Gitarhm Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 jaja, kan vel inrømme at jeg er fanboy men heller metallicafanboy enn cod-wow-fifa fanboy visste ikke at facebook var ett sted for å utrykke følelsene sine for venner sånn at alle skal se det! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 jaja, kan vel inrømme at jeg er fanboy men heller metallicafanboy enn cod-wow-fifa fanboy Hva er forskjellen? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 jaja, kan vel inrømme at jeg er fanboy men heller metallicafanboy enn cod-wow-fifa fanboy Hva er forskjellen? Med cod-wow-fifa fanboys mener jeg de som BARE spiller det, syns at nesten alt annent suger, og snakker bare om det. Jeg sier ikke at alle andre enn metallica suger. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 *bilde*På tide å lære seg hvordan å beskjære bilder? 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 *bilde*På tide å lære seg hvordan å beskjære bilder? Klokka er halv 3, orker ikke. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Med cod-wow-fifa fanboys mener jeg de som BARE spiller det, syns at nesten alt annent suger, og snakker bare om det. Jeg sier ikke at alle andre enn metallica suger. Nja, da ville jeg vel strengt tatt ikke kalt deg fanboy. Bare en Metallica-entusiast? Endret 24. desember 2010 av Zeromac Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 Med cod-wow-fifa fanboys mener jeg de som BARE spiller det, syns at nesten alt annent suger, og snakker bare om det. Jeg sier ikke at alle andre enn metallica suger. Nja, da ville jeg vel strengt tatt ikke kalt deg fanboy. Bare en Metallica-entusiast? En veldig stor en ivhertfall :!: Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 Hehe, joda. Men da kan jeg komme med et bidrag siden vi er igang med fanboys: Apple-fanboys irriterer. Stort. 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 Fikk vondt i kjeven. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 Apple-fanboys irriterer. Stort. Jeg irriterer meg over de som kaller meg fanboy, bare fordi jeg eier Mac, iPhone, iPad og iPod og foretrekker det foran andre gadgets. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 Nå er det visstnok 24. desember. God jul. Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 Må opp kl 09 idag. Fuck jul og fuck EA. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) At jeg er våken nå, og det er jul. Kommer til å bli en slitsom dag... Endret 24. desember 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 At jeg er våken nå, og det er jul. Kommer til å bli en slitsom dag... Helt enig. Klarte å snu døgnet rett før jul, og nå må jeg prøve å time powernap'en slik at jeg fortsatt har tid til å gjøre meg klar, men ikke får for lite søvn. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 Irriterer at jeg må på jobb idag Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg skal ikke være fornøyd, du skal være. Når det er sagt er den nye signaturen mye bedre enn den forrige, selv om jeg ikke har mye til overs for Metallica, og særlig ikke Metallica-fanboys. Og hva hører du på da? Taio Cruz? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 Folk som snakker drit om metallica, eller andre grupper for den slags skyld. Greit man ikke hører på samme type musikk men det er bare så lavmål og disse musikk og fans. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 "Heilt sylta", som me seier her i Ørsta. Typisk meg å bli forkjølt i dag. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 Folk som snakker drit om metallica, eller andre grupper for den slags skyld. Greit man ikke hører på samme type musikk men det er bare så lavmål og disse musikk og fans. Sikter du til meg? Jeg må da vitterlig få lov til å si at jeg ikke har mye til overs for Metallica og fan-boys, det betyr ikke at jeg snakker dritt om dem. Jeg liker de ikke, akkurat som jeg ikke liker fisk med bein, det er en smakssak. Jeg har lite til overs Metallica, men jeg respekterer at noen hører på det, ikke snakker jeg dritt om de eller bandet av den grunn. 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Apple-fanboys irriterer. Stort. Jeg irriterer meg over de som kaller meg fanboy, bare fordi jeg eier Mac, iPhone, iPad og iPod og foretrekker det foran andre gadgets. Så kommer da det opplagte spørsmålet: Hvordan i huleste kan du foretrekke overprisa skvip med epler på, fremfor faktisk gode produkter? Man har så ufattelig mange fler muligheter med en Android tlf enn en Apple tlf f.eks. Endret 24. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå