Emancipate Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Den vanligste dødsårsaken er selvmord, og den vil de kanskje ikke ha overalt. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 "Januarsalg"! Når Elkjøp og Lefdal i Bergen er utsolgt på alle tilbudsvarene dagen etter at salget starter, er det bare snakk om lokketilbud. Geir 1 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Kvinnfolket som sitter vis a vis ved meg på jobben, hun hører på musikk og dunker foten i gulvet i takt til musikken konstant hele dagen. Blir kørka sprø i hue av å høre på det. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 (endret) Var inne på H&M for å bytte noen ubrukelige plagg jeg fikk til jul. Vanligvis når man går inn på sånne butikker, får du knapt stukket nasen innenfor, før ekspeditørene er på deg som klegger. Den dagen derimot(de visste jeg skulle bytte), gikk jeg rundt sikkert en time uten å finne noenting fornuftig. Ekspeditørene(eller trisene) bare lunket rett forbi og så ikke på meg en gang, bare snudde seg vekk. Ja, noen av dem så ut som de gikk og gjemte seg bort rett og slett. Ikke en eneste viste tegn til å hjelpe meg, selv om de ikke kunne unngå se hva problemet var.helt utrolig altså Endret 3. januar 2015 av Delvis Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Når kunder kommer inn i butikken og forteller at de nettopp har kjøpt seg en 4k TV, så nå må de ha en SCART-HDMI-adapter for å koble DVD-spilleren fra '98 til TVen. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Når kunder kommer inn i butikken og forteller at de nettopp har kjøpt seg en 4k TV, så nå må de ha en SCART-HDMI-adapter for å koble DVD-spilleren fra '98 til TVen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Den vanligste dødsårsaken er selvmord, og den vil de kanskje ikke ha overalt. De det gjelder er alt annet en selvmordskandidater, men det er jo mulig å skjule alt.. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Var inne på H&M for å bytte noen ubrukelige plagg jeg fikk til jul. Vanligvis når man går inn på sånne butikker, får du knapt stukket nasen innenfor, før ekspeditørene er på deg som klegger. Den dagen derimot(de visste jeg skulle bytte), gikk jeg rundt sikkert en time uten å finne noenting fornuftig. Ekspeditørene(eller trisene) bare lunket rett forbi og så ikke på meg en gang, bare snudde seg vekk. Ja, noen av dem så ut som de gikk og gjemte seg bort rett og slett. Ikke en eneste viste tegn til å hjelpe meg, selv om de ikke kunne unngå se hva problemet var. helt utrolig altså Jeg synes egentlig at det er en mer behagelig løsning, at du selv går og ber om hjelp i stedet for at de skal gå å mase på deg. 5 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Jeg synes egentlig at det er en mer behagelig løsning, at du selv går og ber om hjelp i stedet for at de skal gå å mase på deg. Ja helt enig. Men poenget var at.. nei bare glem det. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Tape første runde i MTGO-draft pga mana flood. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 (endret) Det er noe spesielt som skjer i hodet når du ligger vannrett i lufta og det er gjerne en meter ned til bakken. Akkurat som en sikring som smeller i hodet og du får en fin liten blackout før du oppdager at hånda du tar deg for med verker som faen. Skjedde med meg i romjula. Satan så vondt det var. Edit: Hadde IKKE skli-sikre sko på meg. Kjenner til den. Du får forsiktig over isen, men likevel tar det mange ganger mindre enn ett sekund før du plutselig ligger nede med vondt både her og der. Endret 4. januar 2015 av Major Kloss Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) Slektsforskning. Makan til tull. Endret 6. januar 2015 av Emancipate 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 "Man bør ikke selge et selskap som går i overskudd, for da går jo inntektene til de nye eierne". Det er tydeligvis en allmenn misforståelse, sist presentert av Snorre Valen i VRL. Vel, finnes det ikke en salgssum som gjør det lønnsomt å selge et selskap som går i overskudd, om det så skulle gå i overskudd de neste tusen årene? Selvfølgelig gjør det det. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Alle bedrevitere som dikter opp ting bare for å ha noe å si. Er så latterlig morsomt å høre de forskjellige forklaringene/historiene bare forde de ikkje kan si ordene " Eg vet ikkje" 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Kanskje de ikke kan nynorsk. 1 Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Sitter å irriterer meg over telefonselgeren som solgte en huawei til 995,- uten abonnement, til 499,- med et abonnement med en månedspris på 299,- og 1 års binding. Totalpris på over 4000,-. Snakk om utnyttelse av eldre, godtroende, uvitende personer. Endret 7. januar 2015 av Fjernsyn Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Helt fastlåst i ryggen, og jeg er forventet å dra på et møte i dag. Klarer ikke å stå opp av senga en gang. Dette skal bli kjekt... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Når man har stått opp og gjør noe, og så ringer vekkerklokka. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) Jeg står under åpen himmel, i en relativt liten by, hovedstaden i så og si verdens rikeste land. Sangen jeg spiller av på Spotify hakker og stopper når jeg prøver å streame på normal kvalitet.. Fantastisk at dette skjer, enda jeg betaler 1000kr i mnd for bedriftsabonomentet dere tilbyr. Telenor, takk for at dere er til. Endret 8. januar 2015 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Klarte å glemme kaffien hjemme i gangen før jeg dro på jobb i dag tidlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå