kjeLL// Skrevet 7. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2014 hadde helt glemt hvorfor jeg har sluttet med tek nettsidene. helt til jeg kjedet meg idag. irriterer meg hvordan de har klart å fucke til hw.no Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Sida nekter å sende nytt passord fordi epostadressen ikke er funnet.Akkurat det problemet har jeg hatt to ganger med samme side. Eneste løsningen er å kontakte support. Fikk nytt passord og eposten funket igjen. Edit: Irriterer meg at jeg plusset en feil post. Edit2: Sittet og stirret på potetene jeg holder på å steke ovnen i en halvtime og lurt på hvorfor de ikke ble noe brunere. Sjekker bryterne. Ovnen på? Jepp. Temperaturen på? Nope. Sukk. Endret 7. desember 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Samara Skrevet 7. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2014 Treåringen bak meg som satt og sparka i setet mitt hele flyturen. Eller, rettere sagt foreldrene som ikke prøvde å få treåringen til å slutte.. 1 Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 7. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2014 Treåringen bak meg som satt og sparka i setet mitt hele flyturen. Eller, rettere sagt foreldrene som ikke prøvde å få treåringen til å slutte.. Sa du fra til foreldrene da? 2 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 7. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2014 Sa du fra til foreldrene da? Flyvertinna var oppmerksom og sa ifra til foreldrene. De gryntet tilbake og gjorde ingenting med det. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 7. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2014 hadde en lærer som opplevde en liten drittunge som sto å sparket på en gammel man forran seg i en kø, der mor ikke gjorde noe for å gripe inn. han sa ifra til mor og spurte om sånt var greit?, "jeg driver med fri barneoppdragelse" javell svarte han. og startet å sparke på moren "hva er det du gjør?" nei, jeg fikk sånn der fri barneoppdragelse fårstår du vell. 2 Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 7. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2014 Sa du fra til foreldrene da? Flyvertinna var oppmerksom og sa ifra til foreldrene. De gryntet tilbake og gjorde ingenting med det. Noen, rettere sagt ganske mange, foreldre er blinde og døve for hvordan andre oppfatter deres englebarns oppførsel. Nå har ikke jeg vært utsatt for akkurat dette på fly, men jeg tror faktisk jeg ville ha reist meg og sagt ifra klart og tydelig så flere ville hørt det, da ville antagelig foreldrene blitt flaue. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2014 Vi har kommet til det nivået der jeg må kjøpe to BigMacs for å bli mett. Jeg er ikke akkurat en storspiser heller. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2014 Sida nekter å sende nytt passord fordi epostadressen ikke er funnet.Akkurat det problemet har jeg hatt to ganger med samme side. Eneste løsningen er å kontakte support. Fikk nytt passord og eposten funket igjen. Jeg måtte selvsagt logge meg inn for å kontakte support... Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 8. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2014 PC'n nekter å fungere som den skal etter et tordenvær for en del uker siden, alle USB portene ut fra hovedkortet ser ut til å ha ca. 20% sjangs for at de gidder å funke. Restarta 8 ganger for å få ting til å faktisk fungere... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2014 Jeg trekker alltid ut kontaktene når det er torden , ikke verdt å ta sjansen......... Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2014 Må på butikken, men er så kvalm at jeg ikke tør å bevege meg av frykt for å spy. Fytti helvete. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 8. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2014 (endret) PS4 koster 3600 og Xbone koster 3700kr på L-kjøp. Wtf. De er ikke verdt så mye! Hvor lenge må jeg vente til på at de kommer under 3000? Xbone kostet jo 3000 ved lansering på expert.. Det samme gjelder også Wii u, over 2000 for den er alt for mye. Edit: Min økonomi har ikke noe med dette å gjøre, jeg kunne kjøpt alle på dagen om jeg ville, men de vil bli lite brukt uansett, så jeg gidder ikke kaste bort så mye penger for et par eksklusive spill Endret 8. desember 2014 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2014 Kan ikke se på serier på Netflix samtidig som telefonen er på lading lenger. Kunne det før, men nå går batteriet ned MENS den står i laderen. Jævlig irriterende. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2014 PS4 koster 3600 og Xbone koster 3700kr på L-kjøp. Wtf. De er ikke verdt så mye! Hvor lenge må jeg vente til på at de kommer under 3000? Xbone kostet jo 3000 ved lansering på expert.. Det samme gjelder også Wii u, over 2000 for den er alt for mye. Edit: Min økonomi har ikke noe med dette å gjøre, jeg kunne kjøpt alle på dagen om jeg ville, men de vil bli lite brukt uansett, så jeg gidder ikke kaste bort så mye penger for et par eksklusive spill Kostet ikke PS3 en god del mer da den kom? Og den ble vel til og med solgt med tap. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 8. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2014 Er så irriterende at jeg ikke får HD PVR'en min til å funke på PS4. Får lyd og bilde på opptakerprogrammet, men med en gang jeg plugger inn headsettet, så går lyden vekk Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 9. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2014 PS4 koster 3600 og Xbone koster 3700kr på L-kjøp. Wtf. De er ikke verdt så mye! Hvor lenge må jeg vente til på at de kommer under 3000? Xbone kostet jo 3000 ved lansering på expert.. Det samme gjelder også Wii u, over 2000 for den er alt for mye. Edit: Min økonomi har ikke noe med dette å gjøre, jeg kunne kjøpt alle på dagen om jeg ville, men de vil bli lite brukt uansett, så jeg gidder ikke kaste bort så mye penger for et par eksklusive spill Kostet ikke PS3 en god del mer da den kom? Og den ble vel til og med solgt med tap. Jeg betalte 5660kr for min fra komplett tilbake i 2007 når den lanserte i Norge. Jeg mener å ha lest en plass at de ble solgt med tap helt til de kutta ps2 støtten , minnekortleseren og 2 usb porter. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 9. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2014 Vi fikk ps3 hos både mamma og pappa den første julen etter lansering, men jeg vil påstå at hoppet mellom ps2 og ps3 var mye større enn det "hoppet" som var nå. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2014 Herregud! Kom en halv time for sent på jobb fordi sjefen hadde glemt å gi beskjed om at jeg skulle jobbe i kveld. Satt i sofaen og ante fred og ingen fare og så på serie, så ringer plutselig en kollega og spør om jeg er på vei til jobb. Da hadde han ikke bare glemt å gi beskjed (snakket med ham tidigere i dag), men han hadde ikke lagt det inn i timekalenderen min heller. Og hun ringte 5 minutter etter at jeg skulle ha vært der, og ikke var naboen hjemme og kunne kjøre meg, så jeg måtte hive meg på sykkelen og sykle gjennom stormen inn til sentrum. Gøy! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2014 Det har jeg også opplevd en gang, bortsett fra at jeg var på fest og hadde drukket. Måtte bare si at jeg ikke kan jobbe nå, fordi jeg er full. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå