Gjest medlem-1432 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 I slike tilfeller har man fullt lov til å bare si nei. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Nei, jeg har sagt ja til å vikariere for noen og dermed sagt ja til å ta alle vaktene hennes. Så det var jo jeg som skulle jobbe i dag, det var bare det at jeg ikke visste om det. Men det ordnet seg. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Pelsdokumentaren som ble vist( vinklingen, kryssklippingen og metodikken som ble brukt), men også samtidig de som forsvarer/benekter det hele at slikt skjer ikke i pelsnæringen. Hva faen? Ser jo at dyrene lider når de bruker slike metoder mot dyrene. Propaganda eller ikke fra dyreaktivistene. Jeg så hva som skjedde med dyrene og det er ikke akkurat slikt man behandler dyr. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Har hatt denne sangen på hjernen siden idag tidlig. Veldig irriterende, selv om musikken er top notch. Men noen ganger kan det bli litt for mye. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 At Get sender psykologisk påvirkende musikk i ventekøen på telefonen. Sånn sinnsyk mjauesynging, som innstiller deg på patetiske tufser som sitter på support med lignende type stemme og ikke har peil på en dritt du spør om. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 At posten bruker 36+ timer på å få en pakke fra Oslo til Trondheim, også enda 24 timer på å få den fra terminal til butikk. Hadde dette vært isolert til juletider så ville jeg forstått, men det er jo slik hele året. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Fikk høre i går at ei venninne fra ungdomsskolen, samme klasse, døde i helgen. Tok selvmord. Dette er tredje jenten fra ungdomsskolen, like gammel, som tar selvmord. Åh så dritt at det er siste utvei! ;( Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Ganske drøyt at tre stk fra samme kull på en skole tar selvmord. Kondolerer. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Stakkars så mange unge som har det så ondt i dag at de gjør slutt. Noe er for galt Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Det blir vanskeligere og vanskeligere for unge i samfunnet desverre. 5 Lenke til kommentar
koots Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Pokkers printerhelvete. Hvorfor må jeg ha en fungerende fargepatron for å printe sorthvitt og hvorfor i alle dager virker ikke fargepatronen min Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 (endret) Det blir vanskeligere og vanskeligere for unge i samfunnet desverre. Vanskeligere? Tvert imot vil nå jeg påstå. Man lever langt bedre liv idag ifht gamledager hvor man måtte jobbe og ete kanskje e brødskiver pr dag noe som er laaangt tøffere enn utseendepress, status og det å bli likt av folk. Etc... Som er tydeligvis problemet i dagens samfunn Endret 11. desember 2014 av Laffe Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Ganske drøyt at tre stk fra samme kull på en skole tar selvmord. Kondolerer. Ja sant! Takk Stakkars så mange unge som har det så ondt i dag at de gjør slutt. Noe er for galt Ja det er veldig trist. Heldigvis er det noen jenter jeg har snakket med for en stund som holdt på med noe greier men har det bra i dag. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Det blir vanskeligere og vanskeligere for unge i samfunnet desverre. Vanskeligere? Tvert imot vil nå jeg påstå. Man lever langt bedre liv idag ifht gamledager hvor man måtte jobbe og ete kanskje e brødskiver pr dag noe som er laaangt tøffere enn utseendepress, status og det å bli likt av folk. Etc... Som er tydeligvis problemet i dagens samfunn Kan være lett å kimse av når man framstiller det sånn. Det er sikkert mye som spiller inn i dag. Internett og sosiale medier, uthenging og mobbing, mange har store problemer med jobb, NAV osv Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Folk som aldri har lidd psykisk kan ikke sette seg inn i hvordan mobbing, kroppspress, alkoholiserte foreldre, misbruk osv kan påvirke et ungt sinn. 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Jeg tror folk er mer ensomme nå enn før. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 At renta settes ned!!!! 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 At renta settes ned!!!! Ja her har jeg nedbetalt all gjeld og spart penger, og så er dette takken. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Når kommunen bygger bomstasjoner rett utenfor huset ditt. Når man ikke kan kjøre ut av gaten uten å passere en bomstasjon så er det ganske ille. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Samme hvilken vei du kjører? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå