kjeLL// Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 http://www.dagbladet.no/2014/09/05/nyheter/innenriks/fotgjengerfelt/trafikksikkerhet/refleks/35131899/ ikke så lenge siden egentlig. fotgjengere har ett ansvar de også. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Når du ringer et sted fordi de har gjort en feil med noe de skulle sende deg, og ikke beklager noenting. Bare oppfører seg som drittsekker.Nesten aldri noen som har folkeskikk og beklager noenting lenger. 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 (endret) Nettopp fått Xbox One i hus.. Jeg må si at det er det tregeste mest kronglete og det mest forjævlige systemet jeg har vært borte i. Alt er helt sirup.. Men, hva gjør man ikke for et par eksklusive titler.. Det å sette seg på pc`n nå, imens den oppdaterer seg var som en våt drøm!Xboxen hadde ikke hatt vondt av en SSD som var dedikert kun til OS. Hadde lett betalt 500-1000 kr ekstra for en versjon med SSD. Endret 19. januar 2015 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 ... har ikke de nye konsollene SSD? Dummeste jeg har hørt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Har brukt skremmende mye tid på å se på YouTube-videoer av utlendinger som har fått tilsendt norsk snop og tester det, og det er alltid masse dansk og svensk ræl ispedd det norske. Som hockeypulver, tyrkisk peber, Ahlgrens biler osv. Fatter ikke. Selv om man får kjøpt det i Norge gjør ikke det det til norsk snop av den grunn. Man får kjøpt Snickers her, og det er da like fullt amerikansk! 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Må heller se på de som spiser surstrømming Lenke til kommentar
aminus95 Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Irriterer meg at hvitløksbaguetten ble så fort kald og at det ikke finnes verken ovn eller mikro i nærheten... Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 3 minusgrader, snø og kaos på alle store veier i og rundt Oslo. Dette er prisen for mindre veisalt..For et år siden så ville det vært vann istedenfor snø og slaps i veien, noe som ville gjort trafikkflyten betrakelig bedre. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Folk som ikke tør å kjøre på vinterføre kunne holdt seg hjemme eller tatt bussen. Glad det er mindre salt så jeg slipper at bilen min forsvinner i rust 2 Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Når du ringer et sted fordi de har gjort en feil med noe de skulle sende deg, og ikke beklager noenting. Bare oppfører seg som drittsekker. Nesten aldri noen som har folkeskikk og beklager noenting lenger. Det ligger i den Norske folkesjelen å aldri innrømme en feil Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Åpning for oljeboring i nord. For noen fantastiske pappskaller som driver den skuta her.. Ikke nok med at det er en døende industri, men med tanke på de enorme utfordringene vi står ovenfor med tanke på miljø så er det en helt tilbakestående avgjørelse.. 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) Fotgjengere har også et ansvar for å se seg for. Her om dagen så jeg en dame som holdt på å bli kjørt over uten at hun engang fikk det med seg. Bilisten var den største idioten, men hun er rimelig idiot selv som går rett ut i fotgjengerfeltet uten å se til noen av sidene, og ikke hører en høy motorlyd. En kamerat av meg som øvelseskjørte kjørte på en jente. Hun gikk rett ut i veien uten å se seg for, bare tok en 90 degrees sving og gikk rett ut i veien, det var ikke fotgjengerfelt der engang. Hørte bein knekke når hun havnet på pansret. Og jeg satt i baksetet. (anklene knakk) Jenta var vel rundt 10, kameraten min slapp helt unna da det var flere vitner. Endret 20. januar 2015 av Bundy Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 At det snør!!! æsjMange som tryna i dag. Morsomt å se på. Som om hele kroppen bare kortslutter idet de faller på bakken Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Ikke nok med at det er en døende industriLOL hold deg til trening, du. 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Snakker selvsagt om et par tiår. Vi kan ikke fortsette og suge opp alt vi finner. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Snakker selvsagt om et par tiår. Vi kan ikke fortsette og suge opp alt vi finner. Joda, morra di klarer det jo 3 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Urealistisk pene mennesker på film og TV, som er dårlige skuespillere. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå