Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker Nstin, jeg. Alltid gjort.

Umulig å ikke like deg.

Plastfolie irriterer meg. Kaster heller maten enn å ta på folie!

Parkeringshus og parkeringsplasser! Er så utrolig mange som parkerer som idioter! Når jeg kjørte kassebil så pleide jeg å parkere sånne inne med vilje. Parkerte sånn at jeg sto innafor, men sånn at de ikke kom inn førerdøra.

Engang kom en stressa familiefar ut av butikken i det jeg hadde parkert han inne. Han vart mad! "Du kan ikke stå der! Du har parkert meg inne!" "driter vel jeg i, jeg står lovlig og innafor". 5 min sto han der fly forbanna før han klatret gjennom passasjerdøra. Velbrukte 5 min for min del:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Skader heller ikke at det er 30 grader utenfor, og ølen koster 5 kroner. :p

Send meg CV-en din hvis du kan litt om datamaskiner og vil jobbe i filippinene.

Klarer meg fint uten varme eller øl....men billige priser er digg.

Har de druebrus der nede ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Veldig irriterende at lommeboken min ble stjålet fra jakken som hang på bakrommet på jobb...

Ta det opp med ledelsen.

Kanskje de har mistanke om hvem det kan være. Du kan ikke jobbe med kollegaer som stjeler.

Var ikke en kollega, jeg var helt alene på jobb. Har en anelse om hvilken "kunde" det var, men hjelper lite. Kanskje er ham fanget opp av videoovervåkning andre steder i bygget, og da kan vi kanskje utestenge han, men er en vanskelig sak å bevise.

Elvis Presley med politiskilt : "You have the right to remain silent.....and.....and a whole bunch of other shit !"

(hva Elvis sa til en utro TCB ansatt som hadde stjålet da han ble stoppa på en flyplass)

:D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

LOL

#1: Man er aldri garantert jobb.

#2: Man er ikke bra bare fordi man er "ingeniør".

Haha du virker butthurt. Tipper du aldri kom deg inn på ingeniørstudiet. :D

Lenke til kommentar

Folk som ikke kan svare for fem flate øre.

Sendte melding til en person for 2 timer siden: "Skal vi ha Nachos?". Får ikke svar, sender derfor: "...??", får svar med en gang noe som tyder på at vedkommende har sett meldingen. Kyss meg i rassen ass.

Lenke til kommentar

Kan hende vedkommaee ikke har sett den før melding 2 gjorde obs på at der var en melding fra før. Har vært ute for det selv.

Er dessverre en repeat offender. Skjer nesten daglig når jeg spør om noe på snapchat, der jeg venter opptil 2 timer på svar.

Sånn gidder jeg ikke ass.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...