Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Kombinasjonen sosial angst og pizza med jobben. På en side er jeg jævlig sulten (og den herlige lukta hjelper ikke), på den andre siden er jeg lammet av angsten - selv om dette er folk jeg kjenner og har arbeidet med siden april 2012, og møter og snakker med titt og ofte. Jeg vet ikke hva som gjør det, men jeg klarer bare ikke å gå ned trappa og inn på lunch-rommet. Har nesten ikke klart å gå inn på lunch-rommet all den tid jeg har jobba her, i alle fall ikke så lenge det er andre folk der. Hadde det på samme måte på VGS og kantina også, om ingen av vennene mine skulle i kantina, var det et helvete å gå dit alene, passere alle som satt og åt, kjenne øynene deres på deg, og føle seg dømt av alt og alle.

Sosial angst er noe dritt. Sløyfa siste julebordet pga det, pluss flere samlinger med jobben...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg har sløyfa de to siste julebordene pga sosial angst selv. Det første med jobben gikk greit, men de to påfølgende … Ikke faen. Kom meg til slutt inn på lunchrommet for å spise pizza i går, da. Tok bare 4 timer, og det skjedde ikke før alle andre hadde gått hjem for dagen. På den positive siden, jeg fikk pizza, på den negative siden, jeg klarte ikke å nyte den med folka jeg jobber med og stort sett liker og trives blant. Skal ikke si at jeg stoler på noen av dem, men det er en annen sak. Jeg stoler i og for seg ikke på noen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når mannen i kassa spør "Pose?" og du høflig og smilende klart og tydelig sier "Nei takk", før fyren slår inn ett stk. pose til 0,99 kroner. Well fuck you too.

Går så på autopilot innimellom. Heldigvis har man gjerne en "korriger siste" knapp også
En gang var jeg på butikken, så sa eg ja til pose og kvittering. Sto og venta på kvittering og pose, men jeg måtte spørre om det etterpå igjen fordi eg ikke fikk det. Så ble kassedama sur for det måtte jeg si ifra om tidligere...
Lenke til kommentar

Folk som står og tviler ved fotgjengerfelt.

Det er jo forståelig iblant. Er jo ikke alle som stopper. Man skal bremse ned og vise at man skal stoppe, tydelig og i god tid før fotgjengerfeltet for å ikke være til forstyrring for fotgjenger.

Er et par stykker som ABSOLUTT ikke skal gå over før jeg bokstavelig talt har parkert, slått av tenning og gått min vei :realmad:

Folk som står i kø, men står 140 meter bak den som står foran. Også har vi de som steller seg midt i mellom 2 kasser der det er kø for å se hvilken side som blir ledig først.

Lenke til kommentar

GT5 som etter 3 års permisjon ikke har tenkt å la meg spille det før jeg har slettet alt jeg har på PS3'en min får å gi plass til en vanvittig haug med oppdateringer som til stadighet feiler under nedlasting og da krever mer plass og øker i antall oppdateringer.

Lenke til kommentar

Her i byen risikerer du å bli overkjørt hvis du bare strener over et fotgjengerfelt. Ikke alle som gidder å stoppe, mao.

I Alicante var det en fotgjengervei over en motorvei, hvor biler kjørte i over 100.

Det var ... interessant.

Jeg mener ikke over som i over motorveien, jeg mener over som i rett igjennom motorveien.

Endret av Bundy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her i byen risikerer du å bli overkjørt hvis du bare strener over et fotgjengerfelt. Ikke alle som gidder å stoppe, mao.

Fotgjengerfeltet skal ikke fungere slik at fotgjengere bare kan hoppe ut i veien. Det må være god kommunikasjon mellom bilene og fotgjengerne, og fotgjengere er ikke fritatt for folkevett selv om bilene må vike.

Slik mentalitet fører til ulykker. Det samme gjelder andre biler som ikke viser hensyn selv om de har forkjørsrett. Nei, det er ikke din feil om dere krasjer, men det skader ikke å bremse litt ned i et kryss og snu hodet litt til venstre også.

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fotgjengerfeltet skal ikke fungere slik at fotgjengere bare kan hoppe ut i veien. Det må være god kommunikasjon mellom bilene og fotgjengerne, og fotgjengere er ikke fritatt for folkevett selv om bilene må vike.

Nettopp. Derfor finnes det folk som nøler ved fotgjengerfelt; de vil forsikre seg om at bilen har sett dem og viser tegn til å stoppe, før de går over.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nettopp. Derfor finnes det folk som nøler ved fotgjengerfelt; de vil forsikre seg om at bilen har sett dem og viser tegn til å stoppe, før de går over.

Og det er en god ting.

Lenke til kommentar

Fotgjengere har også et ansvar for å se seg for. Her om dagen så jeg en dame som holdt på å bli kjørt over uten at hun engang fikk det med seg. Bilisten var den største idioten, men hun er rimelig idiot selv som går rett ut i fotgjengerfeltet uten å se til noen av sidene, og ikke hører en høy motorlyd.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Fotgjengere har også et ansvar for å se seg for. Her om dagen så jeg en dame som holdt på å bli kjørt over uten at hun engang fikk det med seg. Bilisten var den største idioten, men hun er rimelig idiot selv som går rett ut i fotgjengerfeltet uten å se til noen av sidene, og ikke hører en høy motorlyd.

Ser mange av disse med øretelfoner som bare trår rett uti gangfeltet. Uten å se noen vei enn rett fram, bare stoler på at bilene er obs. Skjønner ikke at de har nerver til det engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...