Sexylubb1 Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Tape i MTGO pga mulligans og ekstreme manaproblemer. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 At jeg blir kvalm av ting jeg liker. Gravid? 2 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 At det typiske vekslende været har begynt igjen; to dager sol, etterfulgt av 3 dager med mørke skyer og regn. Håper at det blir pent i påsken i det minste. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Skulle selge noen barneklær til en og snakket gjennom finn, endelig funnet en, og så ble det plutselig stille. Ser på navnet inne på finn siden at brukeren er utestengt :o What hvordan kan noen bli det, og irriterende at jeg ikke har fått solgt de! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Skulle selge noen barneklær til en og snakket gjennom finn, endelig funnet en, og så ble det plutselig stille. Ser på navnet inne på finn siden at brukeren er utestengt :o What hvordan kan noen bli det, og irriterende at jeg ikke har fått solgt de! Skjer alltid uten unntak på finn.no! "Hei, er den fortsatt til salgs?" "Ja" ... radiostille. 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 What hvordan kan noen bli detSikkert pga svindelforsøk. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Skulle selge noen barneklær til en og snakket gjennom finn, endelig funnet en, og så ble det plutselig stille. Ser på navnet inne på finn siden at brukeren er utestengt :o What hvordan kan noen bli det, og irriterende at jeg ikke har fått solgt de! Skjer alltid uten unntak på finn.no! "Hei, er den fortsatt til salgs?" "Ja" ... radiostille. Vet, er så utrolig irriterende, men denne gangen hadde kjøperen faktisk en grunn What hvordan kan noen bli detSikkert pga svindelforsøk. Det kan godt være! Kjipt, hu virket legit til å kjøpe liksom, og var ikke noe dyrt. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Folk som ikke eier respekt for andres intimsoner. Jobber i butikk og enkelte tar fanden meg ikke hintet når jeg går et skritt bak. Jeg er faktisk ikke interessert å stå så nært ansiktet ditt, at hvis jeg stikker ut tunga så kan jeg beføle drøvelen din! Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Når man ligger skikkelig godt i senga og holder på å sovne, så starter det å klø et eller annet sted. Så må man flytte på seg og ødelegge stillinga man ligger i, blir ikke det samme etterpå. 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Folk som ikke eier respekt for andres intimsoner. Jobber i butikk og enkelte tar fanden meg ikke hintet når jeg går et skritt bak. Jeg er faktisk ikke interessert å stå så nært ansiktet ditt, at hvis jeg stikker ut tunga så kan jeg beføle drøvelen din! Få deg en t-skjorte med denne på: Geir 4 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Folk på nettet som bruker stor forbokstav i alle ord og/eller aldri bruker tegnsetting. De kunne like gjerne kastet syre i øynene mine. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 At smirnoff ice koster skjorta på byen. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 At smirnoff ice koster skjorta på byen.Den er ikke god engang. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 at de lager en sak av at kronen styrker seg i nettavisen. det er 9 dager siden den var like sterk i forhold til dollaren(med flere). Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Nesten som "nyheten" vg har nå: Hva blir Tesla-nyheten? Vent nå med å skrive saken til det har skjedd noe. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 (endret) Fatter ikke hvordan noen kan poste på facebook om sitt familiemedlem/venns dødsfall samme dagen som det skjer, og få masse likes, "hvil i fred" og hjerter... Nesten som om det er et "life event" som bare må postes på sosiale media. Dersom et familiemedlem eller noen nær meg hadde dødd ville jeg blitt innesluttet i en periode og tatt avstand fra alt sånt, men det er kanskje bare fra person til person... Endret 19. mars 2015 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Fatter ikke hvordan noen kan poste på facebook om sitt familiemedlem/venns dødsfall samme dagen som det skjer, og få masse likes, "hvil i fred" og hjerter... Nesten som om det er et "life event" som bare må postes på sosiale media. Dersom et familiemedlem eller noen nær meg hadde dødd ville jeg blitt innesluttet i en periode og tatt avstand fra alt sånt, men det er kanskje bare fra person til person... Får ikke like mange likes etter 10 dager. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Jeg har slengt på et sånt klistremerke på postkassen for at jeg skal slippe å få uadressert reklame. Men nå kommer de faen meg nesten hver dag og slenger reklame på dørmatta mi. Jeg har fortsatt til gode å registrere hvem som reklamerer, de ender rett opp i dyngen med reklame. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Jeg har slengt på et sånt klistremerke på postkassen for at jeg skal slippe å få uadressert reklame. Men nå kommer de faen meg nesten hver dag og slenger reklame på dørmatta mi. Jeg har fortsatt til gode å registrere hvem som reklamerer, de ender rett opp i dyngen med reklame. Javel, det har jeg ikke opplevd. satt også sånn klistrelapp på kassen for noen mndr siden, det fungerer bra. Men du kan vel gi beskjed til de eller sette lapp på døra også? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 At smirnoff ice koster skjorta på byen.Den er ikke god engang. Den norske/svenske er ikke god, men den de har i Spania er DIGG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå