Lami Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Søkemotorer på "smart"-telefoner (i dette tilfellet iphone). Skulle søke etter en sang, Something New med Axwell Ingrosso som jeg akkurat lastet ned, søkte på "something".. Ingen sanger funnet, men en mail ifra 2006 som hadde ordet SOMETHING fant den! Søkesystemet er helt for jævlig. Søker du etter noe fra sms så kommer det opp, trykker du inn på det kommer du til siste melding og noe helt annet.. Ja for jeg søkte opp ordet for å SE AT DET FANTES!! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Pinne for landet og diverse broilersanger i samme ræva sjanger som har blitt populære.. Skjønner ikke hvordan folk kan høre på slikt jævla søppel... 2 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Trikken! Om ettermiddagen fyrer de så heftig at det er et mareritt å ta den bare fra Løkka til sentrum. I dag var det så hett at det ble ubehagelig for øya og de begynte å renne. Pinne for landet og diverse broilersanger i samme ræva sjanger som har blitt populære.. Skjønner ikke hvordan folk kan høre på slikt jævla søppel... Igrunn enig. Helt uforståelig for meg, og det verste er at folk hører på det edru. Selv om jeg har drukket takler jeg det overhodet ikke. 1 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 (endret) Folk som ikke svarer eller bruker ca EN DAG mellom HVER GANG de svarer når de har lagt ut ting til salgs på finn.. Stor sofa som tar plass sier du? Ja så svar da så kan jeg komme å hente den.. jævla folk. Endret 24. februar 2015 av FiveInline Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Enda verre med de som selger til noen andre rett før. Hadde et tilfelle der vi faktisk skulle hente en sofa. Avtalte et klokkeslett. Kom med henger og var utenfor. Ringer opp selgeren. "Hehe, den ble henta for 15 min siden, hei!" Brenn! 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Tror jeg hadde spyttet han i trynet eller noe sånt før jeg dro.. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 (endret) Enda verre med de som selger til noen andre rett før. Hadde et tilfelle der vi faktisk skulle hente en sofa. Avtalte et klokkeslett. Kom med henger og var utenfor. Ringer opp selgeren. "Hehe, den ble henta for 15 min siden, hei!" Brenn! Er det mulig. Da tror jeg det hadde blitt en molotov coctail inn stuevinduet til vedkommende Endret 24. februar 2015 av FiveInline Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 (endret) Jeg hadde en som forsvant uanmeldt til hytta si i en hel helg etter at han sendte første mail. Dette ble så følget opp på Mandag igjen der han beklaget over at han var på hytten. Jeg sender epost og sms igjen for å spørre om hvor han bodde og når vi skulle møtes, det tok igjen flere dager. Jeg ga opp. Han kan kjøre de felgene opp i rassen sin for alt det jeg bryr meg om. Endret 24. februar 2015 av Gavekort Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Søkemotorer på "smart"-telefoner (i dette tilfellet iphone). Skulle søke etter en sang, Something New med Axwell Ingrosso som jeg akkurat lastet ned, søkte på "something".. Ingen sanger funnet, men en mail ifra 2006 som hadde ordet SOMETHING fant den! Iphone sin søkefunksjon er helt forferdelig. Eneste du kan regne med å finne er gamle mails og mld og apper. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Piss som disse reklamene som skal lure deg til å klikke dem når du vil gå til neste side. Jeg er glad jeg har adblock på PC'en iallefall. 1 Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 (endret) Netflix sitt "sikkerhetsinnskudd" system irriterer meg en god del! Hadde fått et Visa Spendon Gavekort på 150 kr, som skulle kunne brukes på Netflix. Men etter at jeg hadde registrert kortet, så fikk jeg den kjekke beskjeden om at balansen på kortet var for liten etter at Netflix hadde belastet 79 kr i "sikkerhetsinnskudd". Derfor var det ikke nok penger på kortet til kjøpe "vanlig" medlemskap. Endte opp med å bruke det vanlige bankkortet mitt, og fikk beskjed av Netflix om å ta kontakt med aktuell bank for å få tilbake pengene de hadde trukket fra gavekortet. Endret 25. februar 2015 av K_7 Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 de hadde hjulpet deg på kundeservice. det er jeg ganske sikker på. dengang jeg ble medlem fikk jeg en ekstra mnd gratis pga en bagatell. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Jenter i film irriterer meg så utrolig mye! De er nesten alltid så sykt tilbakestående. Klarer ingenting eller bare griner og hyler, faen som jeg hater dem. Det er ikke sånn ordentlige jenter er i virkeligheten. Også hater jeg at menn i filmer aldri kan drepe, slå eller torturere jenter fordi de er jenter. Kjerringa har drept 40 stykk, men vi kan ikke drepe a. Mens menn drepes i hytt og pine i alle filmer. Herregud ass, bare drep de jævla fittene. Jeg husker jeg var i Oslo og drakk en gang, og så kom det er par (mann og kvinne) og skulle bråke med meg fordi jeg hadde visst tatt pilsen hans på X utested, enda jeg hadde vært på utested Y. Mannen langet ut mot meg og jeg slo han rett ned. Dama hans klikka og slo meg i ansiktet. Så jeg måka til a så a gikk i bakken hu også. Det forventet hun nok ikke tenker jeg. Likestilling, bitch. 4 Lenke til kommentar
Bruker-369852 Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Uuuh, kul du, Nstin.Irriterende at gothminister dro, følte meg så mye smartere når han var her Og på hvilken måte affekteres Hennes Høyhets nevrale nettverk ved resepsjon av slike ikke-degenererte verbaliserte eller nedtegnede budskap? Er ikke helt sikker forresten, kanskje du vil finne det ut for meg? ( : Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Folk som liker musikk dårligere fordi de ikke skjønner hva de synger pga fremmed språk. Som om tekstene i den vanlige pop-musikken de hører på er så innmari dype.salsa tequila corazon cerveza muy bueno 2 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Det irriterer meg at avisene tror det er nødvendig med røde ringer rundt absolutt alt. Her er det beste eksemplet på lenge. Hadde nok ikke sett den Volvoen uten ringen, nei. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 (endret) Vi har en egen tråd for det. Edit: Når røde ringer, da svarer du! Endret 25. februar 2015 av Emancipate Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Historier i media om folk som har vært syke i x år, og så har de blitt friske av den-og-den behandling - som nesten alltid er standardbehandlingen. Har ikke pasienter/leger/psykologer/etc tilgang til internett? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Vi har en egen tråd for det. Edit: Når røde ringer, da svarer du! Bedre død enn rød Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Irriterer meg at jeg har blitt syk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå