Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Det er da vel opp til han om han vil ha Apple produkter, selv om det finnes mye annet bra og bedre også?

På samme måte som jeg heller vil ha en Audi selv om en Toyota koster halvparten, kanskje har bedre driftsikkerhet og flere praktiske funksjoner og likevel dekker mine behov...?

 

God Jul i alle fall. :)

Endret av Audi TDI
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si meg enig: Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe en macbook (ikke pro altså), og heldigvis prøvde jeg den før jeg kjøpte. Den kjentes plastikkaktig ut, billig, og stygg. Prøvde macbook pro, som har fått unibody i ali. Skal inrømme at den har vært på service, men den er utrolig mye bedre enn noen annen pc jeg har hatt.

 

Jeg har installert windows 7 på den for programmer som ikke fungerer på mac.

Lenke til kommentar

Må si meg enig: Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe en macbook (ikke pro altså), og heldigvis prøvde jeg den før jeg kjøpte. Den kjentes plastikkaktig ut, billig, og stygg. Prøvde macbook pro, som har fått unibody i ali. Skal inrømme at den har vært på service, men den er utrolig mye bedre enn noen annen pc jeg har hatt.

 

Jeg har installert windows 7 på den for programmer som ikke fungerer på mac.

 

Den er flott om du prioriterer byggekvalitet foran ytelse. Skal ikke benekte at MBP er en rålekker maskin, men per idag så trenger jeg ytelsen og funksjonaliteten fremfor designet og kvaliteten.

Lenke til kommentar

Må si meg enig: Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe en macbook (ikke pro altså), og heldigvis prøvde jeg den før jeg kjøpte. Den kjentes plastikkaktig ut, billig, og stygg. Prøvde macbook pro, som har fått unibody i ali. Skal inrømme at den har vært på service, men den er utrolig mye bedre enn noen annen pc jeg har hatt.

 

Jeg har installert windows 7 på den for programmer som ikke fungerer på mac.

 

Den er flott om du prioriterer byggekvalitet foran ytelse. Skal ikke benekte at MBP er en rålekker maskin, men per idag så trenger jeg ytelsen og funksjonaliteten fremfor designet og kvaliteten.

Byggekvaliteten er bra. Ytelsen er bra, om du betaler for det (dvs, billigmodellen til 10k holder ikke).

Lenke til kommentar

En ting som irriterer meg litt. La oss si man får en gave man vet man aldri kommer til å bruke. Man er taknemlig og sier takk, men du liker den ikke. Så spør de hva du syns om den så sier du at du ikke liker den. Hva er vitsen med å bli sur da? De spør om min mening, og de får den. Jeg sa takk... De kan ikke tvinge meg til å like den

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må si meg enig: Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe en macbook (ikke pro altså), og heldigvis prøvde jeg den før jeg kjøpte. Den kjentes plastikkaktig ut, billig, og stygg. Prøvde macbook pro, som har fått unibody i ali. Skal inrømme at den har vært på service, men den er utrolig mye bedre enn noen annen pc jeg har hatt.

 

Jeg har installert windows 7 på den for programmer som ikke fungerer på mac.

 

Den er flott om du prioriterer byggekvalitet foran ytelse. Skal ikke benekte at MBP er en rålekker maskin, men per idag så trenger jeg ytelsen og funksjonaliteten fremfor designet og kvaliteten.

Byggekvaliteten er bra. Ytelsen er bra, om du betaler for det (dvs, billigmodellen til 10k holder ikke).

 

Selvfølgelig! Men jeg tar det i pris/ytelse-forhold. Jeg "betaler" ikke for et nisje-produkt.

 

MBP er ikke akkurat maskinvare for pengene.

Lenke til kommentar

Irriterer meg litt at jeg har brukt mye tid og penger(mest tid selvfølgelig) på gaver til mine nærmeste venner.

Jeg har planlagt i flere måneder og har virkelig gledet meg de skulle få åpne gavene. Det lå mye tanker bak dem.

Hva ventet meg når jeg åpnet pakkene fra dem? Blant annet en såpe og en kokebok. :thumbdown:

Selvfølgelig, tanken som teller, men irriterer litt når jeg vet de har brukt penger på det, og jeg aldri kommer til å få brukt noe så tåpelig som en jævla pisk ( For al del, passer sikkert til flere av dere)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...