cowboy bob Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Facebook, en 16 år gammel håpløs jente: Først: "Noen som skal drikke" Andre: "Ingen?" Tredje status: "Noen som skal på flaska eller?" Fjerde: "Da blir det drikking da!" hvorfor har du kidz på facern`? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Fordi jeg er 16 selv og gikk i parallellklasse med henne på ungdomsskolen. On-topic: Vondt i hodet Endret 23. desember 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Lei av jula. Alle stresser rundt og føler seg forpliktet til å kjøpe gaver de ikke har råd til, til folk som ikke kommer til å bruke dem. All musikken på radio inneholder bjeller, alle reklamene inneholder ordet "jule---". Butikker som selger varer og tjenester man har bruk for, holder stengt. Jula er en dustete tradisjon, slik den i dag feires. Folk tror at det er Julenissens fødselsdag vi feirer, og stresser rundt for å late som om de er lykkelige denne ene kvelden i året. Og så betaler de avdrag frem til august for alle gavene de følte seg forpliktet til å kjøpe. Jul er til i dag for at bedriftene skal skru opp alle priser med 25%. Jula er hva du gjør jula til. For meg, er ikke jula et evinnelig mas om å kjøpe julegaver. For meg, er ikke radioen eller TV-en skrudd på. Jula for meg, er god mat, familie og gode samtaler. Ikke så gærnt det, eller? Man kan få til alt dette her når som helst med organisering. Det som irriterer meg med jul er å høre den sammen musikken i 2 måneder hvert år. Repetetivt. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Rødvin kkøpt på polet, hentet fra kjølerommet deres må den stå kjølig hele tiden eller kan den står ute i rom temperatur til imorgen? Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Lost Connection på BO... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Irriterer meg kraftig at jeg har en bruker på forumet mitt som hater meg personlig, uten en gyldig grunn til det... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg hater deg Martin, skal drepe deg azz. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Når folk spør om helt selvforklarende ting. "Skal du ut en tur?" Nei, jeg ville bare teste jakken og lua mi her i døråpningen. DERP. Det er som når jeg er på jobb. "Unskyld, jobber du her?" "Nei, jeg synes bare det er litt morsomt å ta på meg en genser med påskriften REMA 1000 når jeg skal ut å handle. " 3 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 this tragisk forsøk på å være morsom Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 this tragisk forsøk på å være morsom Nesten like morsom som signaturen din. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 this tragisk forsøk på å være morsom Nesten like morsom som signaturen din. tja, var morsomt da jeg leste det først. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 this tragisk forsøk på å være morsom Nesten like morsom som signaturen din. Enig, han burde heller ha noe som jeg har skrevet i signaturen. Jeg har jo skrevet så jævlig mange bra ting på forumet her at det ikke bør være noen sak å hente frem et gullkorn eller nitten. 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 At Lise Myhre, altså hun som tegner Nemi, slipper unna med slike rævråtne striper som dette: Selvsagt ønsker jeg en god jul, men stripa var ikke morsom. 3 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 this tragisk forsøk på å være morsom Nesten like morsom som signaturen din. Enig, han burde heller ha noe som jeg har skrevet i signaturen. Jeg har jo skrevet så jævlig mange bra ting på forumet her at det ikke bør være noen sak å hente frem et gullkorn eller nitten. Da forventer jeg 19 av dine gullkorn servert på sølvfat innen timen er omme. Anse det som julegave fra deg til meg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Troll! Alle mine posts er gullkorn og signaturverdige. Men jeg kan selvsagt hente opp noen platinakorn. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1281790&st=0&p=16611494&fromsearch=1entry16611494 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=719223&st=2880 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1283527&st=20 Der har du et par å begynne med. Endret 23. desember 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 At Lise Myhre, altså hun som tegner Nemi, slipper unna med slike rævråtne striper som dette: Selvsagt ønsker jeg en god jul, men stripa var ikke morsom. Det juleheftet hun tegner hvert år gjør jo opp for det der. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 Coa, happy now? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg skal ikke være fornøyd, du skal være. Når det er sagt er den nye signaturen mye bedre enn den forrige, selv om jeg ikke har mye til overs for Metallica, og særlig ikke Metallica-fanboys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå