Emancipate Skrevet 2. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2015 Du skal ha tilbake portoen TIL deg, ja. Ikke portoen for å sende det tilbake. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2015 vet ikke hva slags piss firma du har vært borti når du har blitt pålagt å dekke kostnadene selv ved angrerett. dette "piss firma" må vel være alle norske firma som følger loven da. Ved benyttet angrerett skal kjøper dekke returfrakt. Du vil få tilbakebetalt evt. frakt du betalte når du kjøpte varen. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 2. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2015 (endret) irriterer meg når jeg har feil. § 25.Forbrukerens forpliktelser når angreretten brukes ved avtale om levering av varerForbrukeren skal uten unødig opphold, og senest 14 dager fra melding etter § 20 ble gitt, sende varene tilbake, eller overlevere dem til den næringsdrivende dersom den næringsdrivende ikke har tilbudt seg å hente varene.Forbrukeren skal bare betale de direkte kostnadene ved å returnere varene. Den næringsdrivende skal likevel dekke disse kostnadene hvis denne har påtatt seg å betale disse eller ikke har opplyst forbrukeren om at forbrukeren skal betale returkostnadene.Den næringsdrivende kan kreve at forbrukeren erstatter verdireduksjon som følge av forbrukerens håndtering av varene som ikke har vært nødvendig for å fastslå varenes art, egenskaper og funksjon. Dette gjelder bare dersom forbrukeren har mottatt opplysninger om angrerett, jf. § 8 første ledd bokstav h. Endret 2. mars 2015 av kjeLL// 4 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2015 (endret) jeg liker forøvrig komplett pickup point, bare å levere returen der gratis. Når det er sagt, og for å holde seg til topic: folk som tar feil, men fortsetter å krangle er irriterende. kjeLL// er ikke en av disse Endret 2. mars 2015 av Apox Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 2. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2015 1. Folk som tar opp video vertikalt. 2. Folk som retter kameraet mot bakken når noe spennende først skjer. "Se der! En bil har begynt å flippe over, best jeg får filmet plenen jeg står på! Jeg løper ikke bort for å hjelpe, bare står her og filmer bakken som en retard!" 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2015 jeg liker forøvrig komplett pickup point, bare å levere returen der gratis. Når det er sagt, og for å holde seg til topic: folk som tar feil, men fortsetter å krangle er irriterende. kjeLL// er ikke en av disse Og nesten enda mer hvis de bare blir tause og stikker. Lenke til kommentar
iam99pk Skrevet 2. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2015 denne kjolen irritere meg så syyykt! jeg ser blå og svart! 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2015 Jeg ser oransj og grønt, wth.. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 2. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2015 Skulle ha gått til Specsavers? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2015 Noen ganger blir jeg så sint at jeg ser rødt. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2015 Folk som vifter med hendene sine i alle retninger når de snakker. Ha de i ro for faen før jeg kapper de av, ser sløkka ut. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 3. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2015 Det er mye lettere å snakke når man kan bruke resten av kroppen også. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2015 At jeg skal fly innenlands med Norwegian i morgen tidlig. Spørs vel om det skjer. Typisk at streiken rammer en uke jeg totalt har fire flyvninger med Norwegian. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 3. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2015 Å sitte på toget Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) Folk som vifter med hendene sine i alle retninger når de snakker. Ha de i ro for faen før jeg kapper de av, ser sløkka ut.Da skal du se meg. Jeg snur meg rundt i alle retninger samtidig som at jeg ser på helt andre ting enn den jeg snakker meg. Klarer ikke holde blikkontakt eller ha en skikkelig samtale:( Endret 3. mars 2015 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2015 Det der gjør vel de fleste, jeg også. Å se rett på de du prater med er vanskelig. Ikke nøvendig heller syns jeg. Noen ganger passer det litt, men som oftest ikke. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2015 Kleineste er folk som snakker i telefonen og vifter med henda som om de i andre enden ser det... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 3. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) Jævla facebook... Endret 4. mars 2015 av AdNauseam Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2015 Kleineste er folk som snakker i telefonen og vifter med henda som om de i andre enden ser det...Eller hun som brølte til meg enda jeg sto tre meter unna fordi hun sto med en telefon i hånda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2015 (endret) Helvetes satans eiendomsskatt.......hva med oss som ikke har så mye å rutte med ?? Hadde det ikke vært en ide å selge Cola Life for 0.5 liter/5kr og 1.5 liter/15 kr......man starter da ikke et nytt produkt med fullpris hvis man skal lokke kunder.......helt elementær markedsføring. Tenk , for helvete ! Endret 4. mars 2015 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå