Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Justin Bieber, Lil Wayne, det faktum at jeg ikke får et ligg, Erna Solberg, dårlig rap, flere tusen oppdateringer som sniker seg inn på PCen min uten at jeg vet om det, som gjør PCen min treg, Når jeg skal spille PS3 etter en ukes pause for da åå måtte nedlaste en ny programvareoppdatering som tar en halv time, for så finne ut at spillet jeg hadde tenkt å spille også trenger en oppdatering som tar femten minutter å nedlaste.

Det får bli med det for denne gang.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Alternativ medisin-folk som lenker til youtube-videoer hvor alle deltagerne er kjente svindlere, og forsvarer det som viktige tanker i kreftforskningen.

Musikkvideoer generelt.

Søppel fra ende til annen.

Se på de som "et bedre alternativ enn 50%-grå for å fylle youtube-ruten mens du hører på noe". Ikke alle kommer over den terskelen, selvfølgelig. :)

Endret av Djn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

fant en bbc two stream på internett, som etter 6-7 minutter inne i top gear begynte å fucke seg til. jippi. får ta å laste det ned etterpå.... det iriterer noe så grenseløst

VPN og BBC Iplayer funker fjell:-) , Irriterende at musuc unlimited blir lagt ned.. Så nå må jeg greie meg med spotify som har dårlig utvalg , ræva master og generelt sett dårlig kvalitet på sangene. Er ikke så nøye for folk nå fortida om det er bra lyd det skal bare være høyt volum...
Lenke til kommentar

Alle 3 bakdørene på arbeidsbilen min er frosset fast, så får ikke kommet til der og hente utstyr. Skal være frost hele uken,knall.

Finnes det ikke et parkeringshus eller noe annet i nærheten som holder plussgrader og som bilen kan stå i i noen timer?

Nope, ingenting slikt rundt her :p

Lenke til kommentar

Alle 3 bakdørene på arbeidsbilen min er frosset fast, så får ikke kommet til der og hente utstyr. Skal være frost hele uken,knall.

Finnes det ikke et parkeringshus eller noe annet i nærheten som holder plussgrader og som bilen kan stå i i noen timer?

Nope, ingenting slikt rundt her :p

Er jo ingen sak å få tinet opp det da. Bare latskap som hindrer deg.

Vaskehall med varmtvann f eks. Eller fryseposer med varmt vann i. Låsespray.

I verste fall kan du ta en gummihammer og banke rundt kantene på alle dørene, sånn at isen sprekker og løsner. Det er det jeg gjør med bilen min, bare at jeg sparker på den.

Om låsen er fryst kan du varme nøkkelen din med en lighter og sette den i låsen.

Det er MANGE muligheter for å få opp de dørene

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er glatt ute, og ikke strødd. Det kom 5-6 cm sne i går, så enten er det brøytet ned til isen, ellers så bare ligger den oppå og er fæl og skjulende. Går med gode piggsko som ifg. dama i skobutikken hadde vunnet mange tester, men de går jo ikke ned i isen i det hele tatt. Akkurat som broddene jeg har, det være seg slike som Nordic Grip Walking, eller den gamle typen jeg ikke husker hva heter lenger, men som festa seg i isen, selv om du selv ikke lenger var i nærheten av broddene (slike man festet med et strekk over forparten (tunge / tå?) på skoen, med 1 cm lange trekanter av jern e.a. solid materiale). Så i dag holdt jeg på å falle utenfor et lite stup da jeg skulle ta et bilde. Godt jeg fikk klamra meg til det lille gjerdet foran stupet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...