Delvis Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Det med positiv og negativ kan tolkes helt forskjellig etter ståsted.Men folk som støtt kommer plystrende og marsjerende for å demonstrere hvor positive de er, kan være irriterende. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 (endret) Profisjonell som i yrke? Why not? Det er der ordet kommer fra. ED: Never mind, my bad. P: Endret 4. mars 2015 av AdNauseam Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Det er stavet feil.Heh.. Når du sier det så ser det jo helt på tryne ut. xD Innlogginga skal vel fungere så lenge man logger inn med riktig e-postadresse og passord. Jeg skjønner ikke hva IP-adressen har med innlogging å gjøre?Man skulle trodd det, rett passord og rett e-post. Fb hadde bare bestemt seg at den nye lokalisering trolig kunne bety at det var noen andre enn meg som prøvde å logge inn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Overdrevent positive folk. Du er ikke alene. Regner med vi er mange som har det sånn. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Veldig irriterende at lommeboken min ble stjålet fra jakken som hang på bakrommet på jobb... Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Veldig irriterende at lommeboken min ble stjålet fra jakken som hang på bakrommet på jobb... Ta det opp med ledelsen. Kanskje de har mistanke om hvem det kan være. Du kan ikke jobbe med kollegaer som stjeler. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Veldig irriterende at lommeboken min ble stjålet fra jakken som hang på bakrommet på jobb... Ta det opp med ledelsen. Kanskje de har mistanke om hvem det kan være. Du kan ikke jobbe med kollegaer som stjeler. Var ikke en kollega, jeg var helt alene på jobb. Har en anelse om hvilken "kunde" det var, men hjelper lite. Kanskje er ham fanget opp av videoovervåkning andre steder i bygget, og da kan vi kanskje utestenge han, men er en vanskelig sak å bevise. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Jeg liker Nstin, jeg. Alltid gjort. 1 Lenke til kommentar
xelp Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Når noen som skal skrive ingeniør skriver "ingengjør". Verste jeg har sett. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Når man kaster bort tid på noe "fabelaktig" som viste seg å være oppskrytt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Det nye opplegget at kunden skal holde coop-kortet foran på framsiden. Ikke slår det inn alltid, og ikke ser du om det har slått inn. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Det slår inn hvis du skanner det rett og det sier pip. Verdens enkleste sak. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) Ja, det er null stress. Bare sørg for å ha litt avstand mellom kortet og scanneren. Nytter ikke å kjøre kortet helt oppi. Når noen som skal skrive ingeniør skriver "ingengjør". Verste jeg har sett. De (vi?) gjør det sikkert med vilje, da vi føler at ingeniører gjør ingenting. Så mange av vennene mine har utdannet seg til å bli "ingengjører", og aller sitter i ei kasse på en dagligvarebutikk og spør om jeg vil ha pose. Endret 6. mars 2015 av Datasmurf Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) Aldri hørt noe pip. Det er jo sånn bråk at du hører ingenting. Kan ta kortet fram og tilbake avstand i evigheter jo før det skjer, og så begynner de i kassen å bjeffe og .. ja nei glem det. Med visse ting er jeg en kløne Endret 6. mars 2015 av Delvis Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Trafikkstasjoner og deres manglende evne til å gi riktig opplysninger om ting. Blitt en uke siden jeg solgte bilen og allerede tatt 2 turer innom, men fortsatt ikke fått levert inn vognkortet pga ditt mangler og datt mangler. Neimen ikke lett å registrere en bil på mindreårig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Så mange av vennene mine har utdannet seg til å bli "ingengjører", og aller sitter i ei kasse på en dagligvarebutikk og spør om jeg vil ha pose. What, trodde at man som ingeniør så og si var sikret jobb? Eller var dette for 10 år siden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå