knipsolini Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Oslo-folk er jo i stor grad innflytere fra andre deler av landet, blant annet nordlendinger. Det er vel et velkjent fenomen i mange land at resten av landet har et eller annet mindreverdighetskompleks mot de som bor i hovedstaden. Rare greier. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Smarttelefoner, for noe dritt! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Det er vel et velkjent fenomen i mange land at resten av landet har et eller annet mindreverdighetskompleks mot de som bor i hovedstaden. Rare greier. Javel? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Svensker er noe de verste man kan bo med. Eier de ikke renslighet? Griske er de og. Samt storstjelere når det kommer til mat. "Forlåt, men jag e fattig. Måsta spare penger" jævla kuk, du har over 100k i banken. Endret 2. desember 2014 av Laffe Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Når man sparer seg til fant. Jeg brukte 700 i et fånyttes forsøk på å spare 1400. Lenke til kommentar
crystalcastles Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Når det endelig snør, også begynner det å regne. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Priser som ender på 99. 199, 499, 1999 osv. osv. Endret 2. desember 2014 av Hermosa Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Psychological pricing Kort fortalt; når en vare selges for 9,99 kroner, så er den billigere enn 10,00, noe som blir sett på som positivt. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Psychological pricing Kort fortalt; når en vare selges for 9,99 kroner, så er den billigere enn 10,00, noe som blir sett på som positivt. Joda, jeg vet dette. Men folk som er normalt oppegående, går ikke på dette. Hvor mange eksemplarer må man kjøpe av en vare for i det hele tatt å spare på det? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Vel, det er jo fremdeles billigere. Jeg vil heller ha en vare til 9,99 enn 10,00, selv om det er en så liten forskjell. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Vel, det er jo fremdeles billigere. Jeg vil heller ha en vare til 9,99 enn 10,00, selv om det er en så liten forskjell. Hva får du i vekslepenger hvis du betaler kontant med en tier? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Vanlige oppegående mennesker biter på, selv om de peker det ut hver ørtende gang til salgskonsulenter. First of all, as shown by Boyes, Lynch, and Mounts (2007), although most people understand the price is not cheaper, they still prefer it to the whole price, which is comparable. An interesting fact that came from their research was that most individuals do translate an odd price to the next whole number. So when someone sees a price or $9.95, they do realize that it is closer to the whole number of $10. So they can consciously recognize that there is not much difference between the odd price and the reference price as defined previously. They realize that there is not much of a difference. The reason odd pricing works is because they compare the odd pricing of $9.95 to the whole price or reference price of $10. Upon comparison they see that the price is less than their reference price, and view this price as more beneficial than if it had originally been $10. When the individual views the price displayed as $9.95 they automatically round that to $10.[citation needed] Then when they realize that $9.95 is actually less than their reference price of $10 they acknowledge the benefit of it being less than $10.[citation needed] So in summation a person can trick himself or herself into thinking that a one-cent difference in price is really a much better deal. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Litt samme greia som at "alle" påstår de ikke biter på reklame. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Hva får du i vekslepenger hvis du betaler kontant med en tier? Ingenting. Hvor ofte kjøper jeg ting med kontanter? Så og si aldri. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Michael Bublé's "Christmas"-album ble fjernet fra Spotify. Nettopp. I Desember, altså. Faen. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Wow, ikke blitt 5 minutter jeg er på jobb og allerede fått pirk fra gneldrekjerringa pga èn jævla forbaska pirkefeil! Takk for at du ødela dagen min allerede før den var startet jævla kjerring!! Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 så slutt å gjør pirkefeil! slutt å klag på jobben din, det irriterer så grenseløst Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Wow, ikke blitt 5 minutter jeg er på jobb og allerede fått pirk fra gneldrekjerringa pga èn jævla forbaska pirkefeil! Takk for at du ødela dagen min allerede før den var startet jævla kjerring!! Hvem er gneldrekjerringa? Det er faktisk opp til deg selv hvordan du velger å reagere. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Vanskelig å bedømme det der når vi ikke vet mer om hva slags feil og hva som ble sagt 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Wow, ikke blitt 5 minutter jeg er på jobb og allerede fått pirk fra gneldrekjerringa pga èn jævla forbaska pirkefeil! Takk for at du ødela dagen min allerede før den var startet jævla kjerring!! Hvem er gneldrekjerringa? Det er faktisk opp til deg selv hvordan du velger å reagere. Han reagerte med å takke. Ingenting er bedre enn å praktisere takknemlighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå