Delvis Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Kan ikke si at det irriterer meg, men jeg er enig i at sånne svære ringer i øreflippen er stygt. Nei det er et poeng. Tenkte tanken også da jeg skrev det, at det ikke akkurat irriterer. Fikk liksom bare lyst å nevne det i samme renna. Får vel mer av en medlidenhet til de som gjør seg sånn. Lenke til kommentar
Djn Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 jeg kledde meg ut som jente i tredje klasse eller noe sånt på karneval, det var morsomt men jeg har kommet lenger Gitt at transkjønnethet ser ut til å være et reelt medisinsk problem: Det der er temmelig irriterende. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Det finnes to kjønn, og nei man kan ikke velge. Men tydeligvis får man ikke lov til å ytre seg om dette fordi det er plutselig på lik linje med rasisme eller homohets, bare mot "transkjønnede" mennesker. Synes folk skal ta tak i reelle problemer snart, jeg driter da i om folk vil være jente eller gutt men det er jævli barnslig å late som man er noe annet, jeg kledde meg ut som jente i tredje klasse eller noe sånt på karneval, det var morsomt men jeg har kommet lenger Det er folk som føler seg som mann en dag, og kvinne en annen dag. Fordi dem rett og slett får en sterk følelse av det http://en.wikipedia.org/wiki/Genderqueer https://sml.snl.no/kjønnsdysfori Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Det finnes to kjønn, og nei man kan ikke velge. Men tydeligvis får man ikke lov til å ytre seg om dette fordi det er plutselig på lik linje med rasisme eller homohets, bare mot "transkjønnede" mennesker. Synes folk skal ta tak i reelle problemer snart, jeg driter da i om folk vil være jente eller gutt men det er jævli barnslig å late som man er noe annet, jeg kledde meg ut som jente i tredje klasse eller noe sånt på karneval, det var morsomt men jeg har kommet lenger For en trangsynt og gammeldags tankemåte. Sukk. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 (endret) Sorry at jeg ikke er oppdatert på nyeste stikk fra tumblr da. Hva med de som identifiserer seg som ulv da? Skal det være helt greit det også? Endret 9. februar 2015 av ikkespisgress 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Slippery-slope-argument. Ugyldig. 3 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Eksplosjoner på film. Det er aldri noe kraft bak eksplosjonene. Det er bare bensinbomber. Trur filmskaperne at dette er mer spennende en skikkelige eksplosjoner? Jeg er uenig, i så fall. Jeg vil se eksplosjoner som river i stykker ting, og ikke eksplosjoner som kun spyr ut en ildkule. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 (endret) Slippery-slope-argument. Ugyldig. Nei. Ah dette er derfor jeg ikke gidda diskusjon.no, det er fullt av folk som har lest på wikipedia om fallacies og sånt, så prøver de å bruke det så ofte de kan. Endret 9. februar 2015 av ikkespisgress 4 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Vel, motargumentet ditt var på lik linje med det Homofili-motstanderene bruker i USA. "Hvis vi først tillater homofili, når vil vi tillate pedofili?" som om det har noe som helst med det første spørsmålet å gjøre. 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Det er forskjell på å tillate og å sidestille. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 For en trangsynt og gammeldags tankemåte. Sukk. Jeg er en kjønnsflytende transseksuell ryggsekk som identifiserer som en sko. Vennligst ikke bruk sko noen gang fordi jeg synes det er meget fornærmende og jeg hater lukten av føtter. 3 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 (endret) Jaja... Irriterende at jeg ikke kommer på hva som irriterer meg. Ah dette er derfor jeg ikke gidda diskusjon.no, det er fullt av folk som har lest på wikipedia om fallacies og sånt, så prøver de å bruke det så ofte de kan. Kan funke fint for å rydde vekk dem som konstruerer ugyldige argumenter da. Og i dette tilfellet har det vel fungert greit, siden du ikke har gidda å bruke diskusjon.no så mye. Endret 9. februar 2015 av Gjest Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 (endret) Å være hos folk som har 25++ grader i huset sitt, hvordan folk holder slik ut er helt utrolig. Kreperer jo av bare tanken. Endret 9. februar 2015 av Skogslik 3 Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Å være hos folk som har 25++ grader i huset sitt, hvordan folk holder slik ut er helt utrolig. Kreperer jo av bare tanken. Noen setter pris på varme i heimen etter en lang arb.dag ute i all slags vær og temperatur gjennom hele året, da er det utrolig behagelig å fyre opp i peisen og kjenne varmen bre seg i både stue og sjel..... Personer som ikke får "puste" uten at de har nesa nede i mobilen, er både irriterende og slitsomme å ha en samtale med. Er jo lettere å sende dem en mld, får da får en oftere et raskere svar og konkret svar, og da får de faktisk med seg hva en spør om også....... Lenke til kommentar
koots Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Å være hos folk som har 25++ grader i huset sitt, hvordan folk holder slik ut er helt utrolig. Kreperer jo av bare tanken. Fordi det er utrolig deilig å kunne sitte inne uten å måtte ha på seg en haug med klær. Samt at noen er mer frysne enn andre. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 21-22 grader er passe. 25 er umenneskelig Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Mellom 18 og 20 grader er fint. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Mellom 18 og 20 grader er fint. Enig, det er perfekt Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 alt mellom 20-28 irriterer meg at vintern kommer og går 20 ganger iløppet av vintern. 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Er man alene kan man ha det så varmt man vil. Men hvis man har besøk så må tempen ned på maks 21. Det er lettere å kle på seg, enn av seg. Når det er 25 grader sitter jeg i kun boksern. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå