Myst Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Faen som jeg hater livet akkurat nå. Ikke bare har jeg mulig ødelagt nytt vennskap (allerede), men så har motorsykkelen jeg har drømt om tilbake på Finn. Selvsagt er jeg tillegg helt blakk nå og har nesten ikke penger til mat engang. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 (endret) hater imessage. Skrudde det av på iphone før jeg solgte den, pluss at jeg har brukt https://selfsolve.apple.com/deregister-imessage(som gir meg beskjed om at jeg ikke er registrert) men likevel får jeg høre fra folk at jeg ikke svarer på meldingene deres, som jeg såklart aldri har mottatt. Note to self: ALDRI skru det på igjen om det blir iphone i fremtiden. Endret 12. februar 2017 av Tåkefyrste Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Når noen spør om konkrete reisetips her inne og viser interresse for å oppleve nye ting og ikke akkurat reise til turistfeller etc. så presterer folk ¨skryte varmt om Gran Canaria og Mallorca. Fint at du har vært der, men ikke tro at det er det eneste og beste reisemålet som finnes Lenke til kommentar
Myst Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Og der var sykkelen solgt ja... Lenke til kommentar
Bruker-369852 Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Når jeg finner en fin avatar, også er den for stor (ja, jeg vet hvordan jeg får den mindre), eller blir for liten når jeg bruker den her -.- (hvorfor det?). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 https://www.youtube.com/watch?v=0XoNF-fzYMw Sjokkert over hennes død , var ikke klar over kreften........ Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 At hun med vitiligo er blitt pinna på VG. Lenke til kommentar
Casio Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Når studenter er blakke i tide og utide (og vil gjerne låne), men har penger til både snus, alkohol, godteri, brus, heldagersturer i kjøpesentre og reiser til utlandet. 2 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Politikerene i Bergen, faen for noen udugelige køddhovver... 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) Når studenter er blakke i tide og utide (og vil gjerne låne), men har penger til både snus, alkohol, godteri, brus, heldagersturer i kjøpesentre og reiser til utlandet.Jeg har ikke hørt om studenter (LES: som ikke har jobb ved siden av) som reiser til utlandet, men jaja. Ja, unntatt utvekslingsstudenter da. Endret 18. februar 2015 av Therawyn Lenke til kommentar
koots Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Etter BSU sparing så går det meste av det jeg tjener på deltidsjobb til å reise så mye som mulig så det er ikke noe problem. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Når studenter er blakke i tide og utide (og vil gjerne låne), men har penger til både snus, alkohol, godteri, brus, heldagersturer i kjøpesentre og reiser til utlandet. Er det de samme studentene som er blakke og som har råd til alt? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) Den forbanna G502 musa mi lagger så sinnsykt ved korte rolige bevegelser. Om jeg f.eks skal flytte på items i inventory i et eller annet spill så må jeg løfte musa samtidig som at jeg flytter den for at den skal reagere ved små bevegelser. Det er helt forjævlig å spille Legend of Grimrock med den også, da det eneste man bruker musen til er trykking i et lite område nederst i høyre hjørne. Mx518 musa jeg hadde før denne fungerte 100 ganger bedre. ÆSJ! Ikke hjalp det å oppdatere software eller. Vet noen om noe innstillinger eller noe? Mouse acceleration? Edit: Googler jeg problemet så får jeg kun opp reklame og gode anmeldelser om musen. Skulle tro Logitech systematisk fjerner alt negativt om den.. Edit2: Prøvde å "tune" den til underlaget nå, så da får jeg prøve om det fungerer, hvis ikke så gir jeg den bort Endret 18. februar 2015 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) Når studenter er blakke i tide og utide (og vil gjerne låne), men har penger til både snus, alkohol, godteri, brus, heldagersturer i kjøpesentre og reiser til utlandet. Er det de samme studentene som er blakke og som har råd til alt? Det er vel akkurat det h*n skriver. Endret 18. februar 2015 av knipsolini Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Den forbanna G502 musa mi lagger så sinnsykt ved korte rolige bevegelser. Om jeg f.eks skal flytte på items i inventory i et eller annet spill så må jeg løfte musa samtidig som at jeg flytter den for at den skal reagere ved små bevegelser. Det er helt forjævlig å spille Legend of Grimrock med den også, da det eneste man bruker musen til er trykking i et lite område nederst i høyre hjørne. Mx518 musa jeg hadde før denne fungerte 100 ganger bedre. ÆSJ! Ikke hjalp det å oppdatere software eller. Vet noen om noe innstillinger eller noe? Mouse acceleration? Inne i kontrollpanelet for mus skrur du av "improve pointer precision" eller "aktiver pekerpresisjon" eller noe. Sjekkboks under der du stiller inn hastighet. 1 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Når studenter er blakke i tide og utide (og vil gjerne låne), men har penger til både snus, alkohol, godteri, brus, heldagersturer i kjøpesentre og reiser til utlandet.Er det de samme studentene som er blakke og som har råd til alt? Det er vel akkurat det h*n skriver. Nei, det er bare noe han impliserer. Det er ikke akkurat sjeldent at noen ser medlemmer av en gruppe gjøre en ting også ser andre medlemmer av samme gruppe gjøre noe som tilsynelatende er motstridende uten å tenke gjennom at grupper ikke nødvendigvis er homogen. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Om poenget ditt var at han(?) generaliserer så catchet jeg ikke den. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Nei, jeg lurte på om det faktisk var de samme studentene som er blakke og bruker masse penger. Jeg kjenner mange studneter, noen har mye penger, andre har nesten ingen, så jeg var nysgerrig. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Ordet fjuske. Hvorfor ikke bare si fuske? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå