Sexylubb1 Skrevet 29. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2014 "Det er ikke plass til å kjøre forbi. Kan du flytte bilen din?" Jo det er det og nei det kan jeg ikke. Begynner å bli lei av den setningen nå. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2014 Halv-meter nysnø, etterfulgt av regn. Satan.Samme her. Jeg var så glad for at det hadde kommet skikkelig snø for én gangs skyld (jeg synes det skal være snø om vinteren. Saksøk meg). Alt var så hvitt og fint. Først da kom jeg i julestemning. Og så - plask, plask, drypp, drypp. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2014 At jeg har mista en pose med julegaver og andre ting som til sammen utgjør verdier på noen tusen kroner. Hadde posen i går formiddag da jeg la den i kofferten min. Pakka ut i dag formiddag, og posen var ikke å se. Den er heller ikke å finne der jeg var i jula. >< Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2014 Har du reist med fly eller bil? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 29. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2014 Opplevde å miste en gave jeg også. Veldig kjedelig å fortelle det til personen som skulle få gaven. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2014 Veldig kjedelig. Håper dem dukker opp Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2014 Det er ikke uhørt at sikkerhetspersonlet forsyner seg av koffertene, men det var rart det skulle skje i Norge. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2014 Jeg tilbrakte litt over 13 timer på flyplassen i Manila den 24. og gikk glipp av julemiddag med familien. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2014 Nå tror jeg ikke at gavene mine ble tatt ut av kofferten på flyplassen, større sjanse for at noen så en full pose og mistok den for å være en søppelpose og så sendte den ned ei sjakt. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2014 Nå tror jeg ikke at gavene mine ble tatt ut av kofferten på flyplassen, større sjanse for at noen så en full pose og mistok den for å være en søppelpose og så sendte den ned ei sjakt. Hva inneholdt gaven da? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2014 Nå tror jeg ikke at gavene mine ble tatt ut av kofferten på flyplassen, større sjanse for at noen så en full pose og mistok den for å være en søppelpose og så sendte den ned ei sjakt. Eh.. "Hadde posen i går formiddag da jeg la den i kofferten min. Pakka ut i dag formiddag, og posen var ikke å se." Skjønner ikke helt. Måtte ikke posen da være ute av kofferten noe sted, for å være synlig og bli mistatt som en søppelpose ? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2014 Nok en natt fylt med ekle drømmer. Dette begynner å gå meg på nervene. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2014 Hater at det regner skikkelig når det er hardpakket snø på bakkken. Blir jo glatt som faen! Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 30. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2014 (endret) Hater at det regner skikkelig når det er hardpakket snø på bakkken. Blir jo glatt som faen! Kjøp en pakke med sånne og skru i sko-sålene:http://www.magicracing.com/Kold-Kutter-38-Ice-Racing-Screws-250-Pack_p_60111.html#.VKKKjicY Problem solved Jeg har sånne til rc-bilene mine, men prøvde på noen sko og det funker som faen. Endret 30. desember 2014 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2014 Kan da like godt kjøpe brodder. Nordic grips, f.eks. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2014 Kan da like godt kjøpe brodder. Nordic grips, f.eks. Takk for tipset, det skal jammen kjøpe meg straks Nordic grips Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2014 De broddene kjøpte jeg til min far til jul, har testet de selv, funker utrolig bra. Frister litt å pigge mine egne sko da:-D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2014 Nok en natt fylt med ekle drømmer. Dette begynner å gå meg på nervene. Dama sliter med det samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå