TheMartine Skrevet 6. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2015 Når du sitter på jobb og er den eneste på hele avdelinga som faktisk jobber. Resten sitter i fellesområdet rett utenfor kontoret ditt og skravler og ler i FIRE TIMER! 4 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2015 Eller spiller på mobiltelefonen sin. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2015 Ja kjenner så godt igjen det der. Og ekstra irriterende når noen som sitter sånn og ikke gjør noe, og så kommer de og begynner sjefe med deg som jobber. Ofte samme typene. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) What, trodde at man som ingeniør så og si var sikret jobb? Eller var dette for 10 år siden?LOL #1: Man er aldri garantert jobb. #2: Man er ikke bra bare fordi man er "ingeniør". Endret 6. mars 2015 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2015 Eller spiller på mobiltelefonen sin.En jobb hvor jeg uten problemer kan chille og surfe nettet? Sign me up Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2015 Eller spiller på mobiltelefonen sin.En jobb hvor jeg uten problemer kan chille og surfe nettet? Sign me up NAV Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) En jobb hvor jeg uten problemer kan chille og surfe nettet? Sign me up Jeg sitter nattevakt her på IT-service denne uken. Jobber kankje 30-60 minutter i løpet av dagen. Ellers sitter jeg å gamer, ser på serier og surfer internett. Sidemannen har til og med tatt med seg sin PS4 og koblet den opp til en av monitorene. Endret 6. mars 2015 av Skurupu Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2015 En jobb hvor jeg uten problemer kan chille og surfe nettet? Sign me upJeg sitter nattevakt her på IT-service denne uken. Jobber kankje 30-60 minutter i løpet av dagen. Ellers sitter jeg å gamer, ser på serier og surfer internett. Sidemannen har til og med tatt med seg sin PS4 og koblet den opp til en av monitorene. Det der høres ut som drømmejobben Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2015 Skader heller ikke at det er 30 grader utenfor, og ølen koster 5 kroner. Send meg CV-en din hvis du kan litt om datamaskiner og vil jobbe i filippinene. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2015 Jobber kankje 30-60 minutter i løpet av dagen... ------------------- Det der høres ut som drømmejobben Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2015 Beste jobben jeg noensinne har hatt, i hvert fall. Jeg elsker å ikke gjøre en dritt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) Helt uten skam. Føler meg veldig heldig som har muligheten til å jobbe så lite. Nå har jeg sittet "idle" i 3 timer og 8 minutter. Om 20 minutter er det lunsj. Livet er herlig. Endret 6. mars 2015 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2015 Hvorfor skal han eie skam når det ikke kreves mer av ham? Hadde det vært mulig å velge mellom å jobbe for pengene og få lønn (ikke NAV) for å gjøre ingenting, kan jeg love deg de fleste hadde valgt sistnevnte. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) Og posisjonen min er noe jeg har blitt forfremmet til. "Alle" vil jobbe nattevakt, fordi da er det ikke noe å gjøre. Bare å sitte ved telefonen i tilfelle noen ringer. Endret 6. mars 2015 av Skurupu Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2015 Skjønner. Det var mest fleip da Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2015 Og posisjonen min er noe jeg har blitt forfremmet til. "Alle" vil jobbe nattevakt, fordi da er det ikke noe å gjøre. Bare å sitte ved telefonen i tilfelle noen ringer. Hva ligger lønnen på om natta? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) Vi får hele 2% tillegg! Litt annerledes arbeidslover her enn i norge, kan man si. Men prosjektet vårt belønner oss isteden med betalte avspaseringsdager. Og det er en veldig bra ordning, må jeg si. Hver tredje helg er langhelg (bytter mellom onsdag-søndag og torsdag-søndag). Endret 6. mars 2015 av Skurupu Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 6. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2015 Det er irriterende hvor mye det skal skrives og snakkes om Norwegian og flystreiken nå om dagen. Har norske aviser og TV virkelig så latterlig lite å skrive om ? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2015 Bare vent til det kommer vulkanutbrudd på Island og flotten våkner opp for våren. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå