Gjest medlem-1432 Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Sikter du til meg? Jeg må da vitterlig få lov til å si at jeg ikke har mye til overs for Metallica og fan-boys, det betyr ikke at jeg snakker dritt om dem. Jeg liker de ikke, akkurat som jeg ikke liker fisk med bein, det er en smakssak. Jeg har lite til overs Metallica, men jeg respekterer at noen hører på det, ikke snakker jeg dritt om de eller bandet av den grunn. Ja ok.. Sikte ikke spesielt til deg, tenkte generelt, selv om det du skrev kansje minte med på det. Annen ting: Folk som syns f.eks metallica er sååå bra, men så vet dem ikke av andre sanger enn nothing else matters, unforgiven og whiskey in the jar. (gjelder selvfølgelig alle band men dette er så typisk for akkurat metallica av en eller annen grunn) Endret 24. desember 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 For en argumentasjon, Gypsy! Flott med brukere som kan argumentere 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 For en argumentasjon, Gypsy! Flott med brukere som kan argumentere Slapp nå av, du skriver så fort, så det selv at jeg kansje kunne utdype litt mer. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Så kommer da det opplagte spørsmålet: Hvordan i huleste kan du foretrekke overprisa skvip med epler på, fremfor faktisk gode produkter? Man har så ufattelig mange fler muligheter med en Android tlf enn en Apple tlf f.eks. Dine behov og preferanser trenger ikke være det samme som mine. Å bruke Apple-produktene mine er en fryd, noe jeg ikke kan si om mye annet. Og overpriset? Godt mulig, men jeg har råd til det. Endret 24. desember 2010 av MartinF Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 For en argumentasjon, Gypsy! Flott med brukere som kan argumentere Slapp nå av, du skriver så fort, så det selv at jeg kansje kunne utdype litt mer. Nå så det bedre ut. Og jeg er muligens litt julestressa. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 Er ikke glad i alt for kjente band.. Tar meg heller tid til å lære meg og like band som er vanskeligere å bli vant til. Mainstream band er lette og like (ja jeg liker det som passer meg av denn massa også), men går heller for det som er absurd, feks: Mastodon Shining (Norske) Anomalous Isis Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 Så kommer da det opplagte spørsmålet: Hvordan i huleste kan du foretrekke overprisa skvip med epler på, fremfor faktisk gode produkter? Man har så ufattelig mange fler muligheter med en Android tlf enn en Apple tlf f.eks. Det som er best for deg, betyr ikke at det er det beste for meg, gjør det? Og overpriset? Godt mulig, men jeg har råd til det. Og har ikke du kjøpt eller har planer om å kjøpe en Nexus S? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 Og har ikke du kjøpt eller har planer om å kjøpe en Nexus S? Jo, det har jeg. Og jeg syns det beviser ganske greit at jeg ikke er en Apple-fanboy. Jeg kjøper ikke iPhone nå, fordi en ny modell kommer om et halvt år og jeg skal ha ny mobil nå. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 Det er latterlig at popularitet skal ha noe i avgjørelsen å gjøre. Jeg liker også Mastodon og Isis. Men pass på, for snart blir det for mange som liker dem, og da kan vi ikke høre på dem lenger. 2 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Så kommer da det opplagte spørsmålet: Hvordan i huleste kan du foretrekke overprisa skvip med epler på, fremfor faktisk gode produkter? Man har så ufattelig mange fler muligheter med en Android tlf enn en Apple tlf f.eks. Det som er best for deg, betyr ikke at det er det beste for meg, gjør det? Og overpriset? Godt mulig, men jeg har råd til det. Selvfølgelig er det lov til å være uenig. Hva er vel moroa med å være enig? Selv mener jeg at apple sine produkter er vanskelig å håndtere, og langt mindre brukervennlig enn f.eks. en Android telefon, som man veldig enkelt kan modifisere til å bli akuratt slik du foretrekker. Apple driver også en ganske sleip markedsføring. Dette i form av programer som kreves at du bruker, dersom du har et apple produkt. Slikt irriterer så sinnsykt. Hvorfor skal produsenten av et produkt bestemme at vi skal bruke dems musikkprogram? Hvorfor skal vi ikke ha friheten til å velge selv? Hvorfor må vi bruke Quicktime? Hvorfor må vi bruke iTunes? Det finnes selvfølgelig noen alternativer, men det er som regel mye jobb. Det at de kan ta mange tusen fler kroner på et produkt, bare fordi det har et eple på seg irriterer meg også noe sinnsvakt. Det som irriterer desto mer er folk som faktisk støtter en slik markedsføring. Hvorfor støtte et overpriset marked hvor du betaler opp til 20.000kr for mye?! Det er mye av grunnen til at apple fanboys irriterer meg. At folk virkelig er villig til å betale blodpris for et produkt som ikke eier endringsmuligheter, og tvinger deg til å bruke produsenten sin software. Argumentet deres er at "det er så enkelt og bruke". Sannheten er "pcen er hvit og har et eple på seg". Latterlig. Edit: Om det så har seg at du har så mye penger at du driter i om en PC koster 20.000kr mer enn den burde (noe de aller, aller, aller færreste har) - så bruk heller 20.000kr mindre, kjøp en PC, og doner resten til unicef. Da får du mange epler da. Endret 24. desember 2010 av Ajaco 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Nå er vi langt off-topic, men greit nok: Selv mener jeg at apple sine produkter er vanskelig å håndtere, og langt mindre brukervennlig enn f.eks. en Android telefon, som man veldig enkelt kan modifisere til å bli akuratt slik du foretrekker. Uenig. Aldri hatt noe produkt som har vært enklere bruke enn mine Apple-produkter. Apple driver også en ganske sleip markedsføring. Dette i form av programer som kreves at du bruker, dersom du har et apple produkt. Slikt irriterer så sinnsykt. Hvorfor skal produsenten av et produkt bestemme at vi skal bruke dems musikkprogram? Hvorfor skal vi ikke ha friheten til å velge selv? Hvorfor må vi bruke Quicktime? Hvorfor må vi bruke iTunes? Kunne ikke brydd meg mindre. Aldri brukt Quicktime, og jeg har Mac så sync via iTunes har aldri vært noe problem. Spent på hvordan jeg skal synce min Nexus S når den kommer... Det at de kan ta mange tusen fler kroner på et produkt, bare fordi det har et eple på seg irriterer meg også noe sinnsvakt. Det som irriterer desto mer er folk som faktisk støtter en slik markedsføring. Hvorfor støtte et overpriset marked hvor du betaler opp til 20.000kr for mye?! Fordi produktene funker, og dekker mine behov, mine preferanser. Jeg har aldri prøvd å presse Apple-produkter på noen andre enn min far, som nå er blitt Mac- og iPhonebruker. At folk velger Android fremfor iOS har jeg ingen problemer med å forstå, da Android er et godt OS. Latterlig. At du orker å irritere deg over at noen har andre behov enn deg. Da legger vi den saken død, takk og god jul. Endret 24. desember 2010 av MartinF 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 Det er da ikke off-topic? Apple irriterer meg. Jeg poster i ting som irriterer-tråden. Men fair enough, ha en god jul! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 Folk som syns f.eks metallica er sååå bra, men så vet dem ikke av andre sanger enn nothing else matters, unforgiven og whiskey in the jar. (gjelder selvfølgelig alle band men dette er så typisk for akkurat metallica av en eller annen grunn) Ja ass, de irriterer meg og! Da jeg gikk på barneskolen var det en gutt som alltid sa til meg at metallica suger, men nå har jeg funnet ut at han har blitt fan. Det værste er at han ikke vet noe om dem! Han sier at han er mye større fan enn meg, at han vet mye mere om dem enn meg osv. men jeg syns det er gøy å se hvordan noen som har sagt at de suger har blitt fans Har skjedd flere ganger Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 Alltid like underholdende og se personer diskutere Eple-produkter, keep on going. Note: jeg bruker ingen Eple produkter. Jeg liker ikke Apple, markedsføringen er helt på trynet, måten de tvinger deg til å bruke deres programmer er latterlig. Så jeg sitter å godter meg med min HTC Desire. Tingen som irriterer meg idag må være at jeg sovna klokken 4 idag morges og ble vekket klokken 10. 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 Alltid like underholdende og se personer diskutere Eple-produkter, keep on going. Note: jeg bruker ingen Eple produkter. Jeg liker ikke Apple, markedsføringen er helt på trynet, måten de tvinger deg til å bruke deres programmer er latterlig. Så jeg sitter å godter meg med min HTC Desire. Tingen som irriterer meg idag må være at jeg sovna klokken 4 idag morges og ble vekket klokken 10. Godt noen er enig med meg. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Jeg kunne gjerne tenkt meg noen epleprodukter hvis jeg hadde kunnet tatt meg råd til å bruke penger på det Endret 24. desember 2010 av Audi TDI 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 Alltid like underholdende og se personer diskutere Eple-produkter, keep on going. Note: jeg bruker ingen Eple produkter. Jeg liker ikke Apple, markedsføringen er helt på trynet, måten de tvinger deg til å bruke deres programmer er latterlig. Så jeg sitter å godter meg med min HTC Desire. Klar over at du ikke MÅ bruke programmene dems? Jeg har en macbook pro, greit - er enig om at de kunne speca den litt kraftigere (Jeg var kanskje litt gjerrig og gikk på "billig-modellen" til 10 lapper. Skulle lagt inn 2 lapper til, og kjøpt modellen over). Eneste programmene jeg bruker, som er apple sine er SSH-klienten, Mail, iCal og Kontakter. (+ finder, men det er jo en selvfølge..) Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg kunne gjerne tenkt meg noen epleprodukter hvis jeg hadde kunnet tatt meg råd til å bruke penger på det Og hvorfor har du ikke råd? Fordi de overpriser som noen idioter. Hvorfor kan de overprise? Fordi folk som kjøper produktene deres er idioter. Hadde folk nekta å betale blodpris for en telefon som ikke er verd halvparten en gang, så hadde den kun kosta halvparten. Da skulle jeg kanskje, kanskje, sluttet å hate Apple. Personlig hadde jeg ikke kjøpt apple produkter som jeg så vant i lotto. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Uenig. Aldri hatt noe produkt som har vært enklere bruke enn mine Apple-produkter. Det er fordi du er vant med Apple produkter og ikke andre. Dette er ikke engang verdt å diskutere da jeg feks. synes Linux er enklere enn Windoze. (Arch Linux that is) Kunne ikke brydd meg mindre. Aldri brukt Quicktime, og jeg har Mac så sync via iTunes har aldri vært noe problem. Spent på hvordan jeg skal synce min Nexus S når den kommer... Forandrer ikke faktum at du er låst til disse programmene på Mac, og at det er jævlig irriterende da disse programmene generelt er dårlig kvalitet på, selv om de funker. Det finnes feks. Winamp som kan synce med iPhone, men det er til Windows, ikke Mac. Fordi produktene funker, og dekker mine behov, mine preferanser. Jeg har aldri prøvd å presse Apple-produkter på noen andre enn min far, som nå er blitt Mac- og iPhonebruker. At folk velger Android fremfor iOS har jeg ingen problemer med å forstå, da Android er et godt OS. Andre produkter funker bra de og, en del av dem funker bedre teknisk sett. Dine preferanser er det absolutt ingenting jeg kan gjøre noe med, men den største forskjellen på ett epleprodukt og ett annet produkt er den eplelogoen og ett OS som har en theme som er nesten helt hvitt. At du orker å irritere deg over at noen har andre behov enn deg. Da legger vi den saken død, takk og god jul. Jo, fordi du måtte få siste ord? Ref: Nå er vi langt off-topic, men greit nok: Endret 24. desember 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 Klar over at du ikke MÅ bruke programmene dems? Jeg har en macbook pro, greit - er enig om at de kunne speca den litt kraftigere (Jeg var kanskje litt gjerrig og gikk på "billig-modellen" til 10 lapper. Skulle lagt inn 2 lapper til, og kjøpt modellen over). Eneste programmene jeg bruker, som er apple sine er SSH-klienten, Mail, iCal og Kontakter. (+ finder, men det er jo en selvfølge..) Nå har jeg nada peiling på Macbook og Apple sine maskiner, de eneste Apple produktene jeg har prøvd skikkelig er iPhone 3G/3GS/4, en håndfull iPods og trykket litt på en iPad. Også satt jeg og trykket litt på en Macbook som en i klassen har, var ikke helt behagelig. Ens smak er subjektiv, men jeg liker ikke Apple og alt Apple fører med seg, jeg føler ikke jeg får like god kontroll over Apple sitt OS som jeg får av for eksempel Windows. Det blir så enveiskjøring i forhold til Windows, er da min egen mening. Men nå er vi så langt over off-topic som mulig synes jeg. - Plikten kaller og jeg må ut å måke. Har lagt seg en kvart meter med snø og jeg har ca. 50 meter vei å måke. Faen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå