette mye selv og føler jeg får igjen litt for lisenspenga. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 21. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2015 Tenkte jeg skulle begynne å se TV2 Sumo via Chromecast. De støtter visst ikke roota telefoner, "Vennligst reinstaller din telefon til original stand", hahaha, som om det kommer til å skje, heia TV2. 2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 21. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2015 Så mange sykkelfelt som bare er hull og humpete asfalt, og nå på våren er det gjerne bare en oppsamlingsplass for grus som er feid vekk fra veien. Så blir jo bilister, naturligvis, irritert når de ser at vi sykler ved siden av sykkelfeltet. 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2015 SAP, for de som har brukt/bruker programmet kjenner seg kanskje igjen. Når du skal gå ut så sier den at all data som ikke er lagret vil gå tapt og spør om du vil gå ut likevel. Hvis du da velger å gå tilbake og så trykke på "lagre" for å være sikker så sier den at det ikke er noe nytt å lagre! Hvorfor faen spør du meg om jeg er sikker på om jeg vil gå ut uten å lagre når du vet at alt er lagret?! Evil bastard! Bare tyskere kunne lagd et program som er så simpelt bygd opp at det ikke lenger er brukervennlig for oss mennesker. Bruker det daglig i jobben. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2015 (endret) Irriterer meg at relamene på P4 og Radio Norge er bortimot komplett idiotiske. Var en reklame for Lufthansa i dag hvor de reklamerte for god plass på flyene, "demonstrert" ved lyden av en eller annen yoga-cd-greie hvor en damestemme snakka om å strekke ene beinet helt ut. Greit nok at de reklamerer for noe som i grunnen er bra, som fly med god sete/beinplass, men må virkemidlene være så komplett stein idiotiske?! Endret 21. mars 2015 av Major Kloss Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2015 (endret) Irriterer meg at relamene på P4 og Radio Norge er bortimot komplett idiotiske. Var en reklame for Lufthansa i dag hvor de reklamerte for god plass på flyene, "demonstrert" ved lyden av en eller annen yoga-cd-greie hvor en damestemme snakka om å strekke ene beinet helt ut. Greit nok at de reklamerer for noe som i grunnen er bra, som fly med god sete/beinplass, men må virkemidlene være så komplett stein idiotiske?! På en annen side så har du nå drevet å tenkt på Lufthansa, og har fått oss til å tenke på Lufthansa også. Lufthansa - There is no better way to fly™ Endret 22. mars 2015 av Gavekort Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2015 Irriterer meg at relamene på P4 og Radio Norge er bortimot komplett idiotiske. (...)Greit nok at de reklamerer for noe som i grunnen er bra, som fly med god sete/beinplass, men må virkemidlene være så komplett stein idiotiske?! De legger seg på nivået til lytterne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå