Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Wow, ikke blitt 5 minutter jeg er på jobb og allerede fått pirk fra gneldrekjerringa pga èn jævla forbaska pirkefeil! Takk for at du ødela dagen min allerede før den var startet jævla kjerring!!

Hvem er gneldrekjerringa? Det er faktisk opp til deg selv hvordan du velger å reagere.

Han reagerte med å takke. Ingenting er bedre enn å praktisere takknemlighet. :)

Det skal du se, haha. Da blir vel den andre parten så paff at futten går ut av henne :grin:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

så slutt å gjør pirkefeil! slutt å klag på jobben din, det irriterer så grenseløst :p

Buzz off, det er jo nettopp det vi har denne tråden til! :tease:

Wow, ikke blitt 5 minutter jeg er på jobb og allerede fått pirk fra gneldrekjerringa pga èn jævla forbaska pirkefeil! Takk for at du ødela dagen min allerede før den var startet jævla kjerring!!

Hvem er gneldrekjerringa? Det er faktisk opp til deg selv hvordan du velger å reagere.

Det skal du se, haha. Da blir vel den andre parten så paff at futten går ut av henne :grin:

Hvem det er er irrelevant, poenget er at første jeg så når jeg åpnet mailen, var kommentar fra henne om noe så unødvendig og filleting. Men joa, er litt høysensitiv om dagen og tar all kritikk mot meg ganske dårlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Amanda Woodward : "Alison , I'm gonna cut you up like a rotten piece of fruit !"

Lenke til kommentar

Jeg blir både irritert og flau på kvinners vegne når jeg leser slikt som dette på facebook. Det gjelder altså fra kvinner i 40-50-årsalderen:

X: Gleder meg til julebord med vakreste sjeler! Og da var det jo på sin plass å ha et skikkelig julenissebilde.

Y: Ååååh, så nydelig! Kose deg masse, hjertevennen miiiiin !

(Det var en mengde smilefjes og hjerter i innleggene også, men de kom ikke med i siteringen.)

Endret av Hermosa
Lenke til kommentar

atm machine.

"RIP In Peace". Beklager.. IKKE SKYT! :(

I et annet forum hvor jeg er medlem, leste jeg at det stod i en dødsannonse: "Rest in peas". :huh:

Hm, kan ikke se at det er så veldig praktisk å hvile i erter. Måtte i såfall vært tørre erter.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...