Delvis Skrevet 5. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2014 Har vært mange sånne, de dukker opp rett som det er. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 5. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2014 jeg er vist ikke mann nok for hu Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2014 Samme her, jeg vill og ha pm Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2014 Koser meg med Mastodon og en kopp med egg men må ta til takke med å få barten full av egg hver gang jeg tar en munnfull. Enda en grunn til å begå harakiri. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2014 Hadde jeg kost meg med Mastodon hadde også jeg ville begått harakiri. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2014 Hadde jeg kost meg med Mastodon hadde også jeg ville begått harakiri. Men du har ingenting imot egg, altså? Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2014 Nei, egg er bra. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2014 atm machine."RIP In Peace". Beklager.. IKKE SKYT! SSD disk. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2014 Skulle sette noe i kjøleskapet, men når jeg åpnet døren så måtte jo eggekartongen dette ut + egg knuse på gulvet. Til helvete med egg. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 7. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2014 Skulle sette noe i kjøleskapet, men når jeg åpnet døren så måtte jo eggekartongen dette ut + egg knuse på gulvet. Til helvete med egg. Så kjedelig da. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 7. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2014 Skulle sette noe i kjøleskapet, men når jeg åpnet døren så måtte jo eggekartongen dette ut + egg knuse på gulvet. Til helvete med egg. Haha, syns jeg ser. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Naboer som klager på bråk på søndager irriterer meg. Jeg jobber hele uka, jeg går ikke på NAV som deg. Derfor har jeg kun tid til å pusse opp i helgene. Deal with it. Synd jeg er ferdig med det jeg får gjort i dag, hvis ikke hadde jeg bråka litt ekstra med vilje bare for å plage deg enda mer. Det verste er at i løpet av uka ellers spiller de musikk og skravler og hoier og gaper og det høres godt. Da må jeg få lov å bråke i helgene. Du er sikkert fyllesyk av all spriten du drakk i går kjøpt med penger fra NAV. Stakkars deg. Jævla undermenneske. Fuck off. /rant Endret 7. desember 2014 av TMB 4 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2014 Kommer jo litt ann på når du driver med oppussing da. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2014 Det er søndag i dag. Man skal ikke bråke med maskiner, hamring o.l. midt i Kirketiden på en Søndag.Du har lørdagen og kvelder å gjøre det på. Søndag kan man gjerne gjøre mer lydløse ting 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2014 Det er søndag i dag. Man skal ikke bråke med maskiner, hamring o.l. midt i Kirketiden på en Søndag. Du har lørdagen og kvelder å gjøre det på. Søndag kan man gjerne gjøre mer lydløse ting Det driter jeg ganske loddrett i. Det er nå jeg har tid. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Det driter jeg ganske loddrett i. Det er nå jeg har tid. Akkurat. Men da er du ikke noe bedre egentlig. Og at man ser ned på folk som "undermennesker" fordi man vet de går til NAV er vel med å si sitt om holdningen din Endret 7. desember 2014 av Delvis 5 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2014 Folk som bråker på søndager irriterer meg. 5 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2014 Sider som nekter å logge inne med riktig passord, ikke finner epostadressen når man trykker glemt passord, men nekter å registrere på nytt pga at epostadressen er registrert allerede. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Sider som nekter å logge inne med riktig passord, ikke finner epostadressen når man trykker glemt passord, men nekter å registrere på nytt pga at epostadressen er registrert allerede. Hvis det er den epostadressen du prøver registrere pånytt med, skal det vel være den. Kanskje meldingen med nytt passord er havnet i junkmappe på webmailen? Det har jeg vært ute for. Edit: åja, misforsto antagelig her men ser nå hva du mener. Ja da må du vel sikkert kontakte dem på en eller annen måte. Endret 7. desember 2014 av Delvis Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2014 Sida nekter å sende nytt passord fordi epostadressen ikke er funnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå