Target.Aquired Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Ødegaard orgien i Norsk media for tiden 4 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Amazon currency converter o.l. Man taper alltid et par kroner på det. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Ødegaard orgien i Norsk media for tiden Ja, burde hatt en slik knapp som etter 22. juli og under rettsaken. Ødegaard-knappen! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Når deler av tannreguleringen løsner Lenke til kommentar
Myst Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Mektig lei av useriøse interessenter når man selger ting. Sier man at man vil komme, så får man komme da og ikke kaste bort dagen min! 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 At jeg plutselig har begynt å høre teksten i sanger, og dette gjør sangen mye dårligere fordi tekstene er så dårlig. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 (endret) listepop/topp100 Spotify? Endret 25. januar 2015 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 fant en bbc two stream på internett, som etter 6-7 minutter inne i top gear begynte å fucke seg til. jippi. får ta å laste det ned etterpå.... det iriterer noe så grenseløst Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Folk som sier sne. 2 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Bergensere altså?Der er det egentlig forståelig så da er det ikke så ille. Tenkte mer på vestkantingene i Oslo som sier det. Mye verre. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 At "skrivebord"knappen er så nærme post-knappen på mobilversjonen av forumet, slik at hvis jeg bommer, bare sletter den alt jeg har skrevet. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 "Full versjon"-knappen? I tillegg er det irriterende at man må slette informasjonskapsler (tror jeg), for å komme tilbake til mobilversjonen. Ja, "Full versjon"-knappen er idiotisk plassert. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 "Full versjon"-knappen? I tillegg er det irriterende at man må slette informasjonskapsler (tror jeg), for å komme tilbake til mobilversjonen. Ja, "Full versjon"-knappen er idiotisk plassert.Ja det er utrolig irriterende. Nei, man må ikke smdet, det er en liten link nederst på siden. Men det man skrev får man aldri tilbake igjen.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Folk som sier sne. Hvorfor det? "Sne" lyder da fint. Tvert i mot det irriterer at østlendingene skiftet fra sne til snø, bare fordi den forbaskede målfolkeliten forlangte det. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Folk som sier sne. Hvorfor det? "Sne" lyder da fint. Tvert i mot det irriterer at østlendingene skiftet fra sne til snø, bare fordi den forbaskede målfolkeliten forlangte det. Jeg vet ikke hvorfor jeg blir irritert, bare blir det. Ble jo oppvokst med 'sjogg', men begynte å si snø ganske fort etter jeg flytta til Oslo. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 (endret) Ringevikar så klarer jeg faen ikke å ha på den jævla lyden om natten på iphonen. Glemte den drittbryteren på siden. Åh tar selvmord. Endret 26. januar 2015 av Lami Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Alt det jævla styret om charlie hebdo! Herregud ass. Folk som ikke klarer å holde fartsgrensa bare fordi det er litt snø. At all snøen regner bort Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Skal til å starte et spill for første gang, klar som bare det. Så er det selvsagt en oppdatering som det tar 20-30min og få lastet ned... 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 "Når jeg får det til, kan alle klare det." 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå