knipsolini Skrevet 26. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2014 Det samme med å være solbrun. Tidligere var arbeiderklassen ute i sola hele dagen, og var brunere enn de velstående som var mer inne. Senere ble arbeiderklassen jobbene innendørs, mens de velstående hadde ressursene til å feriere i sydlige strøk. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 26. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2014 Jeg irriterer meg over at folk skal like feite folk. Missforstå meg rett, men feite folk er ofte usunn. Flott at man skal like seg selv, men hva er poenget med å like seg selv om du er døden nær av overvekt. Min kroppsform er ikke fin. Jeg er feit og usunn og syns ikke det er en kropp som burde pryde noen framside av kk så det kunne ikke falle meg inn å bli provosert over tynne modeller. Jeg syns det skulle være fokus på sunn og normalt kosthold. Og den kroppen man får da. Nå er det jo ikke alle supersunne som er tynn, så egentlig burde man gi faen i kroppen og heller ha mer fokus på sunt kosthold og aktiviteter og fordelene med det. Noe som iallefall et teit er overskrifter som "spis og gjør dette så får du kroppen til *****" ingen kan se lik ut og ingen burde streve etter å se ut som noen andre. 1 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 26. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2014 Er sikkert umulig å forstå budskapet mitt. Det irriterer meg grenseløst. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 26. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2014 Folk og media som kaller DDoS Script kiddies for hackere. Det irriterer meg grenseløst 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2014 Man er ikke komplett hacker uten en skikkelig hackemaske. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2014 Man er vel ikke en hacker før man vet forskjellen på en hacker og en cracker. 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 27. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2014 Hva med; man er ikke en hacker før man faktisk hacker.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 27. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2014 I JUST WANTED TO PLAY A GAME OF COD. NOW I WANT TO SEE THE WORLD BURN. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 28. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2014 Fulle småkåte menn som føler at å ringe meg om natta er veien for å komme i buksa mi. Ingen som har hørt om blomster?? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2014 (endret) Du er blomsten, de er biene. Endret 28. desember 2014 av Tåkelur 3 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2014 Fulle småkåte menn som føler at å ringe meg om natta er veien for å komme i buksa mi. Ingen som har hørt om blomster?? Hadde det vært noe bedre om fulle småkåte menn hadde ringt deg om dagen? Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 28. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2014 Fulle småkåte menn som føler at å ringe meg om natta er veien for å komme i buksa mi. Ingen som har hørt om blomster?? Hadde det vært noe bedre om fulle småkåte menn hadde ringt deg om dagen? Ja, for da hadde jeg ikke våknet. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 28. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2014 Typisk min efffings flaks. Hadde tenkt meg innom par steder i morgen, men begge er selvsagt stengt i romjula. Gadd ikke sjekke åpningstider tidligere da jeg tenkte de også var åpent. Jaja, blir å handle en del fyrverkeri i morgen istedenfor. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2014 Hva, er det ikke vanlig mandag i morgen? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 29. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2014 Irriterer meg så ${£€@ over folk som ikke kan skrive rett. Ingen spørsmålstegn etter spørsmål, få eller ingen stor bokstav i navn, null tegnsetting... ARGH! Jeg snakker da om folk som rett og slett ikke gidder å skrive rett. Irriterer meg kanskje enda mer siden jeg kjenner en som er akkurat sånn og driter fullstendig i det. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2014 Lei av å ha mareritt hver eneste natt. Det ødelegger søvnen min, fordi jeg våkner flere ganger i løpet av natten og ikke får den sammenhengende søvnen jeg skal ha. Må sove 10 timer for tiden før jeg føler at jeg har sovet nok. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 29. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2014 Du spiser ikke mye tung julemat før du legger deg? Det er vel vanlig å få mareritt om man spiser tungt fordøyelig mat før man skal legge seg. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2014 Nei, spiser lite om dagene og ingenting om kvelden. Tror ikke det har noe med mat å gjøre. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 29. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2014 Halv-meter nysnø, etterfulgt av regn. Satan. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå