Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pelsdokumentaren som ble vist( vinklingen, kryssklippingen og metodikken som ble brukt), men også samtidig de som forsvarer/benekter det hele at slikt skjer ikke i pelsnæringen. Hva faen? Ser jo at dyrene lider når de bruker slike metoder mot dyrene. Propaganda eller ikke fra dyreaktivistene. Jeg så hva som skjedde med dyrene og det er ikke akkurat slikt man behandler dyr.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det blir vanskeligere og vanskeligere for unge i samfunnet desverre.

Vanskeligere? Tvert imot vil nå jeg påstå. Man lever langt bedre liv idag ifht gamledager hvor man måtte jobbe og ete kanskje e brødskiver pr dag noe som er laaangt tøffere enn utseendepress, status og det å bli likt av folk. Etc... Som er tydeligvis problemet i dagens samfunn

Endret av Laffe
Lenke til kommentar

Ganske drøyt at tre stk fra samme kull på en skole tar selvmord. Kondolerer.

Ja sant! Takk

Stakkars så mange unge som har det så ondt i dag at de gjør slutt. Noe er for galt :(

Ja det er veldig trist. Heldigvis er det noen jenter jeg har snakket med for en stund som holdt på med noe greier men har det bra i dag.

Lenke til kommentar

Det blir vanskeligere og vanskeligere for unge i samfunnet desverre.

Vanskeligere? Tvert imot vil nå jeg påstå. Man lever langt bedre liv idag ifht gamledager hvor man måtte jobbe og ete kanskje e brødskiver pr dag noe som er laaangt tøffere enn utseendepress, status og det å bli likt av folk. Etc... Som er tydeligvis problemet i dagens samfunn

Kan være lett å kimse av når man framstiller det sånn.

Det er sikkert mye som spiller inn i dag. Internett og sosiale medier, uthenging og mobbing, mange har store problemer med jobb, NAV osv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...