Bruker-33331 Skrevet 15. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2014 Søss har kommet hjem til jul, og jeg må dele bad med henne. Så jeg går fra å ha et tilsynelatende ryddig bad, til et som er bombardert av extensions, sminke, og djevelsk mange kjoler og dilldall. Flerfoldige rette- og krølltenger, fønere (hvorfor hun har mer enn én av hver ting er for meg uvisst). Barberhøvler og sanitetsprodukter som jeg aldri har sett før dukker opp i dusjen min, og hun omorganiserer klesskapet mitt og jeg må stadig vekk lete etter mine egne klær eller andre ting som ikke er hvor de var kvelden før. Meget irriterende. Derfor man skaffer seg hus med 2 bad hvis man finner kjærligheten. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) Jeg har to bad og bor alene. Er så digg å ha en do med setet oppe, og en do med setet nede. Trenger aldri løfte noe opp eller ned. En luksus jeg ikke visste at jeg trengte før jeg hadde den. Endret 15. desember 2014 av Skurupu 3 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2014 Kjøpte noen vinterstøvletter som ifølge selger var vanntette, men viste seg å ikke være det. Ble våt på innsiden etter litt regn. Da jeg spurte om jeg kunne få pengene tilbake, sa de at det ikke var mulig uten at jeg hadde deponert på varen. Det eneste de kunne gjøre var å la meg bytte dem i en annen vare. Ingenting annet i den butikken interesserer meg. Blæ.Selvsagt er det mulig, de prøver å lure deg. Du skal reklamere på varen for å få hevet kjøpet, søk hjelp i forbrukerrettforumet. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2014 Trenger aldri løfte noe opp eller ned.Jo, buksa. Ikke fortell meg at du alltid går naken. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2014 Søss har kommet hjem til jul, og jeg må dele bad med henne. Så jeg går fra å ha et tilsynelatende ryddig bad, til et som er bombardert av extensions, sminke, og djevelsk mange kjoler og dilldall. Flerfoldige rette- og krølltenger, fønere (hvorfor hun har mer enn én av hver ting er for meg uvisst). Barberhøvler og sanitetsprodukter som jeg aldri har sett før dukker opp i dusjen min, og hun omorganiserer klesskapet mitt og jeg må stadig vekk lete etter mine egne klær eller andre ting som ikke er hvor de var kvelden før. Meget irriterende. Derfor man skaffer seg hus med 2 bad hvis man finner kjærligheten. Vi har to bad, vanligvis holder søstrene mine til oppe med foreldrene mine, og så har jeg mitt eget, men nå har foreldra våre blitt så lei rotet hennes, at hun er forvist ned hit. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2014 Glemmer alltid hvor utrolig kaldt det er hjemme hos foreldrene mine. Toppen 10 grader på soverommet og ingen ovn i sikte. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2014 Perfekt sovetemperatur:) 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 16. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2014 Folk som har på seg så sjukt mye parfyme at du lukter det 50 meter unna. Satt på venterom i dag hos tannlegen, og hun ene jenta hadde seriøst brukt en halv flaske med parfyme. Det verste var at den lukta ikke noe godt engang. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2014 Når jeg hadde eksamen på ungdomsskolen hadde sensors så mye parfyme at hånda mi luktet resten av dagen, selv etter å ha vasket den. Noen reagerer faktisk negativt på det. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 16. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2014 Vinteren(snø, is, kaldt, mørkt) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2014 Perfekt sovetemperatur:) Jeg er enig i at det skal være litt kjøling når man sover, men jeg fryser i ansiktet nå og det er lite fristende å oppholde seg på soverommet hele dagene, slik jeg ofte gjør. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2014 Jul, pakke handling å faen. Dritt lei Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 16. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2014 Jepp no Dritt det der.. Spesielt når folk ikke ønsker seg noe... Lenke til kommentar
V1d1c15 Skrevet 16. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2014 Hvordan oppretter mann en tråd? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2014 På samme måte som en kvinne oppretter en tråd. Hvorfor skulle det være annerledes for en mann? 1 Lenke til kommentar
V1d1c15 Skrevet 16. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2014 På samme måte som en kvinne oppretter en tråd. Hvorfor skulle det være annerledes for en mann? Jeg er ny her din gjøk og jeg trenger hjelp Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2014 jeg trenger hjelpJa, det tør sies. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2014 På samme måte som en kvinne oppretter en tråd. Hvorfor skulle det være annerledes for en mann? Jeg er ny her din gjøk og jeg trenger hjelp Nød lærer naken mann å spinne. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2014 Hvordan oppretter mann en tråd? Gå i kategorivelgeren på venstre side, finn den som passer best til tråden du ønsker å opprette. Når du er inne i kategorien trykker du på "Start ny tråd" som er øverst til høyre. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2014 Kjøpte noen vinterstøvletter som ifølge selger var vanntette, men viste seg å ikke være det. Ble våt på innsiden etter litt regn. Da jeg spurte om jeg kunne få pengene tilbake, sa de at det ikke var mulig uten at jeg hadde deponert på varen. Det eneste de kunne gjøre var å la meg bytte dem i en annen vare. Ingenting annet i den butikken interesserer meg. Blæ.Selvsagt er det mulig, de prøver å lure deg. Du skal reklamere på varen for å få hevet kjøpet, søk hjelp i forbrukerrettforumet.Kjerringa bak disken i dag var virkelig uvillig til å la meg bytte dem fordi de var brukt. Inne og én dag, men brukt likevel. Og det var visst et stort problem. Er så irritert nå at halve kunne vært nok. For en tone også. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå