Kea Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Det er veldig ødeleggende for nattesøvnen og slitsomt i lengden. Har ikke hatt én rolig natt hele denne uken. Våkner med bankende hjerte og høy puls. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Nå tror jeg ikke at gavene mine ble tatt ut av kofferten på flyplassen, større sjanse for at noen så en full pose og mistok den for å være en søppelpose og så sendte den ned ei sjakt. Hva inneholdt gaven da? Ørevarmere, ullsokker, en Datasmurf, og The Beatles-figurer. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Hva er en Datasmurf? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Du mistet gavene fra MEG?! Kjøpt på Beatles-museumet i Liverpool og greier. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Ja, fra deg og fra kusina mi. Det er det verste tapet av gaver jeg har vært borti på lenge. Og ingen forstår hvor det kan ha tatt veien. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Kjøp en pakke med sånne og skru i sko-sålene:http://www.magicracing.com/Kold-Kutter-38-Ice-Racing-Screws-250-Pack_p_60111.html#.VKKKjicY Problem solved Jeg har sånne til rc-bilene mine, men prøvde på noen sko og det funker som faen. Mora mi kjøpte pigger på Felleskjøpet og skrudde i skoene sine sist vinter Når det regner og snøen blir til glattis, regner det som regel såpass at isen er borte etter et par dager, så jeg vet ikke om jeg gidder å fikse noe spesielt. Jeg er forsiktig når jeg går på isen uansett, gammel vane siden jeg brakk ene foten pga. isen da jeg var 7. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 http://www.nrk.no/livsstil/legenes-favorittsmertestillende-1.12097949 Legenes favorittsmertestillende Smertestillende finnes i flere reseptfrie varianter, men hvilken bør du egentlig bruke? Ekspertene levner ingen tvil. Jeg har en bedre idé: spør pasientene. Det er de som faktisk har vondt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Min favoritt: Tramadol. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Den har ingen effekt på meg. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Ingen effekt på meg heller. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) At været er helt motsatt av det som meldes. Meldt mye vind å regn her jeg bor, men ute er det nesten vindstille med blå himmel + litt solgløtt. Lall Endret 2. januar 2015 av Skogslik Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 At været er helt motsatt av det som meldes. Meldt mye vind å regn her jeg bor, men ute er det nesten vindstille med blå himmel + litt solgløtt. Lall Er ikke det bare bra da? Når det er den veien iallfall. Var meldt full storm her, men den har heldigvis uteblitt. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Ja ''storm'' skulle det bli her og, sier ikke nei til det. Da hadde det ihvertfall blitt noe spennende på vær fronten. Endret 2. januar 2015 av Skogslik Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Her er det storm og jeg må ut. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Kjøp en pakke med sånne og skru i sko-sålene:http://www.magicracing.com/Kold-Kutter-38-Ice-Racing-Screws-250-Pack_p_60111.html#.VKKKjicY Problem solved Jeg har sånne til rc-bilene mine, men prøvde på noen sko og det funker som faen. Mora mi kjøpte pigger på Felleskjøpet og skrudde i skoene sine sist vinter Når det regner og snøen blir til glattis, regner det som regel såpass at isen er borte etter et par dager, så jeg vet ikke om jeg gidder å fikse noe spesielt. Jeg er forsiktig når jeg går på isen uansett, gammel vane siden jeg brakk ene foten pga. isen da jeg var 7. Det er noe spesielt som skjer i hodet når du ligger vannrett i lufta og det er gjerne en meter ned til bakken. Akkurat som en sikring som smeller i hodet og du får en fin liten blackout før du oppdager at hånda du tar deg for med verker som faen. Skjedde med meg i romjula. Satan så vondt det var. Edit: Hadde IKKE skli-sikre sko på meg. Endret 2. januar 2015 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Her er det storm og jeg må ut. Har dere ikke inne-do? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Nok en natt fylt med ekle drømmer. Dette begynner å gå meg på nervene. Dama sliter med det sammeDama mi også. Eller hun sliter ikke med det, hun husker ingneting når hun våkner, men er tydelig at hun har mareritt, og jeg snakker med henne nær hun sover, prøver å roe henne ned og få henne til å innse at hun drømmer. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 ups-en min, den lager en høyfrikvent lyd jeg bare ikke klarer. prøvde å ha den på i noen få minutter når det startet å lyne og tordne her. lurer på om jeg skal forsøke å lage en lydtett kasse til den. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Her er det storm og jeg må ut. Har dere ikke inne-do? Jo, men ikke fryser. Frysematen min er 500 meter unna der jeg bor. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Det irriterer meg grenseløst at når ungdom dør står det bare masse hjerter overalt på facebook og ikke noe om dødsårsak eller hva som har skjedd i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå