CFM Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Det er da vel opp til han om han vil ha Apple produkter, selv om det finnes mye annet bra og bedre også? På samme måte som jeg heller vil ha en Audi selv om en Toyota koster halvparten, kanskje har bedre driftsikkerhet og flere praktiske funksjoner og likevel dekker mine behov...? God Jul i alle fall. Endret 24. desember 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Irriterer meg hvor kjip denne julen blir. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Må si meg enig: Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe en macbook (ikke pro altså), og heldigvis prøvde jeg den før jeg kjøpte. Den kjentes plastikkaktig ut, billig, og stygg. Prøvde macbook pro, som har fått unibody i ali. Skal inrømme at den har vært på service, men den er utrolig mye bedre enn noen annen pc jeg har hatt. Jeg har installert windows 7 på den for programmer som ikke fungerer på mac. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Må si meg enig: Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe en macbook (ikke pro altså), og heldigvis prøvde jeg den før jeg kjøpte. Den kjentes plastikkaktig ut, billig, og stygg. Prøvde macbook pro, som har fått unibody i ali. Skal inrømme at den har vært på service, men den er utrolig mye bedre enn noen annen pc jeg har hatt. Jeg har installert windows 7 på den for programmer som ikke fungerer på mac. Den er flott om du prioriterer byggekvalitet foran ytelse. Skal ikke benekte at MBP er en rålekker maskin, men per idag så trenger jeg ytelsen og funksjonaliteten fremfor designet og kvaliteten. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Ingen tvil om at Macbook Pro er ett stykke deilig håndverk. Hadde nok gått for en selv om den ikke var så himla dyr. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Må si meg enig: Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe en macbook (ikke pro altså), og heldigvis prøvde jeg den før jeg kjøpte. Den kjentes plastikkaktig ut, billig, og stygg. Prøvde macbook pro, som har fått unibody i ali. Skal inrømme at den har vært på service, men den er utrolig mye bedre enn noen annen pc jeg har hatt. Jeg har installert windows 7 på den for programmer som ikke fungerer på mac. Den er flott om du prioriterer byggekvalitet foran ytelse. Skal ikke benekte at MBP er en rålekker maskin, men per idag så trenger jeg ytelsen og funksjonaliteten fremfor designet og kvaliteten. Byggekvaliteten er bra. Ytelsen er bra, om du betaler for det (dvs, billigmodellen til 10k holder ikke). Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Mac - Blogger-item nr. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Irriterer meg over at julematen ikke er ferdig enda Jeg er sulten NÅ! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Irriterer meg over at julematen ikke er ferdig enda Jeg er sulten NÅ! This. Eneste jeg har spist idag er tre stratosbiter. Jeg er farlig sulten! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg har bare spist et rundstykke i dag. Venter spent på julemiddagen. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 En ting som irriterer meg litt. La oss si man får en gave man vet man aldri kommer til å bruke. Man er taknemlig og sier takk, men du liker den ikke. Så spør de hva du syns om den så sier du at du ikke liker den. Hva er vitsen med å bli sur da? De spør om min mening, og de får den. Jeg sa takk... De kan ikke tvinge meg til å like den 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Må si meg enig: Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe en macbook (ikke pro altså), og heldigvis prøvde jeg den før jeg kjøpte. Den kjentes plastikkaktig ut, billig, og stygg. Prøvde macbook pro, som har fått unibody i ali. Skal inrømme at den har vært på service, men den er utrolig mye bedre enn noen annen pc jeg har hatt. Jeg har installert windows 7 på den for programmer som ikke fungerer på mac. Den er flott om du prioriterer byggekvalitet foran ytelse. Skal ikke benekte at MBP er en rålekker maskin, men per idag så trenger jeg ytelsen og funksjonaliteten fremfor designet og kvaliteten. Byggekvaliteten er bra. Ytelsen er bra, om du betaler for det (dvs, billigmodellen til 10k holder ikke). Selvfølgelig! Men jeg tar det i pris/ytelse-forhold. Jeg "betaler" ikke for et nisje-produkt. MBP er ikke akkurat maskinvare for pengene. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Irriterer meg at ørepluggene som følger med iPods suger balle... Lenke til kommentar
CFM Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Egentlig så suger hele forsterkeren i iPodene. I hvertfall classic'ene. Kan bare glemme å bruke EQ, selv om den er tilkoblet en dockingstasjon. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Syns lyden her helt knall i mine Sannheiser øreplugger, både i den gamle iPod Shufflen og den nye jeg fikk idag. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Ipod er dyrt. Kjöp en vanlig, billig mp3. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Bilen har iPod adapter så da er valget enkelt. Hos meg så spraker det med en gang jeg endrer litt på EQ'n. Selv om den er tilkoblet i bilen e.l. Er visst ikke bare jeg som har det problemet. Låter greit ellers da. Endret 24. desember 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Ipod er dyrt. Kjöp en vanlig, billig mp3. Come on, give me a break. -- Det er over 20 minus ute. Det irriterer meg. Hva skjedde med 0 grader?! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Ikke kjøp en billig MP3-spiller, kjøp en skikkelig. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Irriterer meg litt at jeg har brukt mye tid og penger(mest tid selvfølgelig) på gaver til mine nærmeste venner. Jeg har planlagt i flere måneder og har virkelig gledet meg de skulle få åpne gavene. Det lå mye tanker bak dem. Hva ventet meg når jeg åpnet pakkene fra dem? Blant annet en såpe og en kokebok. Selvfølgelig, tanken som teller, men irriterer litt når jeg vet de har brukt penger på det, og jeg aldri kommer til å få brukt noe så tåpelig som en jævla pisk ( For al del, passer sikkert til flere av dere) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå