Delvis Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 Voksne personer som går rundt med skitt under neilene. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 (endret) Voksne personer som går rundt med skitt under neilene. Gjør det støtt og stadig selv. Ikke alltid skitt går vekk med det første. Industriarbeider. Bilister som ikke stopper ved fotgjengerfelt. Grr. Endret 23. februar 2015 av hugRmunR Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 Som bileier med jobb syns jeg vinteren her i Kristiansand har vært grei Som subarueier med jobb syns jeg vinteren har vært noe drit Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 (endret) Jeg er fullstendig klar over at boka sier at du skal skru på fjernlysene før du møter den motgående bilen. Det jeg ikke forstår er hvorfor de ikke har rettet denne alvorlige skrivefeilen. Jeg er temmelig lei av det kraftige lysblinket som kommer av at de skrur på fjernlyset rett før de passerer meg. Kunne de ikke ventet 1/3 sekund lengre med å skru på fjernlyset, så hadde jeg sluppet å bli blendet i nattemørket? Dere ser virkelig ikke problemet her. Når man går fra å ha nærlys i ansiktet til kun å ha sitt eget nærlys så ser man fort veldig lite, derfor hjelper det å skru på fjernlyset litt før, så man ikke mister oversikten. Folk som ser dit de skal blir ikke blendet av dette. Det er mulig at mange bilister skrur på fjernlyset litt tidligere enn det som står i boka. Vi snakker uansett om brøkdeler av et sekund. Men idet de skrur på fjernlyset blir man lett blendet, selv om man konsentrerer seg hard om å se dit man skal, og jobber mot den naturlige reaksjonen med å stirre ned i lykta. Endret 23. februar 2015 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 Som bileier med jobb syns jeg vinteren her i Kristiansand har vært grei Som subarueier med jobb syns jeg vinteren har vært noe drit Saaben min kommer fint fram den. Er skuffing jeg ikke liker. Lenke til kommentar
Bruker-369852 Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 Folk som må skrive og snakke unødvendig vanskelig. 1 Lenke til kommentar
ExtraJokerNord Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 Irriterer meg over at jeg ikke skjønner hva sjefen min har gitt meg, jeg fikk med meg ei kredittkortlignende minnekort, med bilder som jeg skulle overføre til dataen.. noen som skjønner hva jeg mener.. er sånn kort med en liten "simkortlignende" del som kan vippes ut. str. som et kredittkort.. HVA HVOR hæ.. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 Som bileier med jobb syns jeg vinteren her i Kristiansand har vært grei Som subarueier med jobb syns jeg vinteren har vært noe drit Saaben min kommer fint fram den. Er skuffing jeg ikke liker. Slipper det foreløpig jeg. Varmekabler opp fra garasjen og kommunal vei helt til der kablene slutter :-) Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 Folk som retter sine egne sms/face-chat/snapchat når det er helt åpenbart hva di mener! "Hei, jeg er dr om 10 minutter" "*der" Åja, jeg trodde du mente jeg er doctor om 10 minutter! 4 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 Folk som må skrive og snakke unødvendig vanskelig.Og på hvilken måte affekteres Hennes Høyhets nevrale nettverk ved resepsjon av slike ikke-degenererte verbaliserte eller nedtegnede budskap? 3 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 Folk som retter sine egne sms/face-chat/snapchat når det er helt åpenbart hva di mener! "Hei, jeg er dr om 10 minutter" "*der" Åja, jeg trodde du mente jeg er doctor om 10 minutter! Han ble sikkert ikke mindre forsinket av å stoppe opp for å skrive rettelsen heller. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 Folk som lar mine uttalelser stoppe munnen på seg. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 24. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2015 dali sub-en min ikke fungerer slik den skal, og er ~50dager over 5 år. blir veldig overrasket om jeg får hjelp i butikken. Lenke til kommentar
Bruker-369852 Skrevet 24. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2015 (endret) Og på hvilken måte affekteres Hennes Høyhets nevrale nettverk ved resepsjon av slike ikke-degenererte verbaliserte eller nedtegnede budskap? xD Som humor kan det være bra, men når folk gjør det seriøst flere ganger så blir det ganske irriterende. Endret 24. februar 2015 av Natalie93 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2015 Hver sin smak. Selv synes jeg at det ser bedre ut, spesielt i forhold til det banale, barbariske sproget som møter oss ellers i hverdagen. Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 24. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2015 dali sub-en min ikke fungerer slik den skal, og er ~50dager over 5 år. blir veldig overrasket om jeg får hjelp i butikken. Siden det er Dali, så er den sikkert kjøpt på HiFi klubben og der pleier de å være ganske hjelpsomme, ihvertfall på den butikken vi har her i byen. Så er vel verdt et forsøk Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 24. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2015 (endret) det var de faktisk. 6 år etter at jeg kjøpte de faktisk! tenkte 2014 når jeg tenkte det var 5 år og 2 mnd siden jeg kjøpte den :S men de tok den imot på reklamasjon alikevell. kudos hi-fi klubben ålesund! Endret 24. februar 2015 av kjeLL// Lenke til kommentar
Corey Skrevet 24. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2015 Søkemotorer på "smart"-telefoner (i dette tilfellet iphone). Skulle søke etter en sang, Something New med Axwell Ingrosso som jeg akkurat lastet ned, søkte på "something".. Ingen sanger funnet, men en mail ifra 2006 som hadde ordet SOMETHING fant den! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2015 At en god penn skal koste meg 49 kr. Landeveisrøveri på høylys dag! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2015 Ditto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå