Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp en pakke med sånne og skru i sko-sålene:http://www.magicracing.com/Kold-Kutter-38-Ice-Racing-Screws-250-Pack_p_60111.html#.VKKKjicY Problem solved :thumbs:

Jeg har sånne til rc-bilene mine, men prøvde på noen sko og det funker som faen.

Mora mi kjøpte pigger på Felleskjøpet og skrudde i skoene sine sist vinter :p

Når det regner og snøen blir til glattis, regner det som regel såpass at isen er borte etter et par dager, så jeg vet ikke om jeg gidder å fikse noe spesielt. Jeg er forsiktig når jeg går på isen uansett, gammel vane siden jeg brakk ene foten pga. isen da jeg var 7.

Lenke til kommentar

At været er helt motsatt av det som meldes.

Meldt mye vind å regn her jeg bor, men ute er det nesten vindstille med blå himmel + litt solgløtt.

Lall

Er ikke det bare bra da? Når det er den veien iallfall. Var meldt full storm her, men den

har heldigvis uteblitt.

Lenke til kommentar

Kjøp en pakke med sånne og skru i sko-sålene:http://www.magicracing.com/Kold-Kutter-38-Ice-Racing-Screws-250-Pack_p_60111.html#.VKKKjicY Problem solved :thumbs:

Jeg har sånne til rc-bilene mine, men prøvde på noen sko og det funker som faen.

Mora mi kjøpte pigger på Felleskjøpet og skrudde i skoene sine sist vinter :p

Når det regner og snøen blir til glattis, regner det som regel såpass at isen er borte etter et par dager, så jeg vet ikke om jeg gidder å fikse noe spesielt. Jeg er forsiktig når jeg går på isen uansett, gammel vane siden jeg brakk ene foten pga. isen da jeg var 7.

Det er noe spesielt som skjer i hodet når du ligger vannrett i lufta og det er gjerne en meter ned til bakken. Akkurat som en sikring som smeller i hodet og du får en fin liten blackout før du oppdager at hånda du tar deg for med verker som faen.

Skjedde med meg i romjula. Satan så vondt det var. :nei:

Edit: Hadde IKKE skli-sikre sko på meg.

Endret av JoseCuervo
Lenke til kommentar

Nok en natt fylt med ekle drømmer. Dette begynner å gå meg på nervene.

Dama sliter med det samme
Dama mi også. Eller hun sliter ikke med det, hun husker ingneting når hun våkner, men er tydelig at hun har mareritt, og jeg snakker med henne nær hun sover, prøver å roe henne ned og få henne til å innse at hun drømmer.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Det irriterer meg grenseløst at når ungdom dør står det bare masse hjerter overalt på facebook og ikke noe om dødsårsak eller hva som har skjedd i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...