Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At universitetet ikke har klart å informere før i dag om at studiestart er en uke senere enn det har stått på nettsidene siden november fram til i går. Fant det ut ved en ren tilfeldighet. Skal vel strengt tatt ikke klage over en ekstra uke fri, men hadde jeg visst dette på forhånd hadde det vært litt lettere å planlegge. Er mye som kan gjøres på en uke, men vil helst ha mer enn to dager å planlegge på...

Lenke til kommentar

At universitetet ikke har klart å informere før i dag om at studiestart er en uke senere enn det har stått på nettsidene siden november fram til i går. Fant det ut ved en ren tilfeldighet. Skal vel strengt tatt ikke klage over en ekstra uke fri, men hadde jeg visst dette på forhånd hadde det vært litt lettere å planlegge. Er mye som kan gjøres på en uke, men vil helst ha mer enn to dager å planlegge på...

OK hva faen er greia med det... kunne jo vært bortreist en uke lenger...

Lenke til kommentar

At tannbørster og tannkrem jeg liker forsvinner fra butikkhyllene. Først forsvant favoritten min, Aquafresh, for mange år siden, og jeg begynte å bruke Clinomyn. Så byttet de smak i fjor, og jeg begynte å lete etter en som var mindre sterk, men fant ingen, så jeg fortsatte med Clinomyn. Så forsvant Clinomyn fra hyllene, men Aquafresh kom tilbake i sommer / høst. Det var tydeligvis bare et engangstilfelle, for den forsvant like fort som den dukka opp, og nå er jeg på det punktet hvor jeg vurderer å kjøpe tannkrem fra Amazon / eBay, siden jeg har til gode å finne en til salgs i Norge med god smak og som ikke gjør at det kjennes ut som om jeg har drukket en flaske Vademecum etter å ha pusset tennene.

Samme med tannbørster. Jeg har vært fornøyd med Jordans Clean Between i mange år, nå. Det er den eneste tannbørsten hvor soft faktisk er myk, og ikke medium eller hard som de andre tannbørstene merket med soft er. Den har også et godt grep, knekker ikke så enkelt, og slites ikke ut så fort. Nå har derimot den gamle typen Clean Between blitt faset ut, til fordel for en med nytt design. Det gjenstår å se om den er som de andre eller som den gamle, men jeg er skeptisk fra starten av.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da har nettet forsvunnet igjen! Begynner å bli rimelig lei av dette tullet nå. Eneste grunnen til at det skjer er at routeren hans er eldgammel og dårlig, og han er for sta til å kjøpe en ny. Jeg skulle kjøpt en som han kunne bruke, men det går han heller ikke med på. Ikke kan vi få eget nett heller. GAAAAAAAH!

Datasmurf, Zendium Clinic Sensitive Whitening er veldig mild og god på smak. Den smaker fluor og det er ikke noe ettersmak sånn som med de sterkere typene. Anbefaler den hvis du ikke har prøvd den. Ellers var jeg veldig fornøyd med Sensodyne Gentle Whitening, men den er hakket sterkere på smak. Byttet etter anbefaling fra tannlegen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vil ikke betale regninger mer, ingen fortjener pengene mine

Du forlanger få alt gratis, uten å betale for det?

Vil ikke betale telefonregninger osv, de har jo nok penger og NetCom hadde ikke gått konkurs dersom jeg ikke betalte.

Så det hadde vært greit om jeg slapp å betale. Selvsagt må alle andre betale som normalt for at selskapet ikke skal gå konkurs.

Alle mennesker i verden kan avse en krone og gi den til meg. 1 krone er ingenting for dem. Men jeg ville levd godt resten av livet.

JEG er den eneste som eksisterer i verden ettersom jeg ser alt fra mitt synspunkt... så kom igjen, gi meg goder nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...