Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Kom en kar på døra rett før jul og ønska oss god jul også ga han oss en lommelykt(alle i nabolaget fikk). Takka fint og slengte igjen døra. Har brukt lommelykta jevnt og trutt inntil i dag da jeg las følgende på lykta:

Jesus lever og kommer igjen. Det som irriterer meg er at jeg ikke oppdaga det dag 1 :wallbash: . Lommelykta ligger nå på 400 meters dyp.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk som sammenligner verdensproblemer med små "problemer" i f.eks Se og Hør, blogg og apps. Leste en tweet der en dude sammenligner sult i afrika, terror og krig, med vennelisten i Snapchat er borte, at folk klager over det/skriver om det. Hva faen liksom. Kan ikke sammenligne noe som tar noen minutter for en utvikler å ordne, med verdensproblemer over år. HATER sånne uttalelser!!

Endret av Lami
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kom en kar på døra rett før jul og ønska oss god jul også ga han oss en lommelykt(alle i nabolaget fikk). Takka fint og slengte igjen døra. Har brukt lommelykta jevnt og trutt inntil i dag da jeg las følgende på lykta:

Jesus lever og kommer igjen. Det som irriterer meg er at jeg ikke oppdaga det dag 1 :wallbash: . Lommelykta ligger nå på 400 meters dyp.

Hvis det hadde stått "Julenissen lever og kommer igjen", hadde du reagert likt? Ville kanskje vært ok da?

Lenke til kommentar

Hvis det hadde stått "Julenissen lever og kommer igjen", hadde du reagert likt? Ville kanskje vært ok da?

Julenissen lever, det er jo noe alle vet. ;)

Endret av JoseCuervo
Lenke til kommentar

Sendte hotmail-adressen min til en person så vedkommende kunne legge meg til på Skype. Svar tilbake: nei, jeg vil ikke sende e-mailer frem og tilbake, jeg vil chatte direkte, bla bla. :grumpy:

Ganske irriterende at folk fortsatt ikke har lært seg bruken av Skype og at man kan legge til Microsoft-kontoer også..

Lenke til kommentar

Det finnes to kjønn, og nei man kan ikke velge.

Men tydeligvis får man ikke lov til å ytre seg om dette fordi det er plutselig på lik linje med rasisme eller homohets, bare mot "transkjønnede" mennesker.

Synes folk skal ta tak i reelle problemer snart, jeg driter da i om folk vil være jente eller gutt men det er jævli barnslig å late som man er noe annet, jeg kledde meg ut som jente i tredje klasse eller noe sånt på karneval, det var morsomt men jeg har kommet lenger

Endret av ikkespisgress
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...