Emancipate Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Den var jo råbra. Jeg var helt ute på 1:33 før jeg skjønte at du kanskje la den inn som eksempel på det motsatte... ? Jeg synes ikke alle musikkvideoer er dårlige. Denne her er ganske festlig: Lenke til kommentar
aminus95 Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Det irriterer meg grenseløst at jeg konstant klør i ganen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Forbanna tørrhoste jeg har hatt hver natt den siste uken, faen ikke til å få sove med det. 1 Lenke til kommentar
FarazTehrani Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Justin Bieber, Lil Wayne, det faktum at jeg ikke får et ligg, Erna Solberg, dårlig rap, flere tusen oppdateringer som sniker seg inn på PCen min uten at jeg vet om det, som gjør PCen min treg, Når jeg skal spille PS3 etter en ukes pause for da åå måtte nedlaste en ny programvareoppdatering som tar en halv time, for så finne ut at spillet jeg hadde tenkt å spille også trenger en oppdatering som tar femten minutter å nedlaste. Det får bli med det for denne gang. 4 Lenke til kommentar
Djn Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) Alternativ medisin-folk som lenker til youtube-videoer hvor alle deltagerne er kjente svindlere, og forsvarer det som viktige tanker i kreftforskningen. Musikkvideoer generelt. Søppel fra ende til annen. Se på de som "et bedre alternativ enn 50%-grå for å fylle youtube-ruten mens du hører på noe". Ikke alle kommer over den terskelen, selvfølgelig. Endret 31. januar 2015 av Djn 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 At det koster 5000 kr for for de eksamene jeg trenger i vår, er det mulig. Supert. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 At det der super bowl greiene blir gjort til en svær begivenhet for oss. 5 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Alle 3 bakdørene på arbeidsbilen min er frosset fast, så får ikke kommet til der og hente utstyr. Skal være frost hele uken,knall. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 fant en bbc two stream på internett, som etter 6-7 minutter inne i top gear begynte å fucke seg til. jippi. får ta å laste det ned etterpå.... det iriterer noe så grenseløst VPN og BBC Iplayer funker fjell:-) , Irriterende at musuc unlimited blir lagt ned.. Så nå må jeg greie meg med spotify som har dårlig utvalg , ræva master og generelt sett dårlig kvalitet på sangene. Er ikke så nøye for folk nå fortida om det er bra lyd det skal bare være høyt volum... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Den var jo råbra. Jeg var helt ute på 1:33 før jeg skjønte at du kanskje la den inn som eksempel på det motsatte... ? Jeg synes ikke alle musikkvideoer er dårlige. Denne her er ganske festlig: Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Folk som begynner å fortelle meg hvem jeg er. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Alle 3 bakdørene på arbeidsbilen min er frosset fast, så får ikke kommet til der og hente utstyr. Skal være frost hele uken,knall. Finnes det ikke et parkeringshus eller noe annet i nærheten som holder plussgrader og som bilen kan stå i i noen timer? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Alle 3 bakdørene på arbeidsbilen min er frosset fast, så får ikke kommet til der og hente utstyr. Skal være frost hele uken,knall. Finnes det ikke et parkeringshus eller noe annet i nærheten som holder plussgrader og som bilen kan stå i i noen timer? Nope, ingenting slikt rundt her Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Uff, en annen mulighet kan jo være å kjøre full varme inni bilen en stund å se om det løser fra innsiden men det finnes vel kanskje noe spray som kan fikse det også? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Alle 3 bakdørene på arbeidsbilen min er frosset fast, så får ikke kommet til der og hente utstyr. Skal være frost hele uken,knall. Finnes det ikke et parkeringshus eller noe annet i nærheten som holder plussgrader og som bilen kan stå i i noen timer? Nope, ingenting slikt rundt her Er jo ingen sak å få tinet opp det da. Bare latskap som hindrer deg. Vaskehall med varmtvann f eks. Eller fryseposer med varmt vann i. Låsespray. I verste fall kan du ta en gummihammer og banke rundt kantene på alle dørene, sånn at isen sprekker og løsner. Det er det jeg gjør med bilen min, bare at jeg sparker på den. Om låsen er fryst kan du varme nøkkelen din med en lighter og sette den i låsen. Det er MANGE muligheter for å få opp de dørene 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Grrrrrr jeg vil ha potetgull Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Møkk lei av å høre dette niko og vinz søppelet samme hvilken radiokanal man skrur på. Savner rocke-generasjonen. 2 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Betafield Hardline Beta er nå ute, beta + beta = pre alpha .... Har spilt pre-alpha spill som er mere stabilt en det spillet (tenker på nedlastning, installering, reparering, installering, spilling) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Det er glatt ute, og ikke strødd. Det kom 5-6 cm sne i går, så enten er det brøytet ned til isen, ellers så bare ligger den oppå og er fæl og skjulende. Går med gode piggsko som ifg. dama i skobutikken hadde vunnet mange tester, men de går jo ikke ned i isen i det hele tatt. Akkurat som broddene jeg har, det være seg slike som Nordic Grip Walking, eller den gamle typen jeg ikke husker hva heter lenger, men som festa seg i isen, selv om du selv ikke lenger var i nærheten av broddene (slike man festet med et strekk over forparten (tunge / tå?) på skoen, med 1 cm lange trekanter av jern e.a. solid materiale). Så i dag holdt jeg på å falle utenfor et lite stup da jeg skulle ta et bilde. Godt jeg fikk klamra meg til det lille gjerdet foran stupet. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Jeg har sånn "Nei takk til reklame"-klistremerke på postkassen min, men nå får jeg den jævla reklamen på dørmatten min nærmest daglig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå