hermosa Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Wow, ikke blitt 5 minutter jeg er på jobb og allerede fått pirk fra gneldrekjerringa pga èn jævla forbaska pirkefeil! Takk for at du ødela dagen min allerede før den var startet jævla kjerring!! Hvem er gneldrekjerringa? Det er faktisk opp til deg selv hvordan du velger å reagere. Han reagerte med å takke. Ingenting er bedre enn å praktisere takknemlighet. Det skal du se, haha. Da blir vel den andre parten så paff at futten går ut av henne Lenke til kommentar
Myst Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 så slutt å gjør pirkefeil! slutt å klag på jobben din, det irriterer så grenseløst Buzz off, det er jo nettopp det vi har denne tråden til! Wow, ikke blitt 5 minutter jeg er på jobb og allerede fått pirk fra gneldrekjerringa pga èn jævla forbaska pirkefeil! Takk for at du ødela dagen min allerede før den var startet jævla kjerring!! Hvem er gneldrekjerringa? Det er faktisk opp til deg selv hvordan du velger å reagere. Han reagerte med å takke. Ingenting er bedre enn å praktisere takknemlighet. Det skal du se, haha. Da blir vel den andre parten så paff at futten går ut av henne Hvem det er er irrelevant, poenget er at første jeg så når jeg åpnet mailen, var kommentar fra henne om noe så unødvendig og filleting. Men joa, er litt høysensitiv om dagen og tar all kritikk mot meg ganske dårlig. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 (endret) Åja. Du fikk mail på jobb fra kona om noe feil du hadde gjort hjemme. Da misforsto jeg, trodde det var en kvinnelig sjef på jobben som sto og gneldret på deg jeg. Endret 4. desember 2014 av Delvis Lenke til kommentar
Myst Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Du misforstod nesten riktig, det var fra en kvinnelig kollega som er oppdragsansvarlig i det prosjektet jeg jobber på. Slike tider priser jeg meg over at jeg er singel og slipper slike ting i fritiden. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 http://www.pressfire.no/nyheter/XboxOne/9191/den-norske-kvinnefronten-krever-at-butikker-fjerne-gta-v-fra-hyllene 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Slike folk må henges ut og latterliggjøres. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 NSB og hittegodssentralens adventskalender. Jeg har ikke fantasi nok (hah!) til å være i nærheten av å gjette hva noen av lukene skjuler. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 http://www.pressfire.no/nyheter/XboxOne/9191/den-norske-kvinnefronten-krever-at-butikker-fjerne-gta-v-fra-hyllene Interessant om en feministgruppe faktisk fikk i gjennom dette hos Target i Australia. Jeg håper de tapte stort på det som følge av at mange boikottet Target etter dette, for det er virkelig så idiotisk. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Når folk kvarter et produkt rett for nesen på deg i en nettbutikk. Hvorfor står det ikke hvor mange de har på lager?? Hvis jeg hadde visst at det var nesten tomt hadde jeg bestilt med en gang. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 At en jævla idiot starta en brann på Kieglekroa i Trondhjem i morges. For et nek! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Wow, ikke blitt 5 minutter jeg er på jobb og allerede fått pirk fra gneldrekjerringa pga èn jævla forbaska pirkefeil! Takk for at du ødela dagen min allerede før den var startet jævla kjerring!! Hvem er gneldrekjerringa? Det er faktisk opp til deg selv hvordan du velger å reagere. Han reagerte med å takke. Ingenting er bedre enn å praktisere takknemlighet. Det skal du se, haha. Da blir vel den andre parten så paff at futten går ut av henne Amanda Woodward : "Alison , I'm gonna cut you up like a rotten piece of fruit !" Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 atm machine. "RIP In Peace". Beklager.. IKKE SKYT! 2 Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 atm machine. "RIP In Peace". Beklager.. IKKE SKYT! I et annet forum hvor jeg er medlem, leste jeg at det stod i en dødsannonse: "Rest in peas". Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) Jeg blir både irritert og flau på kvinners vegne når jeg leser slikt som dette på facebook. Det gjelder altså fra kvinner i 40-50-årsalderen: X: Gleder meg til julebord med vakreste sjeler! Og da var det jo på sin plass å ha et skikkelig julenissebilde. Y: Ååååh, så nydelig! Kose deg masse, hjertevennen miiiiin ! (Det var en mengde smilefjes og hjerter i innleggene også, men de kom ikke med i siteringen.) Endret 5. desember 2014 av Hermosa Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 atm machine. "RIP In Peace". Beklager.. IKKE SKYT! I et annet forum hvor jeg er medlem, leste jeg at det stod i en dødsannonse: "Rest in peas". Hm, kan ikke se at det er så veldig praktisk å hvile i erter. Måtte i såfall vært tørre erter. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Har hele forumet fått pm fra en viss diana larsson1? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Jeg fikk også pm fra "ho", ja Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Ikke jeg, men "hun" sikter seg vel inn på dem hun antar er menn. Pass på bankkontiene deres . 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå