Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Søss har kommet hjem til jul, og jeg må dele bad med henne. Så jeg går fra å ha et tilsynelatende ryddig bad, til et som er bombardert av extensions, sminke, og djevelsk mange kjoler og dilldall. Flerfoldige rette- og krølltenger, fønere (hvorfor hun har mer enn én av hver ting er for meg uvisst). Barberhøvler og sanitetsprodukter som jeg aldri har sett før dukker opp i dusjen min, og hun omorganiserer klesskapet mitt og jeg må stadig vekk lete etter mine egne klær eller andre ting som ikke er hvor de var kvelden før. Meget irriterende.

Derfor man skaffer seg hus med 2 bad hvis man finner kjærligheten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte noen vinterstøvletter som ifølge selger var vanntette, men viste seg å ikke være det. Ble våt på innsiden etter litt regn. Da jeg spurte om jeg kunne få pengene tilbake, sa de at det ikke var mulig uten at jeg hadde deponert på varen. Det eneste de kunne gjøre var å la meg bytte dem i en annen vare. Ingenting annet i den butikken interesserer meg. Blæ.

Selvsagt er det mulig, de prøver å lure deg. Du skal reklamere på varen for å få hevet kjøpet, søk hjelp i forbrukerrettforumet.
Lenke til kommentar

Søss har kommet hjem til jul, og jeg må dele bad med henne. Så jeg går fra å ha et tilsynelatende ryddig bad, til et som er bombardert av extensions, sminke, og djevelsk mange kjoler og dilldall. Flerfoldige rette- og krølltenger, fønere (hvorfor hun har mer enn én av hver ting er for meg uvisst). Barberhøvler og sanitetsprodukter som jeg aldri har sett før dukker opp i dusjen min, og hun omorganiserer klesskapet mitt og jeg må stadig vekk lete etter mine egne klær eller andre ting som ikke er hvor de var kvelden før. Meget irriterende.

Derfor man skaffer seg hus med 2 bad hvis man finner kjærligheten.

Vi har to bad, vanligvis holder søstrene mine til oppe med foreldrene mine, og så har jeg mitt eget, men nå har foreldra våre blitt så lei rotet hennes, at hun er forvist ned hit.

Lenke til kommentar

Kjøpte noen vinterstøvletter som ifølge selger var vanntette, men viste seg å ikke være det. Ble våt på innsiden etter litt regn. Da jeg spurte om jeg kunne få pengene tilbake, sa de at det ikke var mulig uten at jeg hadde deponert på varen. Det eneste de kunne gjøre var å la meg bytte dem i en annen vare. Ingenting annet i den butikken interesserer meg. Blæ.

Selvsagt er det mulig, de prøver å lure deg. Du skal reklamere på varen for å få hevet kjøpet, søk hjelp i forbrukerrettforumet.
Kjerringa bak disken i dag var virkelig uvillig til å la meg bytte dem fordi de var brukt. Inne og én dag, men brukt likevel. Og det var visst et stort problem. Er så irritert nå at halve kunne vært nok. For en tone også.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...