Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vet ikke hva slags piss firma du har vært borti når du har blitt pålagt å dekke kostnadene selv ved angrerett.

dette "piss firma" må vel være alle norske firma som følger loven da. Ved benyttet angrerett skal kjøper dekke returfrakt. Du vil få tilbakebetalt evt. frakt du betalte når du kjøpte varen.

Lenke til kommentar

irriterer meg når jeg har feil.

§ 25.Forbrukerens forpliktelser når angreretten brukes ved avtale om levering av varer
Forbrukeren skal uten unødig opphold, og senest 14 dager fra melding etter § 20 ble gitt, sende varene tilbake, eller overlevere dem til den næringsdrivende dersom den næringsdrivende ikke har tilbudt seg å hente varene.
Forbrukeren skal bare betale de direkte kostnadene ved å returnere varene. Den næringsdrivende skal likevel dekke disse kostnadene hvis denne har påtatt seg å betale disse eller ikke har opplyst forbrukeren om at forbrukeren skal betale returkostnadene.
Den næringsdrivende kan kreve at forbrukeren erstatter verdireduksjon som følge av forbrukerens håndtering av varene som ikke har vært nødvendig for å fastslå varenes art, egenskaper og funksjon. Dette gjelder bare dersom forbrukeren har mottatt opplysninger om angrerett, jf. § 8 første ledd bokstav h.

Endret av kjeLL//
  • Liker 4
Lenke til kommentar

1. Folk som tar opp video vertikalt.

2. Folk som retter kameraet mot bakken når noe spennende først skjer. "Se der! En bil har begynt å flippe over, best jeg får filmet plenen jeg står på! Jeg løper ikke bort for å hjelpe, bare står her og filmer bakken som en retard!"

• Liker 1
Lenke til kommentar

jeg liker forøvrig komplett pickup point, bare å levere returen der gratis.

Når det er sagt, og for å holde seg til topic: folk som tar feil, men fortsetter å krangle er irriterende.

kjeLL// er ikke en av disse :)

Og nesten enda mer hvis de bare blir tause og stikker.

Lenke til kommentar

Folk som vifter med hendene sine i alle retninger når de snakker. Ha de i ro for faen før jeg kapper de av, ser sløkka ut.

Da skal du se meg. Jeg snur meg rundt i alle retninger samtidig som at jeg ser på helt andre ting enn den jeg snakker meg. Klarer ikke holde blikkontakt eller ha en skikkelig samtale:( Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Helvetes satans eiendomsskatt.......hva med oss som ikke har så mye å rutte med ??

Hadde det ikke vært en ide å selge Cola Life for 0.5 liter/5kr og 1.5 liter/15 kr......man starter da ikke et nytt produkt med fullpris hvis man skal lokke kunder.......helt elementær markedsføring.

Tenk , for helvete !

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...