knipsolini Skrevet 13. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2015 Når folk skriver "værre". Det værste jeg vet er skrivefeil. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2015 Ja jeg har skrevet værre on occasion, men det har vært som en måte å legge ekstra trykk på det begrepet i en eller annen sammenheng. Og har sett det som at det er derfor andre skriver det sånn også. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 13. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2015 At handlekurver i normale størrelser forsvinner fra butikkene. Rema 1000 der jeg bor har nå bare de jævla kembokurvene som er nesten like svære som en handlevogn, ikke kan du bære dem i henda heller. 1 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 13. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2015 Folk som blander inn engelske ord og uttrykk i vanlige setninger. 6 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 13. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2015 At det skal være så satans mye å tenke på for å komme seg inn i boligmarkedet Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2015 At handlekurver i normale størrelser forsvinner fra butikkene. Rema 1000 der jeg bor har nå bare de jævla kembokurvene som er nesten like svære som en handlevogn, ikke kan du bære dem i henda heller. Sååå enig. Gi meg de som kan bæres! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2015 At det skal være så satans mye å tenke på for å komme seg inn i boligmarkedet Hva da? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2015 Ja jeg har skrevet værre on occasion, men det har vært som en måte å legge ekstra trykk på det begrepet i en eller annen sammenheng. Og har sett det som at det er derfor andre skriver det sånn også. Nei. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2015 Nei selv. En sånn håndkurv kunne jo vært greit å ha privat. Ha den liggende i bilen, hadde ikke bøvd pose heller da. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 13. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2015 Folk med tidsdysleksi. De klarer aldri å møte opp på det tidspunktet som er satt, selv når de velger tidspunkt. Ender opp med at flere kommer for sent på grunn av en fyr.. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2015 Når folk skriver "værre".Jeg har en sykdom i hodet. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 13. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2015 At det skal være så satans mye å tenke på for å komme seg inn i boligmarkedet Hva da? Om jeg skal ha hus eller leilighet, hvor stort jeg skal ha det, drit og helvete... Fellesgjeld, fellesutgifter, fellesditt og fellesdatt.. Avstand til jobb osv Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 13. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2015 Hus selvfølgelig, med en stor garasje og muligheten til å gå mellom de to uten å gå ute Lenke til kommentar
xelp Skrevet 13. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2015 Når folk skriver "værre". Det værste jeg vet er skrivefeil. Ja, ikke-noe som er værre enn det Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 13. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2015 (endret) At det skal være så satans mye å tenke på for å komme seg inn i boligmarkedet Hva da? Om jeg skal ha hus eller leilighet, hvor stort jeg skal ha det, drit og helvete... Fellesgjeld, fellesutgifter, fellesditt og fellesdatt.. Avstand til jobb osv Du får ta deg en tur til banken, så ser du fort hva du har råd til å ikke. De setter opp et budsjett sammen med deg. Endret 13. mars 2015 av Simkin Lenke til kommentar
Kea Skrevet 13. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2015 At handlekurver i normale størrelser forsvinner fra butikkene. Rema 1000 der jeg bor har nå bare de jævla kembokurvene som er nesten like svære som en handlevogn, ikke kan du bære dem i henda heller.Jeg synes faktisk de kurvene er mye mer praktiske. De mindre blir alltid overfylt og ting ramler ut fordi de balanserer på toppen, mens en handlevogn blir for stor igjen. Så de ekstra store trillekurvene er midt i blinken for mine handlebehov, i alle fall. Men her har de både de ekstra store, de mellomste og de minste, både på begge Rema-butikkene og alle de andre butikkene. 1 Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 13. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2015 at windows ikke kan ha en normal innstilling for dette: http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_8-desktop/how-do-i-disable-the-taskbar-thumbnail-previews-in/c1f3262c-5fc9-4ced-a483-b50959a83a0f 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 13. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2015 At det skal være så satans mye å tenke på for å komme seg inn i boligmarkedet Hva da? Om jeg skal ha hus eller leilighet, hvor stort jeg skal ha det, drit og helvete... Fellesgjeld, fellesutgifter, fellesditt og fellesdatt.. Avstand til jobb osv Du får ta deg en tur til banken, så ser du fort hva du har råd til å ikke. De setter opp et budsjett sammen med deg. Jeg vet hva jeg kan låne, men jeg vet ikke hva jeg vil ha Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 13. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2015 At julenissen deler bare ut gaver på julaften, evnt 1. Juledag.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2015 At handlekurver i normale størrelser forsvinner fra butikkene. Rema 1000 der jeg bor har nå bare de jævla kembokurvene som er nesten like svære som en handlevogn, ikke kan du bære dem i henda heller.Jeg synes faktisk de kurvene er mye mer praktiske. De mindre blir alltid overfylt og ting ramler ut fordi de balanserer på toppen, mens en handlevogn blir for stor igjen. Så de ekstra store trillekurvene er midt i blinken for mine handlebehov, i alle fall. Men her har de både de ekstra store, de mellomste og de minste, både på begge Rema-butikkene og alle de andre butikkene. De er ganske kjipe fordi man må bøye seg ned til gulvet for å plukke ut ting av og fordi de er designet alt for lave for litt høye mennesker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå