Delvis Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 At butikkene stenger øllsalget kl. åtte. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Kjøleskapet er stappa fullt, får ikke en ting til inni der nå. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Kjøleskapet er stappa fullt, får ikke en ting til inni der nå. Haha, tidenes I-landsproblem. 1 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Jeg liker Nstin, jeg. Alltid gjort. Umulig å ikke like deg. Plastfolie irriterer meg. Kaster heller maten enn å ta på folie! Parkeringshus og parkeringsplasser! Er så utrolig mange som parkerer som idioter! Når jeg kjørte kassebil så pleide jeg å parkere sånne inne med vilje. Parkerte sånn at jeg sto innafor, men sånn at de ikke kom inn førerdøra. Engang kom en stressa familiefar ut av butikken i det jeg hadde parkert han inne. Han vart mad! "Du kan ikke stå der! Du har parkert meg inne!" "driter vel jeg i, jeg står lovlig og innafor". 5 min sto han der fly forbanna før han klatret gjennom passasjerdøra. Velbrukte 5 min for min del:) Lenke til kommentar
sofiepett Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Folk som står og blokkerer foran dørene på tog/buss/trikk/tbane når du skal ut. Får lyst til å skrike høyt som en gærning hver bidige gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Skader heller ikke at det er 30 grader utenfor, og ølen koster 5 kroner. Send meg CV-en din hvis du kan litt om datamaskiner og vil jobbe i filippinene. Klarer meg fint uten varme eller øl....men billige priser er digg. Har de druebrus der nede Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 (endret) Veldig irriterende at lommeboken min ble stjålet fra jakken som hang på bakrommet på jobb... Ta det opp med ledelsen. Kanskje de har mistanke om hvem det kan være. Du kan ikke jobbe med kollegaer som stjeler. Var ikke en kollega, jeg var helt alene på jobb. Har en anelse om hvilken "kunde" det var, men hjelper lite. Kanskje er ham fanget opp av videoovervåkning andre steder i bygget, og da kan vi kanskje utestenge han, men er en vanskelig sak å bevise. Elvis Presley med politiskilt : "You have the right to remain silent.....and.....and a whole bunch of other shit !" (hva Elvis sa til en utro TCB ansatt som hadde stjålet da han ble stoppa på en flyplass) Endret 7. mars 2015 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 At du må på et forbasket pol for å få annet enn øll. Milevis kø kort før stengetid, nei det fikk bli øll igjen. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Milevis kø kort før stengetidSå ikke dra dit rett før stengetid? 2 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Når du er på en app eller youtube eller noe annet reklamefinansiert fjas, så loader reklamefilmen i HD ÜBERFORT, men selve driten du skal se blir lastet ned som om det er filmet med en potet. 4 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Milevis kø kort før stengetidSå ikke dra dit rett før stengetid? Et pol har den iboende egenskapen at det alltid er "fullt". Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 TV-reklamene til One-Call. Gi meg styrke. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Folk som kritiserer andre for å uttale ord og navn feil, men gjør akkurat det samme selv og driter i det. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Folk som sier legimitasjon istedenfor legitimasjon. Går kaldt nedover ryggen når jeg hører det. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 LOL #1: Man er aldri garantert jobb. #2: Man er ikke bra bare fordi man er "ingeniør". Haha du virker butthurt. Tipper du aldri kom deg inn på ingeniørstudiet. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Folk som ikke kan svare for fem flate øre. Sendte melding til en person for 2 timer siden: "Skal vi ha Nachos?". Får ikke svar, sender derfor: "...??", får svar med en gang noe som tyder på at vedkommende har sett meldingen. Kyss meg i rassen ass. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Kan hende vedkommaee ikke har sett den før melding 2 gjorde obs på at der var en melding fra før. Har vært ute for det selv. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Kan hende vedkommaee ikke har sett den før melding 2 gjorde obs på at der var en melding fra før. Har vært ute for det selv. Er dessverre en repeat offender. Skjer nesten daglig når jeg spør om noe på snapchat, der jeg venter opptil 2 timer på svar. Sånn gidder jeg ikke ass. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 på snapchatRing personen og spør. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 (endret) Haha du virker butthurt. Tipper du aldri kom deg inn på ingeniørstudiet. Det er du velkommen til å tippe. also. hahahah xDDDD SICK BURN Endret 8. mars 2015 av Lycantrophe 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå