Kronidioten Skrevet 29. november 2014 Rapporter Del Skrevet 29. november 2014 Ingen, håper jeg. Irriterende dialekt og plastikktryne er ikke særlig pent. Agreed. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. november 2014 Rapporter Del Skrevet 29. november 2014 Munnbind og pose, så ville du nok tatt hu. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 29. november 2014 Rapporter Del Skrevet 29. november 2014 Knulledukke. 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. november 2014 Rapporter Del Skrevet 30. november 2014 Sånne Jan/blonder som har sånn "alt er godt nok", "det er vel ikke verdens undergang" holdning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2014 Ingen, håper jeg. Irriterende dialekt og plastikktryne er ikke særlig pent. Agreed. Vel , drittsekker som dere vil vi ikke ha nordpå.......hadde gitt fullstendig blaffen om en frekk søring kom hit og fikk grisebank , noen må ha juling for at dem skal forstå respekt Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 1. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2014 "Forbanja søringa" Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2014 Munnsår. Og tar jeg ikke feil, så kommer vel den enda verre munnviksprekken også etterhvert. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2014 Folk som kommer på jobb dødsens sjuke med alskens smittsomt dritt bare fordi de tilsynelatende ikke vil ha fraværsdager... Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 1. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2014 Folk som kun tenker på seg selv 4 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2014 Folk som setter opp julebelysning før det er desember. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2014 Det er desember nå. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2014 Jeg mente før det var desember. Og en annen ting som irriterer meg, er folk som setter opp julelys før den tjuende i desember. Lenke til kommentar
koots Skrevet 1. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2014 Ekstra belysning i mørket er helt greit spør du meg. 1 Lenke til kommentar
crystalcastles Skrevet 1. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) Folk som snorker i stillevognen på toget. Arrgh, hvis du vet du snorker og er så trøtt at du sovner, pls fløtt deg. Endret 1. desember 2014 av crystalcastles Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) En byfaen av en nabo, som nylig har flyttet hit som driver og skyter rådyr/hjort om kveldene/nettene ulovlig rett utenfor her. Endret 1. desember 2014 av Skogslik Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 1. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2014 En byfaen av en nabo, som nylig har flyttet hit som driver og skyter rådyr/hjort om kveldene/nettene ulovlig rett utenfor her. Runar Søgaard? Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 1. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2014 Irriterer meg over folk som aldri gidder og da mener jeg ALDRI gidder å bidra med noe som helst, slik at andre *kremt* må gjøre alt hver eneste gang. Irriterer meg også over folk som plutselig ignorerer meg uten grunn, og ikke svarer når jeg spør om jeg har gjort noe galt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2014 Irriterer meg over folk som aldri gidder og da mener jeg ALDRI gidder å bidra med noe som helst, slik at andre *kremt* må gjøre alt hver eneste gang. Irriterer meg også over folk som plutselig ignorerer meg uten grunn, og ikke svarer når jeg spør om jeg har gjort noe galt. Ja jo.. selv om det ble litt sånn subjektivt. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 1. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2014 Irriterer meg over at det er kaldt ute og ingen snø å se... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 "Forbanja søringa" Er mest Oslo-folk jeg ikke liker , har ikke noe "beef" med andre sørfra. Isabella Martinsen slår det meste av Oslo-damene ned i støvlene så føkk dialekt-haterne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå