Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Datasmurf, Zendium Clinic Sensitive Whitening er veldig mild og god på smak. Den smaker fluor og det er ikke noe ettersmak sånn som med de sterkere typene. Anbefaler den hvis du ikke har prøvd den. Ellers var jeg veldig fornøyd med Sensodyne Gentle Whitening, men den er hakket sterkere på smak. Byttet etter anbefaling fra tannlegen.

Prøvd begge, og klarer de ikke, men sendte mail til GlaxoSmithKline, som kunne fortelle meg at de har Aquafresh på Meny, Ultra, Spar, Ica og Rimi, alle butikker som ikke eksisterer her. Heldigvis hadde de den også på Kiwi, så jeg hamstra tannkrem. Dama i kassa så rart på meg. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skurupu: Det har du naturligvis rett i, og det er det jeg reagerer på. Det er ikke alle drapsdømte som får snakke fritt i ukeblad som Se&Hør og blir nærmest idolisert gjennom media. Det er det jeg har store problemer med.

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Grunnen til at det Orderud-paret får en del oppmerksomhet fra aviser og TV, er vel fordi media skjønner at det er interesse for dette temaet blant leserne / TV-seerne. Dersom ingen hadde klikket på nyhetene som handler om dette, så er det ikke sikkert at nettavisene gidder å følge opp denne saken heller..

Lenke til kommentar

Politiet ødela dagen for meg.

I går var jeg nede for å fornye passet. Tok bilde, finger avtrykk og betalte. Alt gikk fint. I dag ringer de og sier jeg må komme ned igjen

å skrive under pånytt, fordi de hadde rotet vekk signaturen.

Da jeg kom ned var det en jentunge og ei kjerring som skulle ordne dette sammen og klønet verre mens jeg måtte stå og vente, men masse folk rundt. På toppen kommer en politimann bak meg og blander seg inn, han blir mistenksom på meg av en eller annen grunn( later hvertfall som det) og begynte å bryte inn på vemmelig måte og spørre hva som foregikk.
Enden på visa at de ikke får noe til og forlanger jeg gjør alt på nytt, mens de sitter og reint kommanderer på meg med morske miner. "nei flytt deg lenger bak!. Hold munnen helt igjen! Neiii fingeren lenger ned! Neiiiii ikke så mye! blabla..

Ikke antydning til beklagelse for de hadde gjort feil. Fy pokkern for noen frekkaser. Hadde det ikke vært så mange folk der, skulle jeg sagt noe og bare gått.

Lenke til kommentar

Ja, hvorfor ikke, du har jo krav på et fungerende produkt. :) Som oftest sender de bare ny uten ekstra kostnader.

In other news, når jeg omsider velger å bli sosial og treffe folk, så er selvsagt hele gjengen opptatt med sitt og må tilbringe helga alene igjen. Det er ikke ofte jeg har energi nok til sosiale sammenkomster, så neste uke blir det nok jeg som må avvise dem..

Lenke til kommentar

Når internett klikker og sangen stopper midt i et høydepunkt.

Nok en god grunn til å ha all musikken sin lokalt. :p

For øvrig irriterer det meg når dyr har vært og velta søppeldunken og rota rundt inni der, slik at jeg må vandre rundt i sne og kulde på glattisen og plukke opp søppel. ><

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...