Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

1. Når noen holder døren åpen for deg, også er du så langt unna at du må løpe for at ikke vedkommende skal stå og vente for lenge.

2. Møte naboen i heisen, og enda verre når de skal videre samme vei etterpå. Det føles helt feil å bare si hei uten å føre en samtale, så da blir det de forferdelig kleine smalltalkene. Og om de først kommer i gang, er man nødt til å holde de gående til man skiller lag.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Når noen holder døren åpen for deg, også er du så langt unna at du må løpe for at ikke vedkommende skal stå og vente for lenge.

2. Møte naboen i heisen, og enda verre når de skal videre samme vei etterpå. Det føles helt feil å bare si hei uten å føre en samtale, så da blir det de forferdelig kleine smalltalkene. Og om de først kommer i gang, er man nødt til å holde de gående til man skiller lag.

Huff ja, hatt mange kleine heissamtaler.

En gang var det en dame i 50-årsalderen som klikka helt på meg og kjæresten uten videre, og kjefta som bare det.

Lenke til kommentar

Huff ja, hatt mange kleine heissamtaler.

En gang var det en dame i 50-årsalderen som klikka helt på meg og kjæresten uten videre, og kjefta som bare det.

Er da ikke så vanskelig å la vær? Aldri skjønt det der. Hvorfor ikke bare la vær å si noe etter hei? Det er sånn jeg takler slike situasjoner hvertfall. Er bare kleint hvis du lar det være kleint.

Lenke til kommentar

Jeg prøver å kontakte huseieren pga trøbbel med noen bankoverføringer. Hun svarer ikke på flere uker. Så sender hun meg en e-mail, og klikker vinkel fordi jeg bruker 12 timer på å svare på den. Hva faen?!

Og det går ikke an å snakke til henne om det? Da ville jeg spurt om "hva med deg da, som brukte ukevis?"

Lenke til kommentar

Folk som klager på andre som er høflige og omtenksomme. Når jeg åpner den døren og står og holder den er jeg forberedt på at det kan ta litt tid for deg å komme bort, jeg forventer ikke at du setter igang en full sprint som om Usain Bolt er rett i hælene dine! :p

Lenke til kommentar

Er litt enig i Knipsolini's synspunkt her. Det er mer stress enn til hjelp, for så nøvendig er det ikke å holde en dør oppe. Holdt på si bare for å sole seg i egen høflighet :roll: Det er lov å bruke hue.

Det blir litt på samme måte som når kassadamen holder kvitteringen i hånden mens du stresser med lommeboka, og ikke skjønner at det er bedre å bare legge den ned på disken.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte for noen uker siden en macbook til ei på jobben.

Vi fikk først helt feil (15" i stedet for 13", tregere). Viste seg å være bestillingsavdelingen vår.

Etterhvert fikk vi byttet den, og i går fikk hun den vi faktisk bestilte. Som viste seg å ha amerikansk keyboardlayout, ikke at det stod noe sted på nettsiden. Leverandøren er enig i at det er rart, så vi skal sende den tilbake også.

Jeg antar den tredje vi får er helt riktig bortsett fra at den kommer med ChromeOS i stedet for Yosemite, eller på mystisk vis er laget i bly i stedet for aluminium.

Endret av Djn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...