Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hater imessage. Skrudde det av på iphone før jeg solgte den, pluss at jeg har brukt https://selfsolve.apple.com/deregister-imessage(som gir meg beskjed om at jeg ikke er registrert)

men likevel får jeg høre fra folk at jeg ikke svarer på meldingene deres, som jeg såklart aldri har mottatt.

Note to self: ALDRI skru det på igjen om det blir iphone i fremtiden.

Endret av Tåkefyrste
Lenke til kommentar

Når studenter er blakke i tide og utide (og vil gjerne låne), men har penger til både snus, alkohol, godteri, brus, heldagersturer i kjøpesentre og reiser til utlandet.

Jeg har ikke hørt om studenter (LES: som ikke har jobb ved siden av) som reiser til utlandet, men jaja. Ja, unntatt utvekslingsstudenter da. Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Den forbanna G502 musa mi lagger så sinnsykt ved korte rolige bevegelser. Om jeg f.eks skal flytte på items i inventory i et eller annet spill så må jeg løfte musa samtidig som at jeg flytter den for at den skal reagere ved små bevegelser. Det er helt forjævlig å spille Legend of Grimrock med den også, da det eneste man bruker musen til er trykking i et lite område nederst i høyre hjørne.

Mx518 musa jeg hadde før denne fungerte 100 ganger bedre. ÆSJ!
Ikke hjalp det å oppdatere software eller. Vet noen om noe innstillinger eller noe? Mouse acceleration?

Edit: Googler jeg problemet så får jeg kun opp reklame og gode anmeldelser om musen.
Skulle tro Logitech systematisk fjerner alt negativt om den..

Edit2: Prøvde å "tune" den til underlaget nå, så da får jeg prøve om det fungerer, hvis ikke så gir jeg den bort :wee:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Når studenter er blakke i tide og utide (og vil gjerne låne), men har penger til både snus, alkohol, godteri, brus, heldagersturer i kjøpesentre og reiser til utlandet.

Er det de samme studentene som er blakke og som har råd til alt?

Det er vel akkurat det h*n skriver.

Endret av knipsolini
Lenke til kommentar

Den forbanna G502 musa mi lagger så sinnsykt ved korte rolige bevegelser. Om jeg f.eks skal flytte på items i inventory i et eller annet spill så må jeg løfte musa samtidig som at jeg flytter den for at den skal reagere ved små bevegelser. Det er helt forjævlig å spille Legend of Grimrock med den også, da det eneste man bruker musen til er trykking i et lite område nederst i høyre hjørne.

Mx518 musa jeg hadde før denne fungerte 100 ganger bedre. ÆSJ!

Ikke hjalp det å oppdatere software eller. Vet noen om noe innstillinger eller noe? Mouse acceleration?

Inne i kontrollpanelet for mus skrur du av "improve pointer precision" eller "aktiver pekerpresisjon" eller noe. Sjekkboks under der du stiller inn hastighet.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det de samme studentene som er blakke og som har råd til alt?

Det er vel akkurat det h*n skriver.

Nei, det er bare noe han impliserer. Det er ikke akkurat sjeldent at noen ser medlemmer av en gruppe gjøre en ting også ser andre medlemmer av samme gruppe gjøre noe som tilsynelatende er motstridende uten å tenke gjennom at grupper ikke nødvendigvis er homogen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...