Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes faktisk de kurvene er mye mer praktiske. De mindre blir alltid overfylt og ting ramler ut fordi de balanserer på toppen, mens en handlevogn blir for stor igjen. Så de ekstra store trillekurvene er midt i blinken for mine handlebehov, i alle fall. Men her har de både de ekstra store, de mellomste og de minste, både på begge Rema-butikkene og alle de andre butikkene.

De er ganske kjipe fordi man må bøye seg ned til gulvet for å plukke ut ting av og fordi de er designet alt for lave for litt høye mennesker.

Ja. Men hiver dem oppå kanten på siden der de også jeg, selv om de er store. Bøye seg ned er dritt, enig i det.

Lenke til kommentar

Jeg synes faktisk de kurvene er mye mer praktiske. De mindre blir alltid overfylt og ting ramler ut fordi de balanserer på toppen, mens en handlevogn blir for stor igjen. Så de ekstra store trillekurvene er midt i blinken for mine handlebehov, i alle fall. Men her har de både de ekstra store, de mellomste og de minste, både på begge Rema-butikkene og alle de andre butikkene.

De er ganske kjipe fordi man må bøye seg ned til gulvet for å plukke ut ting av og fordi de er designet alt for lave for litt høye mennesker.

Ja. Men hiver dem oppå kanten på siden der de også jeg, selv om de er store. Bøye seg ned er dritt, enig i det.

De største nye draplastgreiene er litt vel store for det i kassa på Remaene der jeg går. :(

Lenke til kommentar

Måten folk skriver på Facebook.

skule nog da ikke bere hemte en hest uten en er 100 prosent retti het da. da hade de vel ikke vert slik som det er nå.så vem er som har stelt det til da?. er bere ett spørsmål .hmm skule da fra begynelse gjere som er rett og gjere. fra og til.de er da man bruker advokater og så vidare.

Fikk vondt i hodet av å prøve å tolke det der.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Måten folk skriver på Facebook.

skule nog da ikke bere hemte en hest uten en er 100 prosent retti het da. da hade de vel ikke vert slik som det er nå.så vem er som har stelt det til da?. er bere ett spørsmål .hmm skule da fra begynelse gjere som er rett og gjere. fra og til.de er da man bruker advokater og så vidare.

Fikk vondt i hodet av å prøve å tolke det der.

Åh, Christ... :wallbash:

• Liker 1
Lenke til kommentar

At restauranter i byen her kjører et tilbud som heter "Spis for 100,-", men ikke forteller deg alt. Jeg går inn og bestiller mat i den tro at jeg skal få retten for 100,- Men når jeg får regninga står det et mye høyere beløp på enn 100,- Jeg spør "Men koster det ikke 100 kroner da?" "Nei, det gjelder bare denne ene retten her" * De peker på den på menyen *

Så fint at de opplyste om det på skiltet utenfor da... (Noe de selvfølgelig ikke gjorde). Idioter.

Lenke til kommentar

Folk som sender sms typ klokken 17:03 på en lørdag å spør "Hvem vil være med ut på byen idag?", så tenker du "Hmmm, hadde egentlig ikke tenkt meg ut, men ok!"

Så svarer du "Jeg er med!", og får til svar "Sorry, skal ut med venninnene idag!"

....................................

Lenke til kommentar

Jeg kuttet noen epler og skulle kose meg med dem. Den kosen varte ikke lenge. Kom ikke på at jeg hadde kuttet hvitløk og rødløk da jeg laget middag (sen middag, ikke vasket opp enda), og noen av eplebitene hadde smak av løk. :mad:

Irriterer meg også over at skjærebrettet jeg brukte en liten slump på, har begynt å flise opp litt etter ett bruk.

Lenke til kommentar

3,5 % øll ja, sterkere får du jo ikke i butikk i Sverige. Eller har systempolet lenge oppe på lørdager der?

Åpningstider er vel ikke relevant for å handle kassevis med øl.

Aha, sånn. Mistolket det han skrev, men det var ikke bare min feil tror jeg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...