Barista Bob Skrevet 21. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2015 Oppdaget plutselig at jeg drar fra USA samme dag som Super Bowl er... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2015 Da er du jammen heldig. Ingenting er verre en amerikanere og deres religiøse fanatisme vedrørende alt som er "amerikansk". Du blir jo nesten skutt om du ikke følger det resten av dem gjør. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2015 Urealistisk pene mennesker på film og TV, som er dårlige skuespillere.Hvorfor? Bedre enn helt ordinært utseende mennesker som er dårlige skuespillere. Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 22. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2015 Urealistisk pene mennesker på film og TV, som er dårlige skuespillere.Hvorfor? Bedre enn helt ordinært utseende mennesker som er dårlige skuespillere. Fordi de ofte erstatter ordinært utseende mennesker som er middelmådige eller bedre skuespillere. 1 Lenke til kommentar
TordMjøvik Skrevet 22. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2015 Folk som ikke kan se 2 sider av samme sak! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2015 Folk som ikke kan se 2 sider av samme sak! Oftest er mer at de ikke vil enn at de ikke kan. Og det gjør det jo forsåvidt bare enda verre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2015 Vondt i en jeksel. Frykter jeg må til tannlegen og rote rundt i fyllingene mine igjen. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 22. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2015 Har panikkanfall akkurat nå og får ikke fokusert på det jeg burde gjøre. Jeg virkelig hater når jeg driter meg ut på ting. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2015 Urealistisk pene mennesker på film og TV, som er dårlige skuespillere.Hvorfor? Bedre enn helt ordinært utseende mennesker som er dårlige skuespillere. Fordi de ofte erstatter ordinært utseende mennesker som er middelmådige eller bedre skuespillere. Nettopp. Utseende betyr mer enn talent, tydeligvis. Jeg vil heller se på gode prestasjoner enn et pent ansikt. Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 22. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2015 Folk som stolt skal proklamere at de er fra Norge hver gang noe om landet omtales internasjonalt. Hvem bryr seg, sier jeg bare. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2015 Folk som stolt skal proklamere at de er fra Norge hver gang noe om landet omtales internasjonalt. Hvem bryr seg, sier jeg bare. De som gjør det, selvsagt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2015 Når man leter etter artist og tittel på en sang. Man har sangen, men aner ikke hvem som synger. Google gir ingen resultater når man googler tekst, og verken Shazam, Soundhound eller Sonys TrackID finner låta. >< Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2015 Ut i fra "hvilken sang"-tråden skyldes det typisk at bruker hører feil på teksten som synges. Men jeg har selv hatt filer med sanger som bare ikke "finnes" i den virkelige verden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2015 Ja, men jeg er sikker på teksten her. Den er veldig lett å høre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 22. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2015 Satans elendige transportsystem i L.A !!! Faar ikke til aa laste opp fra webkamera paa airbnb , skulle tro det var nok med passfoto men nei da. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2015 Folk som setter seg på Tbanen mellom jernbanetorget og Stortinget. Seriøst, wtf? Turen tar 30sek. Tar nesten lenger tid å sette seg, reise seg og gå til nærmeste dør. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2015 Jeg tar tbanen mellom nationalen og oslo s. to stopp er ok hos meg. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2015 Problemet er ikke antall stopp i grunn, men avstanden mellom de to stoppene. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2015 Er det ledige sitteplasser så ser jeg det ikke som et problem. Verre er det når folk tar heisen én eller to etasjer, det går faktisk ut over andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå