Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg irriterer meg over at folk skal like feite folk. Missforstå meg rett, men feite folk er ofte usunn. Flott at man skal like seg selv, men hva er poenget med å like seg selv om du er døden nær av overvekt.

Min kroppsform er ikke fin. Jeg er feit og usunn og syns ikke det er en kropp som burde pryde noen framside av kk så det kunne ikke falle meg inn å bli provosert over tynne modeller.

Jeg syns det skulle være fokus på sunn og normalt kosthold. Og den kroppen man får da. Nå er det jo ikke alle supersunne som er tynn, så egentlig burde man gi faen i kroppen og heller ha mer fokus på sunt kosthold og aktiviteter og fordelene med det.

Noe som iallefall et teit er overskrifter som "spis og gjør dette så får du kroppen til *****" ingen kan se lik ut og ingen burde streve etter å se ut som noen andre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Irriterer meg så ${£€@ over folk som ikke kan skrive rett. Ingen spørsmålstegn etter spørsmål, få eller ingen stor bokstav i navn, null tegnsetting... ARGH!

Jeg snakker da om folk som rett og slett ikke gidder å skrive rett. Irriterer meg kanskje enda mer siden jeg kjenner en som er akkurat sånn og driter fullstendig i det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...