Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 At det koster 5000 kr for for de eksamene jeg trenger i vår, er det mulig. Supert.Julehefter er sinnsykt overprisa , 50 for en tynn lefse /: Du betaler for tiden tegneren har brukt. Stomperud kommer med nytt innhold hvert år. Man får mye mer for pengene hvis man kjøper en pocketbok. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Artikkelen Anspent i Real Madrid i dagens nett-VG. Og jammen har ikke VG klart å trykke inn "litt" Ødegaard her også: -Ødegaard trente med utskjelte stjerner. -I to dager på rad har Martin Ødegaard trent med Real-Madrids A-lag. -Han kan ikke å unngått å få med seg at stemningen er svært anspent. -Martin Ødegaard, som har trent med A-laget i to dager etter søndagens Castilla-debut, har utvilsomt fått erfare hvordan det blåser på toppen i en gigantklubb som Real Madrid. -Fra før er også Pepe, Sergio Ramos, James Rodriguez og Luka Modric ute med skade, noe som betyr at Martin Ødegaard rykker frem i køen. -dårlig timing for å introdusere en norsk 16-åring for A-lagstroppen. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Siden jeg jobber litt i kasse på jobben, finnes det omtrent ingenting mer irriterende enn folk som ikke greier å ta imot kronestykker. Hold hånda flatt for svarte svingende! Ellers irriterer jeg meg mer og mer over folk som svarer "Ja nei" på ting. Dette er så uintelligent at jeg får fnatt! "Hei du, skal vi finne på noe en dag?" "Ja nei.... Hva synes du?" Jeg skal utrydde denne uttrykksformen en gang for alle! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Ja, nei, det får vi nå se på. 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Kvinneguiden. Fullt av sinnsforvridde feminister og sprø kvinner som har et merkelig syn på samfunnet og meninger som hører unger til. Noe av det som skrives der kan få blodet til å koke. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Hvorfor henger du der? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Han håper på å få seg et ligg. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Han håper på å få seg et ligg. Nja å ville ha kvinnene som henger på KG ville vært som å føde ei ku. Det gjør bare vondt Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Irriterende at jeg blir helt utslitt dagen etter trening. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Irriterende at jeg blir helt utslitt dagen etter trening. Er du i dårlig form? I så fall bedrer det seg så raskt du kommer i bedre form. Husk også å spise og sove nok. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Er du i dårlig form? I så fall bedrer det seg så raskt du kommer i bedre form. Husk også å spise og sove nok. Sånn passe, jeg har intervall og litt styrke, 2 ganger i uken i 2-3 måneder nå. Jeg sovner raskt etter trening iallefall ^^ Kunne kanskje spist litt mer variert... Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Det vil helt sikkert hjelpe å legge seg tidligere, så kan du jo se om kostholdet ditt er godt nok ja. Så er det dessverre vanskelig å bli så veldig sprek av å trene 2 ganger i uka. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Vel, man blir mer sprek av å trene 2 ganger i uka enn 5. Man får mer framgang om man faktisk lar kroppen hvile, enn å kjøre på hver eneste kveld. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Vel, man blir mer sprek av å trene 2 ganger i uka enn 5. Man får mer framgang om man faktisk lar kroppen hvile, enn å kjøre på hver eneste kveld. Dette må du informere toppidrettsutøvere om... De er jo så dumme som trener hver dag! Man behøver ikke 3,5 dag restitusjon etter en times løpetur. Trener man styrke er det normalt å dele opp muskelgrupper for å få tilstrekkelig restitusjon. Jeg har to-splitt, og kan da trene 4-5 ganger i uka og få tilstrekkelig restitusjon. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Burde øke til 3 ganger snart kanskje, men hvis jeg blir så utslitt som det her framover så er det noe galt... Det var ikke slik før. Forsøker annen kost ^^ Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Man blir ikke utslitt dagen etterpå uansett hvor dårlig trent man er (hvis man ikke har en veldig lav terskel for å kalle seg utslitt). Dette høres mer ut som sykdom eller vitaminmangel. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Jeg tolket utslitt som en overdrivelse, som at det var tyngre å stå opp og at du var mer sliten enn vanlig. Men om du faktisk er helt utslitt så er det nok som Emencipate sier. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Kvinneguiden. Fullt av sinnsforvridde feminister og sprø kvinner som har et merkelig syn på samfunnet og meninger som hører unger til. Noe av det som skrives der kan få blodet til å koke. Har truffet noen derfra. Stort sett greie folk. De som ikke er det er nok troll/sinnslidende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå